"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

گودبای پارتی حالا هیچی عادیه، جشن طلاق هم بره تو عنبیه جفتتون، این گودبای پامپرس رو دقیقا کجای دلت جا دادی؟؟ دستشویی بچه اینقدر مهم بوده که یه ایل آدم سیبیل کلفت رو دور هم جمع کردی برا بچه ات آرزو کنن: همیشه دستشویی رفتن راحتی داشته باشی. یا مثلا بگن: وای عجیجم توالت رفتنت مبارک و میمون، واقعا چی میخای بگی؟؟؟

روم نشد عکس کیک بی ادبیشون رو بذارم.


موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۱۵

نظرات  (۳۳)

:| 
:|
:|
پاسخ:
عجب سرعت عملی دارین :)
:|
:|
گویا شما برا قاتل شدن کاندید نیستین.
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۴۱ ماهی کوچولو
خدایی ملت شیرین عقل شدن :)) 
پاسخ:
والا اینا تلخ که چه عرض کنم زهرمار عقلن ماهی جان. 
:)
-_-

+ عکس
عق :/ 😩
پاسخ:
فک کن با ولع میخورن :|
هشتگ جاهلیتِ مدرن
پاسخ:
دست رو دلم نزار معندچی :|
آقا، برادر شمام دل و جرات کشتن نداریناا.
هوم
با قابلیت فول اچ دی دیدم :| :/
پاسخ:
اوهوم...
اه اه نوش جونشون. :|
شوخی نکن (آیکون کندن گیس)
پاسخ:
متاسفانه جدی جدی..
حیف گیسات نکن.
نهههههههههههههههههههههههههههههههههه
فکم افتاد به‌واقع :|

هفت‌تیرتو وردار،منم مال خودمو ورمیدارم بریم اون پدرمادر فرهیخته‌نما رو خلاص کنیم :|
پاسخ:
بللللللللللللللللله..
فک منم :|

قطعا یکی باید این امر خطیر(درسته؟؟) رو به نحو احسن انجام بده.
:O :|
پاسخ:
:|
:|
هلما!
دین اسلام هم میتونه یه وقتایی مجوز خودکشی رو صادر کنه :))
[شوخی]
آخه اشرف مخلوقاتیم و این اداها!
عمرت با عزت  و پــایدارعزیزجان^_^
پاسخ:
تو این مورد اغماض نداریم. :))
گل نگار تو میتونی بزن بپوکونشون :)
عزیزم ^_^
واییی هملما توام اون عکسه رو دیدی؟:)))))
اصن اوضاعی  بود..من هلاک تم جشنشون شدم😂
پاسخ:
کدوم؟؟؟ :)))
بزا اونا هلاک شن.
کجا؟؟ من خودم تو همچین جشنایی نبودمااا
هلما*
پاسخ:
جانم *_*
آخه من همین امشب یه اسکرین شات از عکسای اینستاگرام با همین موضوع دیدم،حس شیشمم گفت شاید توام همون عکس و دیده باشی،
میدونم ،خودمم نبودم:))
پاسخ:
نه، اینستا عضومما ولی از رو صفحه گوشی پاکش کردم. :)
نه از همکارای زنداداش برا بچه اش گرفته بود، اون نشونم داد.
آورین نریاااا
عکس بده جنازه تحویل بگیر 🕵🔫🔪
آقا من که تا به این سن رسیدم تا حالا یه جشن تولدم نداشتم 😕
دیگه عقاید فرق میکنند :/
پاسخ:
نمیدونم کجا شنیدم ولی یه بار یکی گفت: لازمه هر ایرانی یه دوست و آشنای کرد داشته باشه. :) مرسی قاطعیت
ولی یکم دلم سوخت چرا آخه...
این عقیده است آیا؟؟ :|
جشن پی‌پی :| -____-
استیکر حالت تهوع و اینا -_____-
پاسخ:
:))))) پی پی
اییییی همون :|
من درک میکنم که چرا کسی ممکنه به اینجور فیلمها و عکسها بخنده و براش خنده دار باشه، اما درک نمیکنم چطور بعضیا انقدر جدی میان و حتی به سبک زندگی طرف توهین میکنن ...
پاسخ:
انگار دخترعمو رویا نظر فرستاده. :)
توهین؟؟؟
حالا شما میشه یکم این نوع فرهنگ رو برا مام روشن کنید؟؟ والا من درک نمیکنم.
منم درک نمیکنم! با فیلماشم خندیدم و به رفقا نشون دادم.
اما اینکه مثل بعضی کاربرها (عموما تو توییتر) بیام همه چی طرف رو نقد کنم و بگم داره به کجا میره و این حرفها بنظرت درسته؟ بد و خوب مفاهیم مطلقی نیستن
پاسخ:
من از چیزی که متنفرم افراط هست، چه تو رفتار چه تو اخلاق چه تو گفتار و... پست هم حرفش به هیچ وجه توهین نیست حتی لحن نوشته هم سوالیه. نمیشه که بخاطر روشن فکر نشان دادن خودمون و اینکه ما به همه عقاید احترام میذاریم انتقادمون رو اعلام نکنیم. :)

