"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

شما دوست عزیز

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ب.ظ

همین الان به چی فکر میکنی؟؟

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۰۱

نظرات  (۶۱)

به تو چه فضولی؟؟
پاسخ:
بله :)
قشنگ داشتم به یه چیزی فکر می کردم هاا ! تا ستاره اومد و اومدم باز کنم ! یادم رفت :|
پاسخ:
هول شدین لابد. :|
یادتون اومد بگید، لطفا.
دنبال جواب یک سوال

پاسخ:
اوهوم...
ادامه بدید به فکر کردن پیدا میشه.
به این که حالش چطوره، چکار می‌کنه، کجاست و این که در اولین فرصت مفصل دعواش کنم. :|
پاسخ:
ااااالهی ^_^
حالشو بگیری؟؟ دلت میاد آخه؟؟
به کاوه:)
پاسخ:
بالاخره من نفهمیدم کاوه خوبه، بده چطوره :)
راستش تو موضاعتت یکم خوندما یه چیزیایی!
به مقاله ای که میخوام بنویسم و یه هفته است دارم رییس رو سر میدونمش:)
پاسخ:
دغدغه های مدل نسرین بانو..
+عنوانو که دیدم گفتم اواااااا باز منو میگه کهههه
خلاصه که بدجوری خودمو چسبوندم به دوستای عزیزت هلماجان:-D 
پاسخ:
آورین به این اطمینان.
عه صخی چسبوندم چیه؟؟ معلومه هنوز نشناختیاااا، مطمئن باش عزیزی تضمینی :)
میخواستم بنویسم جواب هلما را فوروارد میکند ولی خب دیدم زشته :) 
فلذا دارم به این فکر میکنم که دنیا بدون فوتبال چقدر زشت میشد!
پاسخ:
گفتم خودم فضول بودنمو اعلام کنم تا یکی نزده سرم :))
همون جواب هلما رو هم شما تحویل بگیرید، هیچ هم زشت نیست. :)
ای بابا کانال، وب، زندگی و الان دنیاااااااااا
ولی من مطمئنم نباشه هم چیزی نمیشه.

به این که چقدر گرسنمه الان...چقدر خوابم،غش نکنم الان:/
پست بزارم نزارم:/
ععع هلما پست گذاشته،لابد میخواد نصیحت کنه میگه"شما دوست عزیز" :))
من اگه میتونستم در یک لحظه فقط به یه چیز فکر کنم، الان پشت کنکور نبودم:))
پاسخ:
جالبه، همزمان فکرت چندجاست جالبه :)
من؟؟ نصیحت؟؟ یعنی اینجا خیلی از خودم دورم.!!
ای جانم، کنکور هم میگذرونی، به خوبی میگذرونی :)
نه خوبه نه بد 
نه درسته نه غلط 
نه سیاهه نه سفید 
خاکستریه

یاد این اهنگ از حضرت بهرام افتادم:) 

پاسخ:
نشنیدم، الان پیداش میکنم گوش میدم. :)
حس کرده بودم.
خیلی شلوغه فکرم
تهش میشه
چرا من ؟! :(
و چیکار کنم حالا 
پاسخ:
هییییم..
تهش باید یه حرکت خوب بزنی!
لمس _ البوم اشتباه خوب 
پیغمبرمان، بهرام نورایی
پاسخ:
دارم گوش میدم.
رپه :)
این مهمه کی رفتنیه کی موندی!
عه پری خیلی یهویی بود!
پرید همه چی :|

