"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

نظرات  (۲۲)

۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۰۴ مریــــ ـــــم
عشق ینی بیاد به ماشین ما تکیه بزنه
:))))
از دید منه البته
در جریانی که ادم متوهمی هستم؟؟؟
23سالگی دقیقا زمان شروعه
:)
ممکنه از قوم مغول برنیاد اما از قوم شوهر برمیاد(خواهرم همیشه میگه)

دلم میخواد پالتو بپوشم
:|
پاسخ:
:)))
دیدت رو یکم وسعت ببخش :)

بععععععععله :)

خوبه.

خدا به داد مادرشوهر خواهرت برسه.

بپوش :)
چی شده ؟ O_o
پاسخ:
چیزی نشده مهندس.
گفتم مردم گناه دارن هرروز بخاطر خوندن این پستا رو ستاره روشنم کلیک کنن، یه جا بخوننش :)
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۰۶ مریــــ ـــــم
بی تربیت مردم ازار
:|
پاسخ:
دقیقا برا چیه این؟؟
صدالبته که تو این مورد به رفیق جونم مریم بانو رفتم :))
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۰ مریــــ ـــــم
برای مورد اخرت
نفرمایید
درس پس میدم
:))
پاسخ:
آهااان :)

قشنگ معلومه کوله باری از تجربه ای :))
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۳ مریــــ ـــــم
ته وسعت من همینه
میخوام اما نمیشه

الان بپوشم که میمیرم
:|

پاسخ:
ناامیدم نکن مریم :)

پس الکی گیر نده :|

راستی من به تمام مریم ها مَیرم(Mayram) میگم :|
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۶ مریــــ ـــــم
میرم؟؟
چرا خب؟؟؟

پاسخ:
نمیدونم والا خوشم میاد.
مثل تمام لیلا ها که لیلی میگم. :)
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۰ مریــــ ـــــم
ای بابا...
من میخوام اسم دخترمو لیلی بذارم
ینی اونوخت تو بهش میگی لیلا؟؟
پاسخ:
نه لیلی رو که لیلی میگم، لیلا رو هم لیلی میگم :)
مبارک باشه *_*
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۳ مریــــ ـــــم
خب خداروشکر
:))
پاسخ:
مشکلاتمون حل شد شکر :)))
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۶ مریــــ ـــــم
هلما من یه چی بگم؟؟
پاسخ:
جانم بگو...
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۹ مریــــ ـــــم
من الان فهمیدم هر کدوم اینا یه پست
فکرمیکردم تیتر زدی فقظ
:|
بنظرت برم دکتر؟
پاسخ:
آره حتما برو :))
عزیزم...
@
مریم جان برو دکتر :دی 


+
سلام هلمایی :)
الف موافقم :|:)
همین هفته  یه ترکش از این جماعت خوردم :'((

پ و ث دست به یکی کردن که شما نباشی هان ؟:))

پاسخ:
مرسی بابت تاکید. :)

+
هیییییم... خوب نیست اصلا.

نه حجم که تموم شه میخرم بقیه هم استفاده میکنن :))
ت : اگر برای شما دیر باشه پس من باید برای خودم فاتحه بخونم ؟:))
ج : هنوز که هنوزه داداشم کولر روشن میکنه بماند خونه خواهرم هم همینطور ولی من سردمه جداً :|:)
ولی امروز هوا یه کوچولو خنک شده امیدوارم دیگه کولر روشن نشه حداقل :))

پاسخ:
ت: نه بابا ماشالا واران به این خوبی، بمب انرژی :)
ج: ایران همیناش قشنگه.
امیدارم :))
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۴۲ مریــــ ـــــم
دکتر خوب میشناسی واران؟
پاسخ:
کدوم شهر؟؟ تخصص مغز و اعصاب؟؟ روانپزشک؟؟ چی؟؟ :))
@
مریم آره :))
در اسرع وقت خودتو به یه آینه نشون بده  :)))

پاسخ:
:))
خانم های دیوونه دوست داشتنی :)
ممنونم
من شما دو تا  رو می بینیم انرژیم  بیشتر میشه ؛)


+
:دی :))

پاسخ:
عالی :)

قربانت :*
عجب ایده ی جالبی :) تموم شدن بسته تاثیر داشت توی تولد این ایده؟
پاسخ:
:)
نه تاثیری نداشت، چون من هر ماه حجم اضافه میخرم. دیشب ساعت 19:00تموم شد من 19:19 پست گذاشتم.
به جواب آقا رامین مراجعه شود.
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۵:۴۹ محبوبه شب
: )
پاسخ:
:)
خسته نباشی..
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۱۴ پسر مشرقی
هرچند برای رفاه حال ما به قول خودت در جواب یکی از کامنتا این پست رو ایتجوری گذاشتی ولی خداییش من این سبک رو دوست نداشتم !!!
پاسخ:
صرفا هم بخاطر مخاطبا نیست. :)
تنوعه، دفعه های بعدی ایده های جدیدی رو میکنم که ایشالا دوست داشته باشین.!
خوشمان آمد! 
پاسخ:
:)
خداروشکر..
خوندم پستا رو
الان سوالی که باید بپرسم اینه که خوبین؟:)
پاسخ:
:)
تقریبا، نه خوب نه بد متوسط.
و این است روشهای نوین تبلیغ پست!
پاسخ:
:)))
پست که نه استاد احسان، مینی پست :)
خیلیم روش باحالیه :))
پاسخ:
:))
قابلی نداشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">