"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

نمیدونم مشکل کار کجاست.

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ب.ظ

خواهر: با مانتو سبزم روسری سر کنم یا شال؟؟

من: روسری سه گوش

خواهر: آها این شاله باهاش خوب میشه.

من: :||

خواهر: بنظرت با لباسام چه کفشی بپوشم؟؟

من: اون قهوه ای چرم بدون پاشنه.

خواهر: آها اون مشکی پاشنه پنج سانتی عالی میشه.

من: :||

خواهر: فردا با چه تیپی برم پیش دوستم خوبه؟؟

من: اسپرت، راحت هم هست.

خواهر: نه رسمی میپوشم.

من: :||| بروو گم شووو دیگه ام از من نظر نپرس. دوست داری الکی آزارم بدی؟؟ وقتی خودت انتخاب کردی چرا نظر میپرسی؟؟ هان؟؟

خواهر: بشکنه این دست که نمک نداره، مردم هم خواهر دارن مام، برات مهم نیست ریخت و قیافه من؟؟ واقعا که. [حرص میخورد][خیلی شیک و مجلسی طلبکار میشود]

من: ببخش آبجی منظورم این نبود که.

خواهر: مهم اینه که برات مهم نیستم :|

من: :||||

وقتی قرار است در مورد پوشش من بحثی به میان بیاید. از کسی نظر نمیپرسم در نهایت خواهر جان میاد و خودجوش روسری رو عوض میکند، کفش دیگری را به من تحمیل میکند و با این جمله: "اگه من حواسم بهت نباشه گند میزنی به تیپت" از من جدا میشود.


موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۶/۰۵/۲۳

نظرات  (۳۱)

در هر حال من حق رو به خواهرتان میدم [ نقطه ]
پاسخ:
داغان ها هوای هم رو دارن همیشه. :))
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۰ مریــــ ـــــم
:|||
بنظرم اصلا نباید بهش میگفتی ببخش
:|
پاسخ:
:|
خواهرست دیگر :)
خخخخ مثل مامان منه میگه ناهار چی درست کنم؟ هر چی من میگم یا میگه دیروز و پریروز و ... خوردیم یا این نمی خوره و اون نمی خوره اخر هم خودش یه چیزی درست میکنه،دوباره فردا میپرسه بگی نمی دونم میگه خو منم عین توئم اصلا کمک نمیکنی:)))
لباس هم من نظر خودم مهمه خیلی اهمیت نمیدم چی میگن مگه اینکه خودم مطمئن بشم اونی که میگن بهتره:))
یاعلی
پاسخ:
:))
من موندم چرا نظر میپرسن آخه؟؟
اوهوم. خیلی هم خوب :)
سر به سرش نذار 
پاسخ:
من؟؟ واقعا من سربه سرش میزارم؟؟ :||
:)
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۷ פـریـر بانو
:))))))
خدا حفظش کنه قشنگ بلده چطور حرصتو در بیاره :)))
پاسخ:
:)))
مرسی مرسی. قشنگ یه قشنگی میگم یه قشنگی میشنوی :))
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۸ دُچــــ ــــار
خخخخ درمورد شام هم همین سوالو از ما می پرسن :))
پاسخ:
:))
آقایون شکمو :)

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۵ ماهی کوچولو
حالا من کافیه تو خونه مون از کسی نظر بخوام همه فقط میگن هر چی دوست داری هر چی راحتی :/
الان دو ساله مجبورم از رفیق جان نظر بخوام :دی و خدایی راضیم ازش خیلی نظراتش عالیه همیشه
پاسخ:
:)
در هر صورت معظله. :|
عه خوبه پس رفیق جان و خوب بچسب و ولش هم نکن :))
@دچار: ما در مورد نهار این داستان رو داریم :))
پاسخ:
:))
و شمام از آقایون شکمو :)
شامتون چی پس؟؟
:))) میخواد اذیتت کنه 
دوست داره :)
پاسخ:
:))
چه عرض کنم والا :)
اون که بعله دوستم نداشته باشه که خفه اش میکنم :))
من که همیشه فقط باید در مورد تیپ تأیید کنم:|
چون خانوم معتقدن کلا همه چی بهشون میاد :)))
پاسخ:
:)))
عالیه اینطوری :))
میبایستی،به خواهرت تیپ
موردنظرتومیگفتی
ومیگفتی بهش،خواهرعزیزم
نظرت درباره تیپم چیه
وازش انتقادکن تااین تیپ
رابرخودسوارکنم:)
پاسخ:
:)
اعووو حوصله میخاد که من ندارم. :)
دست گذاشتی رو موردی که شدیدا عذاب آوره! :|
پاسخ:
نیلی خیلی شدید.
گویا درد کشیده ای تو هم :))
خواهرا همیشه باحالن
هر کدوم به نحوی :)
پاسخ:
اعلام موافقت با هم اسم عزیز :)
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۷ دُچــــ ــــار
شکمو چیه خانما کلا خودشون رو خاص و منحصر به فرد میدونن حرف دیگران واسشون مهم نیست مگر تایید :)
پاسخ:
:)
خب منحصر به فردان خانما :))
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۸ میرزا ژوزف پولیتـزِر
خوب یه برداشت میشه از  ابتدا تا انتهای این مطلب کرد و اون اینه که خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بد سلیقه ای! خیلی!!!! :)) 

پاسخ:
احتمالش هست. :))
ولی مطمئنا خودم قبولش ندارم
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۲ Shahtot 🍇🍇🍇
یعنی خواهرمنم بزرگتر بشه این جوری میشه ؟؟!
+ همین بهانه گیریا و مخالفت ها شاید نشون دهنده ی دوست داشتن زیاده :))
پاسخ:
احتمالش زیاده. ولی ذاتا خواهرم از من بزرگتره :)
+اوهوم همینطور هم میتونه باشه. :)
چقدر زیاد دلم یه آبجی خواست...
هوم... 
پاسخ:
ای جانم. :)
خواهر داشتن خیلی خووبه.
من فکر میکردم تو دوتا داری :))
من از خدامه یکی در مورد ظاهرم نظر بده!دوروبریام همه معتقدن خوبه!ینی مثلا کفش اسپورت با شلوار پارچه‌ای هم خوبه حتی!

