"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یه توپ دارم قلقلیه...

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ

1. فوتبال ایران در سطح لیگ برتر چقدر درآمد دارد؟؟

2. درآمد حاصل از فوتبال چه میشود؟؟

3. چقدر برای فوتبال هزینه میشود؟؟برآمدگی متن

4. ماجرای بخش خصوصی و دولتی چیه؟؟

همینجوری دلم خواست یکم فوتبالی شم. :)

ریز مبلغ قرداد بازیکنان و مربیان

ماشین حسابم سوخت, شما اگه تونستید به منم بگید چقدر پول این وسط جابه جا شده؟؟

یه لحظه فکر کردم یه میلیارد داشته باشم چیکارا که باهاش نمیکنم.......... اصلا دلم یه میلیارد تومن پول خواست. :))

راستی یه عکس تو تلگرام دیدم, نوشته بود: ماشین شش میلیاردی در خیابان های تهران ^_^

داداشم میگه: کسی که تو حسابش ده میلیارد پول داره, مطمئنا خرجش بیشتر از یازده میلیارده. میگه: هیشکی دخلش با خرجش نمیخونه. والا چند روز پیش ته حسابم 200 هزارتومن پول بود هنوز 50 تومنش مونده, تازه 23 تومن هم تو کیف پولم دارم اینو از حسابم برنداشتما. :))

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۵/۳۱

نظرات  (۲۹)

۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۶ مریــــ ـــــم
کل دارایی کارت من بعلاوه 4500تمن تو کیف پولم میشه به عبارتی 8 و 500
خیلیم ناقابله
:|
پاسخ:
8هزار یا 8میلیون؟؟
اولی باشه بیا نفری یه دستمال دستمون بگیریم گریه کنیم، دومی باشه که دزدیدنیه. :))
هر چی درآمد داریم خرج کلاسامون میشه :|
پاسخ:
همین که هماهنگه خوبه.
والا خرج کلاسای ما هم از جیب پدر میره، درآمد کجا بود. :|
یا پیغمبر! مخی آدم سوت می کِشِد؛ البته تا حدودیش رو اطلاع داشتم. پولی الِکی.
خدا رو شکر که شوما 73 تومن داری. من دوهزار تومن ندارم، این بچه یک ساعته داره نق می زنه پفک می خواد.
پاسخ:
یا خود خدا ...
اولا پفک ضرر داره ندین به بچه.
دوما شما گلریزان لازمی. :))
فوتبال ؛
واقعا اینقدر ها ارزش داره : |
پاسخ:
نمیدونم والا :|
متخصصان پاسخگو باشن لطفا...
اوووممممم
من اگه یه میلیار پول داشتم باهاش چیکار می کردم؟ [آیکون تفکر]
.
.
.
.
.
فعلا که نداریم :/
هر وقت داشتیم در موردش حرف میزنیم 😅😜
خونوکم خودتونید 😄
والا : )
پاسخ:
:))
آره همون فکر نکنی بهتره. اینقد برنامه ها اومد سرم ولی خب ندارم. :|
محبوبه فردام باید با بی آرتی برم کلاس تاکسی 8تومن میشه. :))

خونوک؟؟ 
اصلا دلم یه میلیارد تومن پول خواست. :))

آخی جگرم آتش گرفت ... 

$_$
پاسخ:
:))

من خودم غصه نمیخورم شمام ناراحت نشید. :))
منی که 8 ماه حقوق دارم و چهار ماه ندارم وضعم خراب تر از این حرف هاست:)
کلا ولخرجی بد دردیه هلما هشت ماه خیلی خوب زندگی میکنم و چهار ماه از فصل های خوب سال رو بد:(
پاسخ:
نسرین حق التدریسی؟؟
ای جانم. :)
ولخرجم هستی پس؟؟ 
من زیادی ولخرج نیستم مگر اینکه جو گیر شم. :))
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۰ دُچــــ ــــار
این آمار مال سال 95 می باشد :) امسال کمتر شده خخخ
پاسخ:
همین تو دسترس بود. :))
چقدر کمتر؟؟
همینقدر بگم که شما مو میبینی و ما ریزش مو! توی این فوتبال. بدبخت فوتبال فلک زده فوتبال! فقط اسمش بد در رفته. بیرونش ملت رو کشته درونش خودمشون رو.

