"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

قالب جدید

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ

خوشحالی یعنی, پنل مدیریتت رو باز کنی و ببینی "قالب جدید" هدیه گرفتی اونم از یه دوست خیلی خوووووب.

دستت طلا و دلت همیشه شاد آقا رامین :)

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۳۰

نظرات  (۲۹)

البته فکر کنم یه مشکلاتی داره، رنگ متن همرنگ بکگرانده ... این درست بشه احتمالا قالب قشنگی باشه :)
پاسخ:
:)
من که همینجوریش هم خیلی دوست دارم.
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۰ مریــــ ـــــم
خدا از این مدل دوستا قسمت کنه
:|
پاسخ:
خوب نمیبینی هستن :)
مبارک باشه.
ان شالله زیاد باهاش سفر برین. 
:دی
پاسخ:
مرسی.
:))))
وای خدا امروز روز خوبی همش میخندم. :))
ایشالا ولی دیگه پائیزه فک نکنم مسافرت زیاد پیش بیاد.
به به قالب جدید :)
پاسخ:
مرسی مرسی :)
به به آواتار جدید...
یخورده زیادی یکنواخته به نظرم. یه هدر خوب هم میذاشتید خیلی بهتر میشد. بدون تصویر جذاب نیست زیاد. 
پاسخ:
درخواست هدر دادم :)
میبینید چقدر پررو ام. حالا من یه چیزی میگم تایید نکنیداا :|
یعنی مدلشه؟ سخت میشه خب خوند
http://bayanbox.ir/view/4225349013895342868/111.jpg
پاسخ:
خب رنگش رو میشه تغییر داد ولی خوبه ها.
واقعا سخت میشه خوندش؟؟ :|
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۳۶ دُچــــ ــــار
قشنگه خوبه :)
پاسخ:
آره قشنگه :)
مرسی.
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۳۷ مریــــ ـــــم
اگه منظور خودتی 
من نگرفتم 
:|
پاسخ:
منم خوبم ولی جز منم دوستای خوب حتما داری :)
همه چی سفیده آخه، من خیال کردم اشتباهی چیزی شده :))
مهم نظر خودته بهرحال
پاسخ:
:)
مرسی بابت نظرتون یه فکرایی میکنن آقا رامین.
آی ام پررو.
نه خب نظر مخاطبا هم خیلی محترمه :)
زیادسادس..........................




ولی کارداش رضام بیسته(طراح قالب)
پاسخ:
سادگی عین زیباییه :)

بله قبلی از قالبای ایشون بود. نه نه از قالبای آقا عرفان بود.
فقط پس زمینه رو تغییر بدین.
یه تصویر جایگزینش کنین. یا رنگش رو عوض کنین 
این خیلی زننده است. مثل این میمونه که ته خونه رو موکت آبی پهن کنی. بعد مبل سفید بزاری روش. :|
پاسخ:
:)
چه موشکافانه.
مرسی :)
قالب قشنگیه :)
هدیه گرفته‌شده از یک دوست.
پاسخ:
آره :) مرسی.
خیلی خوبه :)
مبارک باشه
ایشالله چرخش واستون بچرخه:))
پاسخ:
مرسی :)
ایشاااالا خیلی ممنون. :))
خیلی قشنگه و مبارکه :)
ولی به قالب قبلی عادت کرده بودیم الان حس غریبی میکنیم اینجا :|
پاسخ:
خیلی ممنون :)
قبلی هم دوست داشتم.
راستش میدونین دیگه خیلی دلمو زده بود اصلا قالب عوض نکرده بودم. اینم عادت میکنیم. :)
قالب قشنگیه :)
مبارکه
پاسخ:
قشنگ میبینی :)
مرسی.
مبارکتون باشن
پاسخ:
مرسی :)
خواهش می شود :)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
این رو تو css سرچ کنین : 
#wrp .header{

بعداز سطر overflow این رو پیست کنین :

width: 760px;
پاسخ:
ممنون :)
الان دو روز بعد دیدم چرا این کامنتو :|
اره درست شد :)

دو تا موردم درست کنین دیگه تمومه :
1. این تو css سرچ کنین
#wrp .box1 .bx_right .mod_right .cats li a{

padding-right مساوی 20 . اونو بکنین 25

2. باز اینو سرچ کنین :
#wrp .header{
سطر اولش ک ادرس عکس هدر هست اخرش نوشته شده center. اونو عوض کنین ب left
پاسخ:
خیلی ممنون :)

چشم الان انجام میدم.

دیگه فکر کنم شما هدیه اینجوری به یکی مثل من که خنگه نمیدین :))
خواهش می شود :)

بی بلا :)

نه بابا . این چ حرفیه 
پاسخ:
همچنان ممنون :)

:)

میدونم...
تو find جستو جو میکنم نمیاره با چشم دنبالشم.
کدوم مورد پیدا نمیشه ؟
پاسخ:
هیچی دیگه چشمی پیدا کردم :)
حله؟؟
اره اره حل شد :)

راستی یادم رفت بپرسم . خوبه عکس هدر ؟ 
پاسخ:
:)

آره دوستش دارم, آسمون و ابر خودم پیشنهادشو دادم خب :)
از کجا پیداش کردین؟؟

خب خداروشکر :)

از اینترنت :)
پاسخ:
:)

خدا نت عزیز رو هم حفظ کنه دل ما رو شاد میکنه. :)

مرسی.
مطمئنین یه کم تغییر دادین ؟؟ :)))))
ابن خیلی تغییره هاااا . پس میخاین بکگراند سفید بمونه؟ عکس ابر هدر خوب دیده نمیشه :| نه؟ 
پاسخ:
:)) یکم زیادی شده..
آره هدر مثل اونی که تو قالب اصلی شما درست کردین نیست. منم ناراضی ام :|
پس فایل css اینو برام بفرستین تا ببینیم واسه هدر چیکار میشه کرد :)
پاسخ:
چشم.. فقط به فرمت txt کردنش یکم سخته.
راه دیگه فرستادن نداره؟؟
ایمیل کنین
پاسخ:
نه نه فرستادم یه لحظه.
خوب نشد :| تو پست ها ک میرم اندازه اون رنگ بکگراند عوض میشه :| دارم روش کار میکنم 

:) حله . توش آبی باشه یا حاشیه آبی ، توش سفید؟
پاسخ:
عه آره منم گفتین دیدم. بد هم نیستا ولی خب شما که زحمت میکشین دیگه...

:) مرسی. توش آبی باشه لطفا.
:))
گینه نیاز اولسا من خدمتیز دیم :)
پاسخ:
:)
یاشیاسوز چوخ ممنون :)
گوزوم اوسته گینه بی زاد ذهنیمه گلسه دییرم تصحیح یا اضافه اِلَرسوز :))
دست اقا رامینم درد نکنه خوب شده.
مبارکه قالب جدید
پاسخ:
دستش دردنکنه.
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">