بعدشم،بزرگتره!احترامش واجبه!
پاسخ:
والا خواهر من که منهدم میکنه :))

بلی بلی حق شماست فروزان بانو!
عالی بود :))))))))))
پاسخ:
کلا کنف شدنم عالیه :)))
:)
ولی خداییش مظلومیت ازت تو متن می باره.
پاسخ:
دقیقا...
البته لازمه بگم فقط تو این مورد مظلوم ام. :)
خواهر است دیگر:)
من ولی خیلی به حرف شون گوش میدم چون خوشبختانه سلیقه ی جفت شون تو لباس از من بهتره:)
اگه نباشن گند میزنم به تیپم:))
ولی جدای از شوخی بیشتر مواقع به حرف هم گوش میدیم
گاهی هم همدیگه رو تهدید میکنیم فلان لباس رو بپوشی با من نیا و اغلب مواردم جواب میده:))
پاسخ:
آره خواهر است دیگر :)
خوبه، کلا روابط خواهرانه خوبه :)
ما دسته بندی داریم، تو خرید لباس من هم خوش سلیقه ام و هم وسواس ندارم ولی تو ست کردن خواهرم مهارت داره :))
همیشه همه میگن. هم به من. هم مامان. که نصف عمرتون بر باد رفته وقتی خواهر ندارین

جدی؟ دو تا.. منو این همه خوشبحتی محال که:)) نه ولی خدایی یدونه دوست داشتم. دوتا هی میشد لج و لجبازی:))
پاسخ:
:) ای جانم پس خاله هم نداری...

آره خب فکره :)) آره فک کنم دوتا اونطوری میشه. :))
:)) 
جدی جدیم ناراحت شد؟!
پاسخ:
:))
بیخیال.
من هر وقت خواهرم نظرمو می پرسه می گم تو انتخابتو بگو من تایید یا رد می کنم. چون می دونم اگه نظرمو بگم آخرش میره کار خودشو می کنه، پس خودمو ضایع نمی کنم!!
پاسخ:
شما عجب آدم محافظه کاری هستی :))
آورین خوبه..
واقعا این که میگن بزرگترین سوال خانمها از خودشونه اینه که "حالا چی بپوشم "حقیقتی است محض!!!!
ما که هر چی بیاد تو مشتمون میکنیم تنمون!
پاسخ:
:))
آره خب بالاخره خانم ان. :)
کارتون هم راحته والا.
چه دموکراسی :))
پاسخ:
دموکراسی تو روز روشن :))
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا واسه هم نگهتون داره:))))
نقش این مدلی زندگی من مادرمه:))
پاسخ:
مرسی :))
خدا تو و مامانت هم برا هم نگهداره :)
بالاخره یه همچین شخصیتی تو زندگی همه هست :))
برو گم شو دیگه ام از من نظر نپرس :دی 

مردم خواهر دارن ما هم خواهر داریم :دی 


موقع گفتن این قسمت دیالوگ ها شما دو تا بهم نخندیدین احیانا ؟:دی😁
ببخشید من خندیدم :))
من کلاً با طنز خوندمش :)))

 ناراحت نشو ولی :))
این حرفا بین خواهرا رد و بدل میشه ولی خدایی دل خواهر کوچکت رو نشکن ؛ گناه داره :)) مثل منه :))
نظرت براش مهمه ولی گاهی دوس داره توام بهش بگی نظر اون هم برای تو مهمه :))
خدا به هردوتون شیرینی محبت و لبخند عطا کنه.آمین :)



پاسخ:
:))
چرا اتفاقا کلی میخندیم :)
ولی من حرصم هم میگیره بعضا.

واران من کووووچکترم :)) کلا من ته تغاریم ..
اوهوم همینه که تو میگی..
فدااات واران جان :)
عه تو کوچکتری :))
بهت نیومد :)))
پس با کمال وجود درکت میکنم‌:دی 
(چون خودم درد کشیدم :دی )
پس همین حرفای منو به خواهرت برسون :دی 

عزیزی :**


پاسخ:
والا حکمتش رو نمیفهمم ولی خواهر جان از لحاظ هیکل و چهره از من کوچکتره :)
جالبه بهم نمیومد :)))
ای جانم....
چشم چشم :)

:****
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۷ 🍁 غزاله زند
بنظرم حق داری! :|| 
پوکر فیس‌وار باشیم!
پاسخ:
:)
والا حق دارم ...
خب آخه بعضی ها هستند هدفشون از سوال پرسیدن، تایید گرفتنه نه نظر گرفتن. یکی از دوستهای منم اینجوریه
پاسخ:
آره آدمای اینطوری هم پیدا میشن ولی خواهر من این مدلی نیست. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">