با فرض اینکه فوتبال فقط و فقط یک بازی 22 نفره و یک توپ گردالیه و جوانب دیگه ای برای بررسی نداره یک مثال بزنم. به غیر از تیمای پایتخت نشین بقیه تیما هوادار خاصی ندارن. مثلا نفت تهران هوادار زیادی نداره. با یک بازیکن یه قرارداد میبنده 700 میلیون. خب 700 میلیون پول زیادیه. درسته. همزمان بازیکن های تیم والیبال هم قرارداد هیچ کدومشون لااقل این 5-6 سال زیر 800-900 میلیون کمتر نبوده. خب میگفتم. اون بازیکنه 20 درصد باید مالیات هم بده. یعنی صد و چهل میلیون. پس پولی که باید گیرش بیاد میشه پونصد و شصت میلیون. که بازم پول زیادیه. بعد باشگاه ها در طول فصل به هر روشی که میشه بازیکنا رو جریمه میکنه که یه درصدی از پول رو نده. مثلا بگیم همین شصت میلیونش. حالا میشه 500 میلیون. بعد جالب اینه که باشگاه اون 500 میلیون رو هم طبق معمول هر سال نصفش رو میده نصفش رو نمیده تازه در حالت خوبش! یعنی میشه 250 میلیون تقریبا. 
شاید بگی پول خوبیه بازهم. ولی اون مالیاتی که باید بازیکن بده رو که باشگاه نمیده که. بازیکن باید خودش پرداخت کنه. یعنی صد و چهل میلیون هم از این 250 میلیون رو باید بده برای مالیات پولی که نگرفته. من نمیگم همینم پول زیادی نیستا. ولی میگم این واقعیت داستانه. تازه اگه فرض کنیم فوتبال فقط و فقط ک بازی بی اهمیت 22 نفره است با یک توپ!
.
حالا بیاید ببینید مثلا همین صدا و سیمای میلی چقدر از این فوتبال پول در میاره. یک شرکت برای10 ثانیه آگهی از صدا و سیما در زمان بازی امشب پرسپولیس چیزی نزدیک 100-150 میلیون تومن باید بپردازه! و میدونین چی داستان جالبه؟ که معمولا قبل بازی نزدیک 10 دقیقه پیام بازرگانی میرن بین دو نیمه هم 10 دقیقه. بعد از پایان بازی هم باز همین طور. یعنی نیم ساعت تبلیغات تلوزیونی. این پول حق صدا و سیماست آیا یا تیم های باشگاهی؟ مگه نه اینکه صدا و سیما برای ساهت یه سریال آبکی کلی هزینه میکنه؟ که بعد هیچی هم بیننده نداره آخرش؟ بعد یک فوتبال با این حجم بیننده رو رایگان پخش میکنه؟ درامدش رو هم میزنه به جیب؟ همین برنامه نودی که همه دوسش دارن. چرا در مورد همه چیز توضیح میده همیشه ولی در مورد حق پخش تلوزیونی هیچی نمیگه؟ مشخصه دیگه. درآمدی که برنامه نود از تبلیغات تلوزیونیش فکر میکنین چقدره؟ برنامه ای که هر هفته 2 میلیون پیامک فقط میگیره. بعد این درامد باید به کی برسه؟ اینم بماند. 
همین دیشب موضوع برنامه نود بلیت فروشی بود. بلیت یک بازی فوتبال نزدیک 10-20 هزارتومنه. مثلا باشگاه پرسپولیس پارسال نزدیک 700 هزار نفر تماشاگر داشته. ولی این پول کجا رفته؟ توی جیب شرکتی که تهش میفهمید مال یه سری ژن خوبه. میلیارد میلیارد میزنن به جیب این وسط و آخر سر کاسه کوزه سر بازیکن میشکنه. اینم بماند.
قدیما میگفتن فوتبالیا فلان قدر پول میگیرن آخرش میبازن میره! ولی آیا الان والیبال و بسکتبال کمتر پول میگیرن؟ چرا بازیکنای سطح اول والیبال جهان حاضرن بیان ایران بازی کنن؟ اینم بماند.
