"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آروم آروم عادت میکنم.

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ

حس میکنم قابلیت جدید بیان رو زیاد دوست ندارم. :|

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۲۴

نظرات  (۱۸)

منم همین حسو نسبت به کشمش پلو داشتم
پاسخ:
کشمش پلو خوشمزه است. :)
دارم این دو مورد رو ربط میدم بهم به نتیجه نمیرسم. :))
من که هر کاری که می‌کنم این "20 پاسخ جدید" رو نمی‌تونم از نوار بالای پنل بردارم! :\|
پاسخ:
برا منم همین پنج تا مونده رو پنل فعلا :|
:) عادت می کنیم بهش
پاسخ:
اوهوم :)
@نیلی

اون نظرات ارسالی دو قسمت داره 1. همه نظرات من 2. نظرات پاسخ داده شده

اگه از قسمت 2 باز کنی نظراتت رو نوتفیکیشنشون (چقدر سخت بود نوشتنش:)) ) خاموش میشه
پاسخ:
من فعلا خسته ام ذهنم نمیگیره بعدا میخونم شاید فهمیدم :))
نیلی تو استفاده کن :)
👌
همین حس منه :|
من اعتقاد دارم این قابلیت جدید مغز رو تنبل میکنه :|
و واقعا هم همین کار رو میکنه :|
مغز باید کنکاش کنه که اگر نکنه فراموشی بسراغمون میاد !
من که نمیخوام به این قابلیت جدید عادت کنم راستش :|

سلام 
رسیدنتون بخیر :)
پاسخ:
والا من اعتقاد خاصی ندارم. :)
ولی شما چقد دلیل داری واران :)

سلام...
قربووونت
میتونین کامنتای اون زمان رو هم دید . خوبه ک :)

@لیلا 

مرسی از راه حل . دخلمان آمد :))
پاسخ:
همین با اون زماناش مشکل دارم :))


والا من خسته ام هنوز متوجه نشدم. :)
خوبه که !؟
آدم وقتی نظر میزاره یه وبلاگی اگه فراموش کرد یادآوری میشه
پاسخ:
:)
آره خوبی هم که داره.
@رامین

خواهش میکنم :))
پاسخ:
لیلی بخاطر درآوردن دخل پسر مردم خواهش هم میکنی؟؟ :))
:)) هلما
نه. دخلشان آمده بود , چون نوتفکیشن ها (جدا سخته. از این به بعد میگم همون :)) ) خاموش نمیشدن. با این روش یحتمل خاموش شدن :))
البته الان با این سوالت دچار دوگانگی شخصیتی شدم
در هر صورت من خواهش میکنم :))
بازم اگ سوالی داشتین در خدمتم:))
پاسخ:
آهااا. میگم خسته ام، بهانه خوبی برا گیج بودنم :))
نه جانم متوجه شدم، برا منم جا شد. :)
برای من که خیلی بدرد بخوره، خیلی وقتها وسط بحثها وقتی یکم با تاخیر به کامنت خصوصیم جواب میدادن یادم میرفت چی گفته بودم! که با این امکان به نظرات خودت هم دسترسی داری :)
پاسخ:
:)
آره خوبیهایی هم داره خب، بخصوص همین کامنت خصوصیا :)
:*
پاسخ:
:**
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۱۲ פـریـر بانو
ولی من خیلی عاشقش شدم! :))
پاسخ:
:))
زود عاشق میشیا :)
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۱۷ פـریـر بانو
آخه برا منِ آلزایمری این بهترین بخشی بود که بیان می تونست بذاره :))))
پاسخ:
:)))
آلزایمر؟؟!!
خانم ادیب حرف آلزایمرو نزن که دعوات میکنما..
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۰۸ פـریـر بانو
ای وای! چشم چشم :)))
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۶:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به مرور زمان معلوم میشه که قراره اوضاع رو بهتر کنه یا نه.
پاسخ:
ایشالا که بهتر میکنه. :)
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۱ مریــــ ـــــم
منممممم
داره میشه شبیه بقیه شبکه های مجازی
اصلا دوس ندارم
اینکه دوباره برگشتم به خاطر این بود که با بقیه فرق میکرد
:|
درسته عادت میکنیم و.لی بنظرم دیگه اون حس متفاوت بودنو نمیده

پاسخ:
ای جانم....
هیییم, نمیدونم ولی نه خب اینجا همچنان وبلاگه. پیشرفت هم خوبه.
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۲۰ مریــــ ـــــم
نه نه 
من همون وبلاگای خاکی سال 92 رو ترجیح میدم
پاسخ:
یادش بخیرررررررررررر :)
من،ازش خوشم میاد
ودلم میخوادببینم
چه جواب هایی،به نظراتم
داده شده...

یعنی دیوونشم:)

یعنی اون پیامهایی،که فرستادم
بعضیهاحذف کردندمعلومه:(
پاسخ:
:)
خوبی هاش انصافا خوبن.

من کندوکاوش نکردم هنوز..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">