"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یکی نیست بگه: مگه مجبوری بنویسی؟؟

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ق.ظ

دقیقا اندازه ای که از بهزاد قدیانلو خوشم میاد از محمد معتضدی بدم میاد, همین برا امیرکربلایی و رفیعی هم ثابته, ولی نادری و ارژنگ امیرفضلی جفتشونم دوست دارم, تازه یهویی جدی شدن بابک هم دوست دارم. عه اون گروه پالت بلند قده ریشو هم شبیه میثم هستشا.

بابام: پس بگو چرا بچه دو روز اصرار کرد نیومدی جرات یا حقیقت بازی کنی.

مامان: چند قسمت خندوانه دیدی؟؟

من: ده تا بیشتر میشه.


من از سرشب لحاف انداختم روم و بغل دستم دخترعموم زیر باد کولر رو 16 درجه نشسته. نمیفهمم واقعا...
موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۲۹

نظرات  (۳۱)

همین برا امیرکربلایی و رفیعی هم ثابته یعنی از اولی خوشتون میاد !! :| و از دومی نع؟ یا از هر دو نع ! رفیعی از کربلایی به مراتب خیلی بهتره ! حداقل سنگین تره ! کربلایی آدم رو تا مرز خفه کردن میبره ! حتی برای کسی که نمی بینه برنامه رو و فقط صداش رو میشنوه !!!! 
خلاصه که این بهزاد قدیانلو! فوق العادست :)
پاسخ:
اینقد خوشم میاد کربلایی توپق میزنه و آدمو خفه میکنه :)) 
یه شل و ول جدیه :)
پس یعنی خوشتون میاد ازش -_- 
من دیگه حرفی ندارم :|

:)
پاسخ:
آره ^_^ 
فقط مجری نشه بیاد همون وسط یکم دلمونو شاد کنه :)
در این حد؟؟ :|

:)
اوهوم . در اون حد -_-

بیاید رو نقطه مشترکات تمرکز کنیم ! 
این بهزاد قدیانلو! چقدر فوق العادست ^_^ به به ! :)
پاسخ:
:)

آخه زیادم مشترک نیست, من خوب میدونمش نه فوق العاده :)) ^_^
دو نقطه خط به معنای واقعی !
پاسخ:
:|

نه دو نقطه پارانتز خوشگلتره :)

فک کنم قراره سرشب جنگ جهانی سوم کلید بخوره :))
نح !! دو نقطه خط از لحاظ اینکه دهانم دوختید بابت! نقطه ی مشترک :دی ! و نه از سر جنگ :)
پاسخ:
اونو که فهمیدم عه نه که یعنی تو کار دوخت و دوزماااا نه یعنی کامنت رو متوجه شدم خواستم بخندین. اصلا هیچی بخوابید ادامه بدم بدتر خراب میکنم یعنی جوابو. :))
بله بله :) میدانم .. واقعا هم کلی خندیدم .. :)

شاد باشید همیشه ...
:)
پاسخ:
:) باشه. الان مثلا ضایع نشما :)