بعد اینکه فوتبال یم واقعیته که چیزی فراتر از یک بازی 22 نفره است. این رو همه جهان قبول دارن. فوتبال یه فرهنگه. یک تجارته. و روی همه جوانب جامعه تاثیر میگذاره. روی قیمت ارز تاثیر میگذاره. روی جذب توریست تاثیر میگذاره. روی صنعت تاثیر میگذاره. روی فرهنگ مردم تاثیر میگذاره. روی شرایط اجتماع تاثیر میگذاره.  خیلی خیلی خیلی گسترده تر از اون چیزی که در فکر ما میگنجه. 
آخر دست دعوت تون میکنم کتاب فوتبال علیه دشمن سایمون کوپر رو بخونین. کتابی که زیاد هم البته ربطی به فوتبال نداره. ولی خوندنش قطعا خالی از لطف نیست.
همین.
پاسخ:
سلام بر آقاگل دغدغه مند. :)
یه آبی، شربتی، چایی چیزی بدم نفس بگیرین؟؟
مرسی بابت توضیحات کاملتون. که باید اعتراف کنم یه مقداریش رو اصلا نمیدونستم و تازه متوجه شدم...
به به بحث رو خیلی عالی و مد نظر من پیش بردین، من نه به فوتبالیستا کار دارم و نه به هر شغل با هر درآمدی ولی واقعا جای تامل داره که ایران شده یا 100 یا 0 همین مواردی که شما فرمودین تو هر کدوم بحث یه قرون دوهزار نیست کم کمش پای 800 میلیون پول وسطه خب اینا چطوری میشه وقتی یه قشری از جامعه پایه حقوقشون 800هزار تومنه؟؟ آیا فاصله طبقاتی ایجاد نمیشه؟؟ بهترین استاد دانشگاه که عضو هیئت علمی هم باشه چقدر درآمد داره؟؟ در مقابل همین صدا و سیمایی که خودتون میفرمایید چقد؟؟ که اکثرا هم بصورت ژنتیکی و ژن خوب و دست های پشت پرده و اینا بهشون بال و پر میدن و میگردونن. خب 140میلیون مالیات باید گرفته شه که اونم هزار ماشالا همه گرگ بارون دیده شدن و دور میزننش ولی یه معلم با ماهی دو میلیون سریعا مالیاتش از حسابش کسر میشه... موضوع سر اینه که عدالت اجتماعی برقرار نیست آقاگل وگرنه فوتبال بهانه است. من فیش نجومی عزیزان سیاستمدار رو از کجا بیارم تا نشونش هم بدم هان؟؟ ژن های خوب و آقازاده ها پرینت حسابشون که دست من دست.
باز شکر خدا شما یکم از تاثیرات مثبت فوتبال هم گفتین. :)
چقدر حرف زدم! همه اش هم چرت و پرت!
پاسخ:
اتفاقا خیلی خیلی هم خوب و درست حرف زدین بنظرم. :)
مرسی.
بچه که ضرر حالیش نیست؛ فقط می خواد.
شمام مثی اینکه دسدون تو خرج نیسّا. آخری برجس.
پاسخ:
شما بابا مامان ها هم عجب توجیه هایی دارینا. آخ آخ :))
میرزا منم یه بچه ام مثل بچه شوما که چشمش دست باباشه آخر برج حالیم نمیشه که. :)
من الان عینِ آواتارم زل زدم به صفحه‌ی کامپیوتر و پستِ تو! :)
تو افق محوم! :)
پاسخ:
:)
نیلی محو نشو، لازمت داریم. :)
ولی اجازه زل زدن به صفحه کامپیوتر رو داری.
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۴ دُچــــ ــــار
تازشم یه فوتبالیست فوقش 4 سال! بتونه توی لیگ برتر که پولی هست بازی کنه :)) این در حالیه کع برای رسیدن به این جایگاه از همه فرصتها حتی تحصیلش زده :) و شغل دیگه ای هم نداره قاعدتا

