"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بعدا متوجه شدم معیار اونی که مدنظرم بود نبوده.

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ

وقتی بار اول دیدم، پوکرفیس طور زل زدم به مانیتور و گفتم: بیان اینقد داغونه که رتبه 33 برترینش منم؟؟ :||


+ عید غدیر مبارک :)

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۱۸

نظرات  (۲۲)

برید خدا رو شکر کنید که جز برترین ها بودید ما که با این قدمتمون تو بیان جز بدترین ها هم نشدیم والااا
😅
پاسخ:
:))
شما یه جا میشینید اصلا؟؟ والا تا آدرس ندین ماها پیداتون نمیکنیم طفلی بیان باید یه مامور برا پیدا کردن آدرسای جور واجورتون استخدام کنه. :)
فقط یکی تو این صفحه اول هست که به جان خودم محتوا صفر، اما دیگه شده.
ملاک ها همه در راستای فعالیت در بیانه.
خودش نعمتیه، والا به قرآن.
پاسخ:
:))
رفتم اولا رو مجدد دیدم، خیلی ها رو نمیشناختم..
بله بله. ولی راستش این حجم از فعالیت هم در مورد خودم برام جالب نیست.
مام که شاکر :)
حرف حساب جواب نداره!
🤐
پاسخ:
بلی، همیشه حرفا من حرف حسابه :))
خب از لحاظ محتوا ک خیلی سختتر میشه . چن نفر باید بشینن همه مطالب(!) وبلاگارو بخونن .ببینن کی چی گفته کی چقدر خوب نوشته کی پخته نوشته . اصن نمیشه . در ثانی اون وقت سلیقه ای میشه . ممکنه کسی ک مطلب شما رو میخونه شب بد خوابیده باشه . مریض باشه . مشکل مالی داشته باشه. مونیتورش بزرگ باشه فونت ریز دیده بشه و ... همه اینا تاثیر میزاره تو قضاوتش . در حالی ک تو انتخاب از لحاظ اعداد این جور چیزا اصلن تاثیر گذار نیستن . 

بیان میتونه عنوان این اتفاقو یه کم اصلاح کنه : وبلاگ های برتر از لحاظ فعالیت . ک اون از لحاظ فعالیت تو توضیحاتش نهفته ست . کسی برتر شده ک هم پست گذاشته ، هم نظر داده ، هم نظر دادن بهش ، هم رای داده هم رای دادن بهش . فالو کرده فالوش کردن . همه اینا :) 

خیلی وقت بود کامنت ب این طولانی ننوشته بودم . اندازه یه پست شد :)) 
پاسخ:
همه اینا رو گفتین یه کلمه ننوشتین: همچین بی محتوا هم نمینویسیااا :))) 
صحیح. واقعا سخته...
مرسی بابت کامنت پستی تون :)
آهان خیلی کم پیش میاد از "لایک" و "دیس لایک" استفاده کنم.
کامنت نوشتن بخصوص طولانی نوشتن آدمایی که حرف نزدن براشون راحتتر از حرف زدنه جالبه.
:)))))) نه خب بی محتوا نمی نویسین 

منم یادم میره لایک کنم :))

:))) حرف نزدن براشون راحتتره :)))) عجبااا
پاسخ:
:))) بلی بلی

:)) آلزایمر نزدیکه.