دیگه ما برادری خودمون رو ثابت کردیم در خدمتیم :)))
نه دلتون نسوزه چون کلا این منطقه ما اینجوریاست از این رسم ها ندارن یعنی اگه یکی تولد بگیر مسخره اش میکنن بهش میگن فرهنگ باخته! 
ولی خب الانا دیگه داره کم کم مد میشه ولی بازم مقاومت هست تو اینجا :)
دیگه واسه اونا هست دیگه!
پاسخ:
ممنون :)))
آهااان حله..
اوهوم.
من،نفس کسی رانمیکشم
بلکه،میکشم اوراکه نفس
دیگری رامیکشد...

اه،خداشفابده....
ای ای پولهات زیادبشن،
شعورم ازدستت میره

نمیدونم،نکنه بشه یه چالش
توکانال هاوگروه های تلگرام
وامثالشون
پاسخ:
یا خدا قاتل پیدا شد. :))

نه لزوما با پولدار بودن یا شدن ارتباط مستقیم نداره.

زیاد حساس نشیم.
:|
:|
والاع تا دوسال فامیل نمیدونستن من بدنیا اومدم عصن!ینی محبوبیت اینقد!
پاسخ:
:|
:|
من از خیلی وقت پیش عاشق مامانت شدم گویا باید عاشق فامیلات هم بشم. :))
سلام
واقعا بعضیا دیگه از حد گذروندن
پاسخ:
سلام...
آره متاسفانه.
اون جشن رو احتمالا پدر خانواده برگذار کرده به شکرانه اینکه دیگه لازم نیست پوشک بخره! :))
پاسخ:
اینکه 90 درصد قضیه اصلا :))

۱۶ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۳ دُچــــ ــــار
چقدر تیتر قشنگ بود :))

+ من موقع اومدن به این پست داشتم خشاب گذاری می کردم :/ حیف شد :)
پاسخ:
قابلی نداره :))

+ یعنی دیگه منصرف شدین؟؟ :(
من تا عکسو دیدم از جهالت اینا حالم بهم خورد :/
شاعر میفرماید :
گر عقل نباشد جان در عذاب است .
بنظر من گر عقل نباشد جهان هم گاهی در عذاب است !!

بیچاره مهمونانشون با همون دری که وارد شدند بیشترشون از همون در خارج شدند :/

پاسخ:
میبینی واران؟؟ :|

همه ام هنرمند :)

فک کن کیکش رو خوردن :)) :||
یعنی دعوت شدی رسما ؟؟ یا عکساشو دیدی فقط ؟ 


پاسخ:
نه دعوت نشدم. عکساشو دیدم..
+جواب کامنت سوم "هویجوری"
راستی جوابت به کامنت دوم محمود دوم جالب بود (دوم ها قرینه شد !) :دی
پاسخ:
چی بگم والا.
متوجه شدم دوم دوم :))
۱۶ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۴۲ دُچــــ ــــار
انشالله در عوض شما جشن عقد بگیرید عکساشو نشونشون بدین :)
پاسخ:
:)
نه دیگه من خسیسم عکسای جشن عقدمو نشون کسی نمیدم فقط برا خودمه. :))
حالا اونم بعد سالها عقد کنم نکنم قسمت چی باشه.
بله عکساشو دیدم تو نت مسخرست
پاسخ:
هیییم. همه هم دیدن.
۱۶ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۰۵ 🍁 غزاله زند
بیا دست به دستِ هم در افق محو شیم 😐
پاسخ:
موافقم :|
من تنهایی نمیتونستم مرسی غزاله :)
شما شاید بد براشت کردین، اصلا درمورد شما نگفتم، فکر کردم واضح گفتم ...
و البته نقد با توهین بحثش جداست

پاسخ:
متوجه شدم :)

بله همینطوره.
مراجع گفتن در این مورد مشکلی نداره :|
پاسخ:
عه؟؟ تو رساله هم نوشتن؟؟
:|
بعد میگن توی بازی نهنگ سفید شرکت نکنین! خب همین چیزا رو می بینیم!
پاسخ:
حاجی اون دیگه چیه؟؟
ولی من قبولتون دارم لابد مرتبطه. :)
در همین رابطه اینو بخونید:
http://vazhe.blog.ir/post/34
پاسخ:
ممنون.
دیدم الان..
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
O_0
به قول خواهرم که میگه همون بهتر که از دنیا عقب بمونیم!
پاسخ:
سلام منو به خواهرت برسون بگو: دمت گرم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">