فلذاست که اصلا بما چه :)
پاسخ:
جناب دچار من صرفا منظورم فوتبالیست نیست، اصلا هیچ جای پست هم نگفتم چرا اینقد میگیرن گفتم؟؟!
فقط یه کلام بگم که: اقتصاد ایران عدالت حالیش نمیشه.

اصلا یاشاسین تراختور :))
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۱ دُچــــ ــــار
اصلا چرا آقای فردوسوپوس میخند؟؟ :))

http://www.aparat.com/v/pjMLl/%D8%B7%D8%B1%D9%81%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D8%A8%D8%A7%D9%85%D8%B2%D9%87_%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C
پاسخ:
خب؟؟ :|

اگه منظورتون خندیدن به آدما باشه, تو همه جای دنیا یه معنای واحد داره اونم چیزی نیست جز "کوته فکری". :)) 

از این کلیپ ها برا همه چی و همه جا پیدا میشه. سوتی های خود نود رو جمع آوری کنن مردم از خنده بیهوش میشن.
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۲ دُچــــ ــــار
نه بابا منظورم عشق عمقی هوادارا بود :)
پاسخ:
بله بله. :)
هر چی پول داشتم رفتم کتاب تست کنکور خریدم -_-
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
خوب بخونشوناااا، رو مبحث آمار ریاضی هم زیاد تمرکز کن *_*
چه اعتراف شیرینیه اعتراف به بی پولی :دی
آدم میبینه همه عین خودشن انگیزه میگیره
پاسخ:
آره راست میگیا :))
مثل وقتی که امتحانو خراب کنی از جلسه بیایی بیرون بعد بقیه هم بگن گند زدن :)))
تقریبا تموم حرف هام رو توی همین تگ وبلاگ در مورد ورزش زدم تا الان. هم ورزش هم فوتبال.

http://aghagol.blog.ir/category/%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

داستان این بازیکن های فوتبال داستان همین جمله است که میگه ظاهر زندگی یکی رو با باطن زندگی خودت مقایسه نکن. :)
الان تلوزیون بین دو فوتبال استقلال و بعدش بازی پرسپولیس 25 دقیقه است پیام بازرگانی پخش میکنه. منتظریم بازی پرسپولیس شروع شه. آخرین باری که یک تیم عربستانی توی ایران بازی کرد لباسی پوشیده بود که شبیه لباس های جنگی بود. واقعا جنگ بود. بعد اون بازی و اتفاقات تسخیر لانه جاسوسی عربستان! دیگه توی استادیوم آزادی بازی های تیم های عربستانی برگذار نشد. بعد حالا هشتگ بزنیم فوتبال کاری به سیاست نداره و فلان و بهمان. 

پاسخ:
آقاگل نه لپ تاب همراهم هست و نه به کامپیوتر دسترسی دارم با گوشی جواب میدم. ایشالا چند روز بعد حتما حتما میخونم. :( 
خیلی ممنون بابت لینک. :)
ماشالا شما قشنگ فوتبالی ای. 
ممنون که وقت گذاشتین و توضیح دادین. من که اطلاعتم به روزتر شد.
به نام خدا
فروزان هستم
درشرف دانشجو شدن و درنتیجه بی‌پول
صوبت دیگه‌ای ندارم دیگه D:
ُفقط خواستم یکم ادای دانشجوهارو درآرم عادت کنم D:
از فوتبالم که شکر خدا قد گوسپندم حالیم نیس!
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم.
دانشجویی دوران بی پولی نیست بعدش بی پولی حس میشه. :)
بنده یک عدد موجود زنده که هفت ماهه دیگه دانشجو نیست. 
بسلامتی و موفقیت و خیلی زود تموم میشه، هم درس بخون هم خوش بگذرون با درس خوش بگذرون :**
اول من مدیریت اقتصادیت رو تحسین میکنم:)))
دوم حالا اگه عین فوتبال های خارجی قشنگ بازی میکردن یه چیزی، اینکه تو زمین قدم میزنن و هی الکی خودشون رو نقش زمین میکنن بیشتر حرصم میده:))
یاعلی
پاسخ:
مرسی :)
بابامم خیلی قبولم داره در مورد مدیریت مالی💪💪
این عقیده واقعا قابل تامله و چه بسا قابل قبول :))
هلما..
عنوان پست رو تو ستاره ها که دیدم (0-0) موندم همینجوری!D;
.
.بیا حسابمون رو شریک بشیم :))
پاسخ:
:))
منو عنوانم یهویی :)) جدیدا بی مزه شدم گل نگار. ..