:)) خب دیگه :)
یا شاید هم وبلاگتون واقعن خوب بوده ((:
پاسخ:
احتمال این صددرصده :))
نه خب منظورم این بود که اگر کسی حتی تو این لیست نباشه، چیزی رو از دست نداده که حتی باید به اون تبریک گفت :)
که اگه از لحاظ محتوا بود بله، بودن در این لیست مایه مباهاته. 
پاسخ:
بله بله دقیقا. :)
اونم که بله صددرصد..
اون مهر ک نزدیکه :)) 
پاسخ:
از بوی گند مهر معلوم بود. :)))
وقتی من ۱۷ شدم دیگه بقیه اصلا جای تعجب نداره:)) جای بعضی ها تو صفحه ی اول خالیه و بعضی ها هم زیادی:)
البته بر اساس کمیته نه کیفیت پس چیز شاخی نیست:)))
+تبریک میگم عزیزم ان شاا... تو زندگیت و خوشبختی اول باشی:)
یاعلی
پاسخ:
:))
بچه خوب بیانی تو :))
اوهوم کمیت، به کامنت اول آقا رامین مراجعه شود. :)
+ قربووووونت. ایشالا. توهم خوشبخت باش.
یاعلی مدد.
بوی گند مدرسه :))))))))
پاسخ:
کلی خندیدم. :))))
خوب بوده که جزو اولا شده :)
مبارک باشه... هر دو البته :)
پاسخ:
:) حتما :)
مرسی. بابت هردو
من که نفهمیدم چی شد!
رتبه ٣٣ وبلاگ ها رو گرفتی؟ 
از چه نظر؟ اول کی بود؟
لیست کجاست؟ صفحه اول کو؟!!
من کیم!؟!
پاسخ:
:))
بیان همه ساله وبلاگ های برتر سال رو اعلام میکنه، معیارش هم کامنت اول آقارامین نوشتن و بزنید blog.ir همون بالا قسمت وبلاگ های برتر برید میبینید. :)
والا ما فقط اسمتونو میبینیم گویا "آقا محسن". :)
بابا شکسته نفس!

عید تو هم مبارک هلمایم :*
پاسخ:
:)
بابا جو دهنده :)

قربووونت :*
ربطی به محتوا نداره وگرنه جای من اونجا نبود :))
پاسخ:
:)
شکسته نفسی تا کجا؟؟ :)
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۷ مریــــ ـــــم
اولدنش اینکه تبریک میگم بابات برتز شدنت
دومندش تبریک برای عید غدیر
سومندش میری به 123 رای میدی هااا؟؟؟
:|
پاسخ:
اولدنش؟؟ اولدنش؟؟ واقعا اولدنش؟؟
مرسی مرسی :)
دومدنش مینوشتی خووو، مرسی عزیزم.
سومدنش :)) شده دیگه :|
اعتماد به نفسو :دی
تبریکات هلمایی 🌹
پاسخ:
:))
صد..
فدای محبوبه :)
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۳۹ دُچــــ ــــار
چه معیاری مدنظر شما بود؟ :)
پاسخ:
معیارهایی که واقعا محاسبه اشون سخته، مثل محتوا و تاثیرگذاری پست و اینا :)
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۱۸ مریــــ ـــــم
مسخره
:))))
شده هااا؟؟؟
نبینمت اون ورا
پاسخ:
:)))
شنیدن کلماتی چون: مسخره، کوفت، دیوونه خیلی دوست داشتنیه. :) دلت هم نسوزه :)))
خدا به فریادم برسه. :))
چیه قضیه؟
من اصلا متوجه منظورتون نشدم
پاسخ:
:)
چیز خاصی نیست. براساس فعالیت بلاگرا 100 تا وبلاگ به عنوان برترین انتخاب شدن.
خواستم بیام خبرت بدم که! >_<
خودت فهمیدی! :|

+عید تو هم که گذشت مبارک! :)
پاسخ:
^__^
مرسی مرسی :)

+ فدایت.
بیشتر وبلاگا دلیه :) 
پاسخ:
دقیقا.. برا منم دلیه
:)
عددش دوست داشتنیه ^-^
سی و سه:/
مثلا فکر کن 23 چقدر نامناسبن با هم..
ولی رتبه تو متشکل از دوتا سه هست:)
[گل نگار خزعبلاتش را در کامنت جا داد]
بسیار لاویو
پاسخ:
گل نگار یعنی میشه دوتا آدم مثل هم خزعبل ببافن؟؟ :))
جان خودم از روز اول محو رتبه امم خوشگله. :)
فدای تووو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">