همچنین شما...
:)
من احسان کرمی روخیلی دوست دارم
وبقیه رودررده های پایین تر
وازرامبدجوان هم خوشم نمیاد
وازخندوانه بدون جناب خان بدم
میاد
من خودم زمان خندوانه شب،تلوزیونوخاموش میکنم ومیگیرم میخوابم
وپدرومادرم هم ازرامبدجوان وخندوانش خوششون نماند
میگن خوب کاری کردی...
پاسخ:
منم میگم بزنم لهش کنم :))
جناب خان فقط جنوبی خوندش رو دوست داشتم.
خندوانه باعث میشه یادم بیاد تو خونه تلویزیون داریم. :)
زدین خندوانه رو پوکوندین که :))
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۵۲ ماهی کوچولو
من گروه پالت و گروه وحید رو دوست داشتم فقط 
پاسخ:
وحید کدوم بود؟؟
آها اون قد بلنده اسمش یادم اومد فک کنم مهیار باشه.
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۸ مریــــ ـــــم
هلما
من اصلا نفهمیدم چی گفتی
از کامنتی که خوردی معلوم میشه مشکل از منه
:|
پاسخ:
صددرصد مشکل از توعه :))
من بیشتر گیاه خوارم تا کامنت خوار :)
منم از کربایی زاده خوشم نمیاد
خصوصا وقتی که میخونه ماشالا ماشالا
پاسخ:
:))
اصلا اونو باید هفته ای یک ساعت تو پارت های یه ربع یه ربع بزارن شاد شم :)
محمدد نادری عشق قدیمیه من بود و هست:)
بهزادقدیانلو و مهیارر رو هم‌جدیدا عاشقشون شدم...:)
بهزاد قدیانلو قیافش اینجوریههه...(الآن قیافه ی منو تو حالت قدیانلو تصور کن؛)
پاسخ:
من هنوز عاشق نشدم :))
زودزود عاشق میشیااا :))
همون قیافه اش بانمکه شُل و وله :))
من هیچ کدوم از اینارو نمیشناسم :|
ترجیح میدم همون درمورد مهدیه حرف بزنیم:))
پاسخ:
منم با چندتاشون تازه آشنا شدم. :|
مهدیه بفهمه اینقد دوستش داری بلیط هواپیما جور میکنه مستقیم تهران, فقط جانم یادت باشه یه هفته اول هرروز 24 ساعته باهاش حرف بزنی :))
بهزاد قدیانلو رو از همه‌شون بیش‌تر دوست داشتم، طنز خلاقانه‌ای داشت :)
پاسخ:
آره موافقم... اون گروه یار سوم هم دارن همسر قدیانلو پشت صحنه خیلی کمکشون میکنه خودشون گفتن :)
خندوانه باعث میشه ما حضور تلویزیونو تو خونه حس کنیم!:)
پاسخ:
بهاااااااااااااااااااااااااااار دقیقاااا مننننننننننننننم :))
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۵ دُچــــ ــــار
فقط ارژنگ :)) دیشب خیلی خندوندم با استندآپ الکی‌ش
پاسخ:
:))
حوصله ام نمیکشه کامل ببینم ولی آخراشو دیدم :)

مگه مجبوری ؟:دی 
گفتم :)))


خندوانه رو ندیدم :| 
یعنی بابام دوس نداره نمی بینیم معمولا :|:)

+
قدیم به یکی از داداشام میگفتیم ارژنگ امیر فضلی :)))
چون هم قیافه اش شبیه بود :دی 
هم شوخی هاش شبیه اون بود :))


پاسخ:
دست شوما درد نکنه :))

بابای منم دوست نداره ولی من بوسش میکنم و میگم: دلیل نمیشه مام دوست نداشته باشیم اونم میره میخوابه :))

+
:))
خداحفظشون کنه.
خب میرفت کمدین میشد خب..
فقط کربلایی زاده و نادری! :))))))
رفیعی خو از نفس کشیدنِ خودشم خندش می‌گیره! :| 
پاسخ:
ایول نیلی :))
هههههههههههه :|
من احسان کرمی روازوقتی که بدنیااومدم میشناختمش
خیلی دوسش دارم:)
این حرفودربارش نزن،بزنی میزنم لهت میکنما..
پاسخ:
خب دوستش داشته باشین :)
از شعاع 1000 کیلومتری وبلاگم رد نشینا :))
اونجاهایی هم که میخونم نبینم :)))
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۹ دُچــــ ــــار
منم یه نمودار دیدم از تعداد تماشاچیای شبکه های سیما / به ترتیب سه یک ای فیلم و نمایش بودن // همون موقع رفتم تی وی رو روشن کنم ببینم شبکه نمایش چی میده که اینقده تماشاچی داره :)