:)) لابد هردوش پر از خالیه..
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۳۸ مریــــ ـــــم
:|
|:
بنظر خودت ،قیافه من به کدوم یکی میخوره اخه؟؟
پاسخ:
حتی بهت حق میدم به فلک ببندی منو. :|

خانم دوتا دستمال لطفا...
با فرموده ی داداشتون موافقم
پاسخ:
:)) 
یعنی ایشالا شما دکتر شدی، فقط خرج میکنید پولا رو؟؟ پس انداز هم کنید. با تشکر :)
وای اگر من یک میلیاااارد داشتم میرفتم یه کتابخونه بزرگ میزدم ،
شب تا صبح ، صبح تاشبم خودم توش میموندم ...همون جاهم میخوابیدم 
انقده کیف میده :))))
ولی خیالی بیش نیست متاسفانه 😂😂😂
پاسخ:
به به ایده شاتوت ها چه باحاله. منم مفت میومدم ولی کتاب میخوندم ^_^
ایشالا واقعیت میشه. اصلا به دلم افتاد حتما به این آرزوت میرسی :)
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۲۱ פـریـر بانو
به قولی آ میرزا: یا پیغمبر! مخی آدم سوت می کِشِد! O_O
پاسخ:
:))
عزیزم برو استراحت کن، اینا مهم نیستن ولی مخی تو مهمه. :)
تیمهای حاضر تو لیگ برتر خرج بازیکن و کادرشون در هر فصل از 4-5 میلیارد (تیمهای کم خرج) شروع میشه و تیمهایی که برای قهرمانی میبندن تا 14-15 میلیارد هم سابقه داشته تو این یکی دوفصل اخیر خرج کنن، از درامدها اطلاعاتی نیست فقط میدونم درامد بلیت فروشی پرسپولیس فصل پیش 4میلیارد و 400میلیون بوده و استقلال هم 3.5 میلیارد درآورده که البته اکثر پول به خودشون نرسیده، برنامه 90 چندهفته پیش بهش پرداخته بود.
تیمهای کوچک درامد چندانی ندارن چون اکثرا سازوکار کسب درامد درستی ندارن و تماشاچی زیادی هم ندارن، استقلال و پرسپولیس توانایی کسب درامد بیشتری دارن و چندسالی هم هست اسپانسر های خوبی دارن ولی اکثر سود به خودشون نمیرسونن، تا جایی که این دوتا باشگاه توانایی دادن بدهی های خودشون رو هم ندارن.
خیلی چیزها هم اطلاعات کافی ازشون نیست مثل پخش تلویزیونی مسابقات و سودشون، حمایتهای پیامکی طرفدارها از تیمها، مخارج باشگاه ها و امثالهم.
بطورکلی بنظر من سالانه پول زیادی در جریان فوتبالمونه، اما دولت اجازه خصوصی شدن رو به فوتبال نمیده که نشون میده میلیاردها تومان این وسط کسایی که ژن خوب دارن و باند دارن میخورن و خود باشگاه ها اونقدری فقط بهشون میرسه که انصراف ندن از تیم داری!
پاسخ:
در مورد فوتبال منم مثل شما فکر میکنم و همین حدودا اطلاع دارم..
خیلی ممنون :)
به کامنت های آقاگل هم توجه کنید، خوبه..
قربون دلت مهربون 💚:)))
ایشالله :)
پاسخ:
خدا نکنه❤❤
ایشالا...
کنکور دادم من هلما جان :)
پاسخ:
راستش میدونستم، فکر کردم شاید میخای بازم مجدد بخونی برا کنکور :)
موفق میشی.
بی مزه چیه عه:@!

انقدر خالی که تارعنکبوت بسته
پاسخ:
:))

از طرف عنکوبت های من به عنکبوت های خودت سلام برسون. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">