"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ذاتا خودخواهم

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

از هفته پیش عاشق محرم امسال شدم.

هیچ وقت برای خودم دعا نکردم جز سلامتی آدمایی که دوستشون دارم, حسی که نسبت به محرم امسال دارم رو هیچ وقت نداشتم, انگار ته دلم یه اتفاقایی داره میافته. فقط دلم میخواد هرکسی این پست رو خوند از ته تهِ دلش برام یه دعای خیر بکنه. 

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۳۰

نظرات  (۲۳)

دعا کردم برات:))))
پاسخ:
ممنون مهدیس :)
چشم ایشالله همیشه سلامت و شاد کنار خانواده و عزیزانتون باشید :)
پاسخ:
:)
خیلی ممنون.
برات آرزوی خوشی و خوبی می‌کنم :)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
انشالا که خیر هست
به روی چشم
پاسخ:
:)
ایشالا..
ممنون.
مبارکه :))
خوشگل شده ها :))
پاسخ:
مرسی :)
قشنگ میبینی.
آقا میخواستم برای پست قبلی بدم حواسم نبود اشتباه شد...
برای این پست --»
برات آرزوی بهترین اتفاق هارو دارم :)
برای منم دعا کن :)💜
پاسخ:
فدات خوشمزه خانم، چه فرقی داره مهم تبریکت بود :)
خیلی ممنون.
چشم حتما *_*
دعایی بالاتر از سلامتی و عاقبت بخیری؟
میشه این دو رو واست از خدا بخوام؟ ^_^
پاسخ:
:)
یه بارکی بگو بهترینا رو از خدا برام خواستی ^_^
قربانت محبوبه جوووونم :)
خو بهترینا رو واسه دوستانم می خوام دیگه بالام جان ^_-

+قالبت قشنگ شده ولی یحتمل مونده تا کامل بشه هوم؟
پاسخ:
خداروشکر ^_^

+ مراجعه شود به پست قبل :)
الهی تا همیشه, سربلند, سلامت و شادکام باشی...
آمین
پاسخ:
خیلی ممنون واقعا چی از این بهتر :)
حالِ دلت خوبِ خوب هلمای مهربون :)
پاسخ:
مرسی حوای عزیزم :)
هر چند زیاد اعتقادی به دعا و اینا ندارم, نه که نداشته باشم. دارم ولی نه به شدت و سبکی که مامان قبول داره مثلا
اما چشم
می نویسم دعایتان میکنم

پاسخ:
لیلی همون از ته دل صافت بگی خدا هوای این دخترمونم داشته باش بهترین دعاست :)
مرسی...
به نظر من سلامتی آدمای که دوس شون داریم دعای خیر واسه خودمون هم حساب میشه:))
در مورد خودم که اینطوره:))
من تو دلم دعا کردم برات^_^
پاسخ:
آره دیگه :))
درمورد منم اینجوریه :)
فدای دلت ^_^
منم یه ذوقی دارم برای محرم.که برای عروسی رفتنم ندارم:/فقط امام حسین نزنه تو کمرمون!:))
+وای وای به به:))چه قالب دلربایی!؛)
پاسخ:
:)) امام حسین خیلی مهربونه.
+ مررررسی بهار *_* منم دوستش دارم.
حال خوبت مستدام :)
پاسخ:
بانوچه عزیز :)
منم نسبت به محرم امسال یه حس خاصی دارم ایشالله این حسای خوب سبب خیر بشه برامون

پاسخ:
ایشالا ایشالا :)
یکم قلم بزنید هم میشید همون جناب گم نام قبل.
سلام عاشق جان ^__^
چقدر این حس شیرین میتونه باشه :)
دقیقا ته دلت این اتفاق ها براش می افته ❤


+
دیشب دعاتون کردم ولی اگر اجازه بدین نگم چه دعای خیری بود :))


+
قالب جدید هم مبارک :)


++
@ آقای گم‌ نام 
سلام 
به بیان خوش آمدید :)
امیدوارم مثل قدیم بنویسید :)


پاسخ:
سلااام واران بانو ^_^
خیلی..
هییییییم..


+
فدای تو... نگو جانم :)

+
ممنون :)

++
آقای گم نام با شمان
۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان شاالله که عاقبت به خیر بشی:-)
قالب نو مبارک:-)
التماس دعا هم دارم.
پاسخ:
ممنون حورا جان :)
مررررسی *_*
دعا که به روی جفت چشام.
همزمان برا هم کامنت نوشتیم :)
من ممنون لطف دوستانم
والا ما که دری وری مینوشتیم
الانم ذهنم یه مقدار مشغوله
بخوام بنویسم از دری وری هم یه چیزی اونورتر میشه دیگه:))
بازم ممنون لطف شما و واران خانوم هستم
پاسخ:
:)
نه بابا خیلی هم خوب مینوشتین، علوسک صولتی :)))
نه که مثلا من خیلی خووب مینویسم :)))
:)
ایول الان خیلی قشنگ شده 👌👍



زنده باد پدیده 😛✌
پاسخ:
قربون محبوبه خانم خودم *_*
موافقم..

پدیده مشهد؟؟
آره دیگه
۲-۱ تراکتورو زد ^_^

+بازی بعد رو نبازه صلوات 😑
پاسخ:
:)
عه تراختور روووووووووووووووووو :||
الله اکبراااا
خیلی وقته فوتبال نمیبینم.

+ ایشالا بازی بعد رو ما میبریم.
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۰:۳۵ مریــــ ـــــم
دعا میکنم یکی از  قشنگ ترین و زیباترین و حال خوب کن ترین پاییز های عمرت رو امسال تجربه کنی
:)
پاسخ:
چی از این بهتر :)
خیلی هم لطف میکنی..
اینو خوندم یادم افتاد دیروز هیئت ترک‌زبان‌ها بود و من نتونستم برم مسجد دانشگاهمون
اینجا ترک خیلی کمه!
میخواستم برم پیداشون کنم!
از محرم فعلا هیچ بویی نبردم...
حس و حالش بهم دس نمیده نمیدونم چرا :/
اینکه میگی ته دلت یه اتفاقایی داره میفته،خیلی حس خوبیه...من خیلی وقته ندارمش...
پاسخ:
حالا نژادپرستی نشه ها ولی میگم فروزان میبینی نوحه های ترکی چه میچسبه به دل آدم. :)
تا راه بیافتی طول میکشه ترک هم پیدا میکنی با اصفهونیای عزیز هم دوست میشی...
ای جااانم.
آره خودمم خیلی حس خوبی دارم.. عزیزم..
آورررره.صداش میومد....حال کردم...
حالا اینجا من ترکی حرف میزنم با خانواده انقد خوششون میاد!صبحا هم سر صبحونه هی میپرسن فلان چیز به ترکی چی میشه!

با اصفهونیا که همو اول کاری رفیق شدم!خیلی خونگرم و مهربونن ^_^


پاسخ:
عالی...
کارت دراومده :)))

خیلی خوبه پس ^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">