"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ببخشید، بی تربیت نیستم.

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ

گفت: قشنگ میفهمی داره "خ ر" میکنه اتت، ولی اینقد میچسبه که دوست داری خر بمونی.


موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۵/۱۱

نظرات  (۱۹)

خر یه مقدار اسمش بد در رفته و الا اونم اسم یه حیوونه مثل «ببر»؛ کاری به تربیت نداره :)
این فلسفۀ جدا نویسی اولی و سرهم نویسی دومی داغونم کرد.
پاسخ:
اوهوم موافقم. ولی خب من زیادی باتربیت ام :)

بده؟؟
جدیدا پست هام پست نیستن، خودمم متوجه ام.
نه بد نیست. اگه اولی جدا، چرا دومی سر هم و اگه دومی سرهم، چرا اولی جدا؟ (خودمم نفهمیدم چی گفتم)
پست، پسته دیگه.
پاسخ:
من متوجه شدم. :)
:)
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۰۲ دُچــــ ــــار
معادله همونه که میگه: پیشی بیا منو بخور؟ :)
پاسخ:
آره اینم میشه. :)
سلام 
خر کردن یعنی نادیده گرفتن صلابتت 
پاسخ:
سلام...
همونی که شما گفتی البته اینطوریش: صلابتش. :)
:))

پاسخ:
همیشه به خنده. 
:)
منم از اسم این حیوون چشم‌قشنگ استفاده نمیکنم!
حتی ترکیشم اشتباه تلفظ میکردم(در خفا و تنهایی البته!)بعد فهمیدم اصن اونی نبوده که من میگفتم!
چقد ما مثبتیم پری!چقد آخه!
پاسخ:
خیلی خیلی مثبت. :)
حالا چی تلفظ میکردی؟؟ :))
خخخخخخخخ
پاسخ:
:))

۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه چیزی تو مایه های دروغ شیرینه؟!
پاسخ:
اوهوم...
فک کنم این از دروغ تلخ ضربه زننده تر باشه!
جدای متن چقدر عکسه قشنگه:))))
خر حیوون خوبیه ها،ببین چه چشمایی داره:))

پاسخ:
:)) آره خوشگله.
آره بقول محمدامین ام: نجیب هست.
روم به دیوار پری!
eshjah!!!!
داداشم بعدها روشنم کرد D:
پاسخ:
:))
اله جانینان :)
ساغول برادر
گفتا تو خری من به مراتب خر تر:))
این رو یجا خوندم ..[ منم بی تربیت نیستم :(ولی این تک بیت یه جورایی بانمکه و با عکس یادم افتاد]
راستــی یوقتایی هم هست قشنگ میفهمی سرکار گذاشتن ات ولی چیزی نمیگی! تا طرف مقابل بیشتر و بیشتر از چشمت بیافته و تو توهم خودش بمونه :) این از اون رنج های تلخ ِ
پاسخ:
:)) من برا اولین بار شنیدم.
میفهمم چی میگی....
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۶ محمود بنائی
یک وقت هایی بعضی ها انقدر عزیز و دوست داشتنی هستن که وقتی سرتو شیره میمالن باز برات شیرینه! اما این عزیزها اگه غیر از هم خونت باشن باید حواستو جمع کنی! 
پاسخ:
:)
درسته. بنظرم سرو شیره مالیدن هم خون غیرهم خون نداره در هرصورت بده.
آخییییی
عکسووو:)
پاسخ:
خر نازیه :)
چه خرِ نازی! :)))
پاسخ:
اوهوم.
فک کردم حالت بصری حرفی که گفت این شکلی میشه. :))
و بعدا که بهش فکر بکنی خیلی دردناکه:)
پاسخ:
فک کنم همینطوره. :)
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۳ مریــــ ـــــم
عصن علاقه ی خاصب به این حیوون دارم
باورکن
پاسخ:
:))
خیلی هم خوب.
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۳۷ محمود بنائی
یکوقت هایی پدر و مادرت مصلحت طلبانه گولت میزنن، یا توی عالم بچگی، خواهر و برادر یا هم بازیهات! اما هیچکدوم دردسر نمیشه! 
پاسخ:
آهان میفهمم این مورد رو :)
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۸ کنت دراکولا
خرا رو دوست دارم،خیلی خرن:)))
پاسخ:
:))
بخاطر خربودنشون پس :)
خخخ طفلی اسمش بد در رفته!!
پاسخ:
:))
آره حیوونکی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">