"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تووووووووو....

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ب.ظ


 

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۵/۱۶

نظرات  (۳۱)

احسنت 
پاسخ:
:)
مرسی وحیده جان.
عخــــــــی منو میگی ^_^
من متعلق به همتونم :دی
+حواسم به سقف بال سرمونم هس خخخخخ


"مدار صفر درجه" درسته؟؟؟
با صدای شهاب حسینی یادمه : ))
پاسخ:
^__^
مگه میشه دوستت نداشت؟؟ :)
+ نخیر از بس فهمیده ای..

"دقیقا"
دیشب مجدد شنیدم... :)
بالا :||
پاسخ:
جانا :)
منم تو و این پستت رو به جای تمام پست های بیان که دوست نداشتم دوست میدارم:))
البته محبوبه اشتباه میکنه من میدونم مخاطب پست من بودم:))
[از آسمان و وبلاگ های اطراف به سمتش کفش پرتاب میشود]:))
یاعلی
پاسخ:
ای جان دلم, دخترمون چقد بااحساسه. ممنون :)
مگه فقط قراره یه نفر رو دوست داشته باشم؟؟
به توافق برسید بهتره هاا :))
علی همراهت
ای جان! D:

محبوبه خانوم هیچ نگو! :|
منو می‌گه! D:

+ متن، صدا، حتی کاغذ و حتی رنگِ خودکارت [D:] همگی با هم عالی بودن! D:D:D:D:D:
پاسخ:
عزیزم !

باید عنوان رو بجای تووو میذاشتم "شماااا"

+و خودت عالی تری :*
@فرشته
@نیلی
برید کنار بابا -_-
مال خودمه اصن :d

با کسیم تقسیمش نمی کنم والا : )))
پاسخ:
محبوبه جان!! دعوا ؟؟
شما همتون دوستای دوستداشتنی من هستین :)

ای جان دلم. :))
@محبوبه 
@فرشته
به همین عصرِ عزیز شده دعا می‌کنم منظورِ هلما یک عدد جنسِ مذکر باشه...
[زار زنان صحنه را ترک می‌کند]
پاسخ:
نیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ....
فضا رو متشنج نکن دختر :))
برا همه دوستای گُلمه :*
یک کلیپ هست از مدار صفر درجه. شهاب حسینی یک دکلمه داره شبیه همینه.
این:

http://www.aparat.com/v/oAtO4/%D8%AA%D9%88_%D8%B1%D8%A7_%D8%A8%D9%87_%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1_%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA_%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86_%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA_%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85
پاسخ:
شبیه اش نیست همینه آقاگل :)

مرسی :)
هععی..  حبیب پارسا عجب فیلمی بود منم خیلی دوست دارم اونطوری باشم یه انسان آزاده که سرنوشت قابل افتخاری داشته باشه برای این دنیا نمیگم ها برای پرونده ام نزد خدا برای اینکه آنی آچیق باشم :)
پاسخ:
هرکس جای خودش میتونه بهترین باشه.  پری"ره" :)
نیه ناشناس کامنت یازیبسوز؟؟ :)
معرفی اِلَسز اوزوزو بهتر اولارا :)
@نیلی
خخخخخخ
وااایی خدا خیلی باحال بود
مخصوصا [این]
خخخخ
آمین^_^
پاسخ:
دست شوما درد نکنه :))
اصلا همگی دست به یکی کردین حرف دهن من بزارین :))
چه آمینی هم میگه... 
:))
ای ول پست صوتی!
فقط اینکه متن از کی بود؟!
پاسخ:
ممنون.
"پل الووار ، ترجمه احمد شاملو"
شاعر فرانسوی.
@نیلی
خدا نکشتت دختر:))))
@هلما لطفا پاسخگو باش سه نفر افتادن به جون هم واسه یه پستت:)))
بیا شفاف سازی کن دیگه:))
یاعلی
پاسخ:
فرشته تو هم؟؟ :))
از قصد دیر جواب دادم شماها رو یکم به کل کل بندازم که خودمو خفت کردین این وسط :))

عزیزم برا تو, او, شما, ایشان همه دوستای مهربونمه همین :)
یا علی مدد
فقط یاد مدار صفر درحه افتادم😍😍😍
پاسخ:
دیشب بعد از چند وقت تلویزیون نگاه کردم اونم چی مدارصفر درجه ^__^
ببین ته تهای دلم ترجیح میدادم همون مذکری باشه که نیلی میگه:)))

