"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

اینجا موقتا حال عالی نداریم.

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ق.ظ

همیشه صراحتا گفتم: اگر به فرض محال امکان بازگشت به گذشته را داشتیم، به هیچ وجه دلم نمیخواست برگردم عقب. اما در این بامداد جمعه در لابه لای دست و پنجه نرم کردن با انواع حس ها از خوشحالی تا گریه تلخ آن هم مثل ابر بهار که نه ابر پائیز، دلم قانون شکنی موقت خواست مثل خنده های ثانیه ای وسط بغض یا بغض لحظه ای وسط قهقهه هام، شکستن قانون بازگشت. رفتن به دوازده سالگی و شدن آنچه که نخواستم بشه، حداقل به هیجده سالگی لعنتی و یا به لحظه هایی که دستم روی کیبورد حرکت میکرد و وبلاگی ثبت میکرد، به ثانیه ای که روی مانیتور نوشت: وبلاگ شما با موفقیت ثبت شد یا همچین متنی. کاش هیچ وقت .....

تقریبا چهارسال است که همیشه لبخند روی صورتم هست همیشه. خیلی ها به من حسادت میکنند حتی به خودم هم گفتن، فکر میکنند سرخوش ترین دختر دنیام و شاید بیخیالترین. میدانید اینجور وقت ها فقط لبخند میزنم، نه توضیح میدهم و نه توجیه میکنم. من حتی پیش مادرم که قاعدتا باید حس هایم را بفهمد به دردترین های دلم خندیدم، فقط باید چاره ای برای حالت نگاه و چشمانم بیاندیشم، خودم لو رفتن درونم را توسط این عضو نابکار میفهمم.

بلاتکلیفی مسخره و مضحکم را جز خودم هیچ کس نمیتواند بفهمد، یعنی حق هم دارد نتواند.

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۰۳

نظرات  (۱۳)

سلاامم،صبحت بخیررهلماجان:))
فربه گذشته هایی که برای ادم بدبوده حکم یه گریه زاری درست وحسابی روداره
وبه ادم میفهمونه،نگاه کن ببینی بشرچی بودی،چی شدی،حالاایت راخوب زندگی کن،تادراینده به حالات فکرمیکنی شادباشی
شادوخندان باش...
پاسخ:
سلام. :)
من نه گذشته بدی داشتم و نه الان بد.
الان خوبم. :)
ممنون.
من میدونم
میدونم که اینا موقتیه
حل ش میکنی درست میشه
پاسخ:
همینطوره لیلی :)
الان روبه عالی بودنم...
به نظر خوبه یا بده که آدم خودش وقتی بلاتکلیفه یکی دیگه رو هم بلاتکلیف میبینه حس خوبی بهش دست بده  ؟ بدجنسیه ؟ :))
پاسخ:
:))
آره بدجنسیه :))
یعنی بلاتکلیفی؟؟
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۰۰ ماهی کوچولو
امیدوارم که خیلی زود از بلاتکلیفی در بیای عزیز دلم :*:*:*:*:*
من مطمئنم که تو میتونی :) اگه هم فکر میکنی میتونم کمکت کنم بگو جانم 
پاسخ:
بلاتکلیفی بلاتکلیفی هم نیستااا، مرسی :***
ممنون عزیزدلم. خیلی ذوق میکنم وقتی اینجوری حرف میزنی ^_^
واقعا میسی هسی :))
نه کسی میدونه که من چی میخوام
نه خودم دونستم که عیب کار کجاست...:(
+متن اهنگ رضا صادقی_سهم ِ ما
.
.
میدونم وبه قدرتت ایمان دارم ..که میتونی از پس بلاتکلیفی و مسائل دیگه بر بیای:)
پاسخ:
دقیقاااااا
.
.
مرسی عزیزم. اینجا خیلی انرژی میگیرم.
وبلاگ چه نقشی داره توی این حال و هوات که می خوای برگردی و ...
پاسخ:
نمیدونم، شاید اگه برمیگشتم عقب بازم وبلاگ نویسی میکردم، شاید طوری دیگر....
خیالمون راحت باشه که موقته؟! :)
پاسخ:
خیالت راحت راحت نیلی جانم. :)
درود بر شما خانم نویسنده وبلاگ
در واقع من به این نتیجه رسیدم که بلاتکیفی دو درمان خیلی خوب داره.
یک - مشغول بشید به کاری که مورد علاقه شما هست و همچنین بسیار ساده و بدون درگیری هست.
دوم - نگران سرانجام کاری که میکنید نباشید و تنها ادامه بدید.
کار هم منظور هر کاری نیست، در واقع فعالیتی هنری، مهارتی، علمی، آموزشی... هست.
پاسخ:
ممنون :)
چه بی نام و نشان...
خیلی ممنون بابت راهنمایی کردنتون.
خب خدارو شکر 
خیییلی زیاد :) 
پاسخ:
:)
شکر...
این جانب شاتوت شاتوتیان 
استثناعن ( درست نوشتم ؟ :/) برای بانو هلما----»
یک ظرف پر از شاتوت های خوشمزه ،‌ آبدار و گنده  را تجویز کرده تا انرژی بگیرد :))))
من که خودم همچین چیزیو تصور میکنم کلی انرژی میگیرم چه برسه بخوردنش :))

+ فقط زیاده روی نکنید ... با تشکر ...انجمن جلوگیری از انقراض شاتوت ها :)💚💚
پاسخ:
استثنا که درسته عن رو نمیدونم. :)))
اعوووو دهنم آب افتاد :))
مرسی خیلی خوشمزه است.

+ چشم. مواظبم. :) *--*
یعنی اینقدر خوب بود که دوبار تشکر کردی؟!!
نام که هست، نشان هم که وبلاگ ندارم، نشان دیگه ای لازم هست، بفرمایید تا بگم نشانی رو
پاسخ:
اولی برا درود گفتنتون بود. :)
درکل بله خوب بوود..
آهان عالی. به هرحال خوش اومدین. :)
حق همه‌س که یه موقع‌هایی اینطوری باشن.
هیچم بد نیس.
از ملزوماتِ انسان بودنه.
پاسخ:
اوهوم....
فقط برا من یکم زود زود پیداش میشه.
ممنون
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">