"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است.

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ

عنوان: از اشعار سهراب سپهری

سهراب: بهاری ترین شاعر پاییزی

من: امیدوارم عنوان رو بفهمم.....

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۱۵

نظرات  (۱۳)

امروز تولد جناب سهراب سپهری بود؟

 
پاسخ:
بله هست :)
این یعنی درهمین الان زندگی کن وتوجه وفکرت رابه الانت معطوف
کن:)
پاسخ:
اوهوم بله :)
خب بهتون تبریک میگم :)

شادی روحش صلوات:
پاسخ:
ممنون :)

"اللهم صل علی محمد و آل محمد"
۱۵ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۴ پسر مشرقی
به ادبی ترین حالت گفته : " بی خیال "
پاسخ:
بیخیال یا همون بی خیال بودن خیلی سخته خیلی.....
حسرت گذشته رو خوردن
و نگران آینده بودن
آدمو از حال غافل میکنه
پاسخ:
موافقم. خیلی خیلی..
الآن یخ میزنیم کهههه :| مخصوصا با هواااای اینجااا
پاسخ:
:)))
ارزششو داره ها :)
ما از الآن بخاری روشن کردیم :| البته تو اتاق بنده :|
میخواین بپرم تووو حوووض -____-
پاسخ:
ما از همون هفته اول مهر بخاری روشن کردیم :))
آررررررره ^_^
۱۵ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۱ پـرهـ امـ
خب میگه: "کیف کن حالا همین ثانیه" دیگه : )
پاسخ:
:)
بله :)
تولدش با تاخیر مبارک :)


+
یعنی در حال باش و از حال خودت لذت کافی رو ببر :)

پاسخ:
مبارک :)

+
بله :)
۱۵ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۶ شادوَرد __
دیگه حرفی نمونده، عنوان به اندازه کافی جامع و کامله.
.
.
.
میگم حرفی نمونده، چرا کامنت بعدی رو نمیخونی؟!
.
.
با شما هستم، بفرمایید کامنت بعدی!
.
.
.
عجبا! هنوز داره میخونه!!
.
.
.
:)))
پاسخ:
شادورد :))

بدو برو خونه اتون :))
۱۶ مهر ۹۶ ، ۰۰:۲۰ شادوَرد __
خب یه کلمه بگو کامنت بعدی وجود نداره تا من برم پی کارم:))
+نمیشه آروم برم؟ :))
پاسخ:
:))
حالا کجا با این عجله میموندی :))
+ اصلا تو بمون صاحب خونه ای *_*
۱۶ مهر ۹۶ ، ۰۸:۳۸ مریــــ ـــــم
دو هفته قبل محرم دوست دوران دبیرستانمو به طور اتفاقی تو خیابون دیدم
یه جعبه شیرینی دستش بود باز کرد بهم تعارف کرد و گفت شیرینی عقدشه
همونجا منو دعوت کرد مراسم عقدش و گفت مه دنبال شمارم بوده تا دعوتم کنه
و اصرار که حتما باید برم عقدش
منم برگشتم بهش گفتم عزیزم من تو دبیرستان عااشق تو بودم،مطمعن باش خودمو به عقدت میرسونم
یهو برگشته بهم میگه اره منم عاشق تو بودم بخاطر سهراب
:|
|:
من یه زمانی عاشق سهراب سپهری بودم
تو کتابخونه مدرسه همش دنبال 8کتابش بودم
دوستی ما از همون کتابخونه و 8کتاب سهراب شروع شد
اون هنوز عاشق سهراب بود
:|

یاد اون صحنه از فیلم شهرزاد افتادم که شهرزاد به فرهاد گفت نکنه به خاطر صادق هدایت اشق من شدی
|:
پاسخ:
رفتی عقدش؟؟
عشق با واسطه!!!! جالبه...
من هیچ وقت شهرزاد رو نگاه نکردم. :|
۱۷ مهر ۹۶ ، ۰۸:۰۴ مریــــ ـــــم
اره
رفتم منتها فقط برای عقدش
برای جشنش نموندم
:|
چیز خاصی رو از دست ندادی
:)
پاسخ:
خوبه همینم :)

اینم پس خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">