پاسخ:
:))
یاااخدا
شیطونااا فعلا که شما مد نظرم اید. افتاد؟؟ :))
این هلمائه:*
پاسخ:
بله بله خودخودشه :*
:)
هلما خشمگین میشود:)))
بله بابا افتاد ولی برداشتمش نگران نباش:)))
یاعلی
پاسخ:
نه بابا خشمگین شم زشت میشم. :))
فداااااااااااااااااااااااات :****
یاعلی مدد.
من-دوست دارم
 تو-دوستم داری
 او-دوستم دارد
ما-که دوستت داریم
 شما-دوستم دارید
آنها-دوستم دارند
الان این صرف عاشقی های خودم ودیگران نسبت به منند


دوست داشتنیهات مستدام
پاسخ:
چقد دوست داشتن در دوست داشتن شد. :))

ممنون. :)
مدار :((
پاسخ:
صفردرجه ....
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۲۱ مریــــ ـــــم
میگم چقد اشناست
بگو پس

پاسخ:
:)
بله آشناست مریم بانو..
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۵۰ میرزا ژوزف پولیتـزِر
عمو پُل و احمد شاملو و شهاب حسینی و گزینش شما و خط خوبتون و وبلاگ عالی و .....
دیگه چی قرار بود این مطلب داشته باشه که نداره..
همه  چی با هم دست در  دست هم دادن تا تو این لحظه حال منو خوب کنند. سپاس که مخاطبت همه بودند و مجبور نشدیم یواشکی بخونیمشو یواشکی هم بریم. :) {برات دست میزنم.مرسی}
پاسخ:
الان یکی منو از جو زدگی برهانه لطفا :))
چی از این بهتر که تونستم حال یک دوست محترم وبلاگی رو خوب کنم....
من نه مخاطب خاص دارم و نه بی مخاطب مینویسم. بلکه برا دل خودم و خوندن دوستام که لطف میکنند پست میزارم، درواقع مخاطب عمومی :))
ممنون. کامنتتون خیلی انرژی مثبته.
ای بابا...
خوندم و شنیدم و لذت بردم...
ولی تا کی بی‌مخاطب آخه؟تااااااا کی؟D:
هعی...روزگار...D:
پاسخ:
:)
لذت بردن تو یه دنیا خوشی داره برا من...
تا زمانی که وقتش برسه :))
ای جانم برا خودت راه باز میکنیاااا :)
وای چه ذوقی کردم پری :))
عه؟تابلو بود برا خودم گفتم ؟D:
پاسخ:
همیشه شاد...
باید یه سفری ترتیب بدم بیام شهرتون ببینمتااا😈😂😂
چقدم هوله دختر :))
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۹ פـریـر بانو
به به! با صدای قشنگ خاتون خودم ^_^
پاسخ:
فدای تووووو...
ناقابل ^_^
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۷ פـریـر بانو
بوس بر تو :)) :***
پاسخ:
بوووووووس ^_^
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۱۴ کنت دراکولا
بح...بح:)
پاسخ:
:)
مرسی ..
آفرین :)
آفرین بر خط و خوش صدایی و از همه مهمتر بخاطر اعتماد به نفس بالات :)


موفق باشی و سلامت ⚘
پاسخ:
قربان شما :)
اینقد تعریف میکنی جو میگیرتتم :))

خیلی ممنون :) 
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۵ Shahtot 🍇🍇🍇
سلام :)
خیلی زیبا بود و عالی
هم نوشته هم صدا :)))
متنه خوبی هم انتخاب کردید :)
پاسخ:
سلااااام :)
قابلی نداره شاتوت. من شاتوت خیلی دوست دارم :))
مرسی.
خوشحالم خوشت اومده ^_^
عههه قسمت دیشبش این بود؟؟
://
پاسخ:
والا من فقط یه قسمت دیدم یکم زمزمه کرد. :)
چرا پوکر؟؟
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۷ دُچــــ ــــار
میتونی فقط یه دونه ازش بخوری اگه خیلی دوست داری :)
پاسخ:
؟؟
چی خوردنیه؟؟ متوجه نشدم. یعنی کند فهمم؟؟
:)

آهااااان :)))
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۱ Shahtot 🍇🍇🍇
هلما جان آقای دچار منو گفته :/// که یدونشو بخوری :/
باید یه انجمن مبارزه به شاتوت خوران راه بندازم :/ نسلمون داره منقرض میشه کم کم :)

+ ما شاتوتا هم هلماهارو خیلی دوست داریم 💚💚
پاسخ:
:))
عه پس که اینطور...
انجمن راه ننداز خودمون رعایت میکنیم. :)) 
شعار ما: کم بخور همیشه بخور. 

+ مررررسی ❤💖💚
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۴ رضا فتوکیان
سلام
این خیلی آشنا بود متنش؛ کجا شنیده بودیم؟؟😞
پاسخ:
سلام...
لابد تو فیلم مدارصفردرجه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">