روی خندوانه بود دیگه عوضش نکردم
پاسخ:
نمایش هرازگاهی اتفاقی فیلم ایرانی ببینم میبینمش.
آی فیلم خیلی وقته ندیدم.
الان نزدیک محرمه و خندوانه چند وقتی تعطیل..
خوب کاری کردین :)
او،اومدم وبت،همچین لایی میدم که خسته بشی
این فکربددرباره احسان کرمیوازذهنت بیرون کنی
والا
پاسخ:
حالا چرا شما سنگشو به سینه میزنی؟؟
هیچ وقت هیچ بازیگر نمیدونم خواننده یا هرچی بیشتر از یه هنرمند برام مهم نبودن و نیستن. :))
خواهش میکنم :)))

بابای من که خواب براش بده معمولا براش فیلم های میذاریم که مغز رو  به چالش بکشونه.


+
ممنونم 

+
ما یه مهران غفوریان یه علی صادقی الان تو خونه داریم (چه از لحاظ قیافه چه طنز )
 باز اینا میرفتن طنز رو ادامه میدادن یه چیزی :))
بخصوص اون علی صادقی که الانم خدای طنز خونه و اقوام مونه :)
حالا ارژنگ امیر فضلی خونه مون به یه مرد جدی تبدیل شده :)
کمدین نشد :)

پاسخ:
:))

ای جان دلم دختر خووب باباتی خب :)

+
فدات

+
چه استعدادهایی که تو خونه نگهشون داشتن و مردمو از دیدن هنرشون محروم کردین :)
ای ظالما :))
من باهاش کلی خاطره دارم
از8سالگی صداشوازرادیومیشنیدم تاچندسال پیش ازبرنامه رادیویی جمعه ایرانی
میشنیدم وخیلی هم دوسش دارم
ودیگه ازتیکه هاشم خیلی خوشم میاد

پاسخ:
خب؟؟
مگه گفتم دوست نداشته باشین شما؟؟ :)


کرمی الگومه،تلاشاش وزندگیش وروشش الگومه:)
پاسخ:
آفرین باشه خب :))
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۱۰ ماهی کوچولو
نههه گروه وحید
اونا رو میگم که کاریکاتوریست بودن استاد دانشگاه بودن به یاد همکار مرحوم شون اسم گروه شون وحید بود :)
اسماشونم بهرام عظیمی و جمال رحمتی بود گمونم :) 
پاسخ:
همون فهمیدم گروه میگم کدومان.
آها یادم افتاد. از اون ریش بلنده خوشم اومد نمیدونم کدوم کدوم ان :))
تقصیر خودشون بود رفتند درس خوندند مهندس شدند :|:))

ولی داداشم بچه که بود (راهنمایی و دبیرستان ) تو شبکه استانی مون درخشیدند :دی 
الان تو خونه بین اقوام میدرخشه (علی صادقی رو میگم )

مرسی 
لطف دارین :)
پاسخ:
:)) مهندس هم بد نیست :))

خوبه خوبه پس هنوز کامل از عرصه هنرمندی خداحافظی نکردن :)

قربانت.
هلما؟
یه هفته اول روزی 24 ساعت؟ -_-
وایییی
الان که جدی تر بهش فکر میکنم تپش قلب می گیرم :))
پاسخ:
^_^
باور کن لیلی :))
پراپرانول تجویز میشه :)
فقط دیشب دیدمش بهزاد قدیانلو خوشم اومد :دی
پاسخ:
:)
آره آرامش داره...
:)) چقدر سخت شد
عیب نداره بگو بیاد, بچه باحالیه که میتونه هفت شبانه روز با یکی حرف بزنه:))
پاسخ:
:)))
آره آره باحاله :))
:))
پاسخ:
:))
میخندی خوشگل میشی..
:* هلما
پاسخ:
جان هلما :*
خداحافظ خندوانه!
خداحافظ تی وی!


وای بهزاد قدیانلوووووو عالیه

جرات یا حقیقت :/ خیلی بازی چرتیه!آبرو واسه آدم نمیذاره!من هیچ وقت حاضر نشدم بازی کنم!


پاسخ:
آرره فعلا خداحافظ.....

موافقم :)

من یه بار تو مسافرت بازی کردم آخرش دعوا شد. :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">