پاسخ:
:)
پیش میاد!
خوبی؟؟
یادم رفت بگم رپه و ممکنه خوشت نیاد:| 
چرا یادم رفت؟!:| 
لمس فوق العاده اس! کلا اقام بهرام و اشتباه خوبش بی نظیرن
پاسخ:
برام فرقی نداره رپ باشه، سنتی باشه، کلاسیک یا پاپ یا بداهه و هرچیزی باشه مهم اینه که دوستش داشته باشم. :)
خوب بود. مرسی.
بد نیستم مهربون من :*
پاسخ:
:)
ایشالا بهترتر هم میشی.
خداروشکر بدت نیومده:) 
پاسخ:
:)
دستت طلا صخی *_*
آره دلم میاد. :دی
پاسخ:
بزن لهش کن :)
به اینکه فردا چه خاکی بریزم سرم :|
پاسخ:
میشه از ریختن خاک صرف نظر کنید؟؟
امیدوارم فردا یکی از بهترین 2آبان های زندگیتون باشه و یکی از بهترین سه شنبه های زندگیتون.
۰۱ آبان ۹۶ ، ۲۰:۲۸ آقای دیوار نویس
به فردا :|
پاسخ:
خیلی زود میرسه!
ایشالا روز خوبی میشه.
اینکه الان چی به یه دختر خانم عزیز ناز و ناراحت و غمگین چی بدم.
که احتمالان تا چند دقیقه دیگه میفهمم :)
پاسخ:
فهمیدین بیایین بگین خب؟؟
کنجکاو شدم چی میدین. :)
۰۱ آبان ۹۶ ، ۲۰:۳۳ معدنچیِ یاغی
همون اولی :))))))
پاسخ:
:))
داغان.
همون جواب اولی :))
والا یه مشکلی با یکی از دوستان پیش اومده الان نمی‌دونم چطوری حلش کنم بخاطر همون گفتم نمی‌دونم چه خاکی باید بریزم سرم. 
در کل ممنون :)
پاسخ:
حلش میکنید ایشالا.
:)
۰۱ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۲ عاشق بارون ...
به اینکه آدم وقتی سرما نخورده چقدر زیاد انرژی داره.
پاسخ:
نمیدونم قدر انرژی رو هم میدونیم یا نه!
زود خوب شید ایشالا.
به اینکه چه خوب شد داداش امشب اومد خونه :)
پاسخ:
چشمت روشن :)
به این که فردا میتونم خوب انجامش بدم یا نه:|
پاسخ:
امیدوارم بتونی.
داشتم به پست اقای الف سین که میرزا هم بازنشرش کردن فکر میکردم :)
پاسخ:
خوبه فکر کن :)
منم یکم ذهنم بهش مشغول شد.
البته قبلا خونده بودمش، الان دارم دوباره کاری میکنم:))
پاسخ:
تا به نتیجه نرسیدی بخون. :)
من اول بارم بود میخوندم.
صرفا چون گفتید کنجکاو شدید:)
میتونید تو پست اولم هدیه ام رو ببینید
پاسخ:
ممنون :)
حتما.
میدونم انتظار دیگه ای داشتین :)
ولی خوب
خودتون پرسیدید
پاسخ:
نه اتفاقا یعنی چون هیچ حدسی نمیزدم کنجکاو شدم بدونم. :)
ممنون.
به هزار و یک فکر :)
پاسخ:
چند روزیه قشنگ حس میکنم فکرت مشغوله و سرت شلوغ و...
اوهوم
خیلی ...
از فکرای تلخ روزگار بگیر تا بقیه افکار حتی فکر غذای فردا  :)

پاسخ:
ای جانم...
ایشالا که همه چی خوب پیش میره :)
ممنونم پری جان 💚

ولی اهم فکرم تو یه چیز عجیب خلاصه میشه شاید امشب نوشتمش.

پاسخ:
قربانت :)

اوهوم.
به اینکه الان زنگ بزنم یادجونیم بیاد خونه ام یا زنگ نزنم :/// :|||
خخخخ
پاسخ:
بزنید حتما میاد.:)
۰۲ آبان ۹۶ ، ۰۹:۵۵ جناب دچـ ــــار
به اینکه چقدر اون صفحه هایی که باز کردم خوبن :) و چی براشون کامنت بذارم
پاسخ:
چه خووب :)
بخونید و لذت ببرید..
:)))
زنگ زدم اومد پیشم :)
پاسخ:
:))
دیدین گفتم. :)
هر موقع ستاره ی روشنتو میبینم یاد این کامنتت میفتم:
http://dinky28.blog.ir/post/400#comment-fCy88ONiWqE
الانم داشتم به همین فکر میکردم :)
پاسخ:
منم دقیقا اسمت رو دیدم به این فکر کردم که چرا اینقد دیر به دیر مینویسه؟؟
میدونی این کامنت چقد خوشحالم کردی؟؟ خییییلی
ولی راستشو بگم، زمانش خورد به تابستان و زیاد دقیق نشدم ولی خوشحالم که همچنان هستی هرچند کمرنگتر.
:)
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۲:۵۷ مریــــ ـــــم
به اینکه ناپلئون چه ادم مزخرفی بود و من نمیدونستم
پاسخ:
مریمی کدوم ناپلئون؟؟
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۸ مریــــ ـــــم
ناپلئون بناپارت
:|
4روزه دارم دزیره میخونم

پاسخ:
اوهوم پس که اینطور!
ازش متنفر شدی؟؟
من الان به این فکر کردم که پروفایل قدیم مریم از پروفایل جدیدش بهتر بود یا نه ؟:))
حالا نظر شما چیه ؟:))


@مریم مریم مریممم 
بیا و اون پروفایل قدیمی تو بذار ببینم این خوب بود یا این ؟:))

پاسخ:
واران عجب فکرهایی داری تو :)))

@
مریم با شما کار دارن.
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۲ مریــــ ـــــم
شدیدا هلما
دوران دبیرستانم شخصیت ناپلئون دوست داشتم
بنظرم ادم جالی میومد
حتی یکی از محبوب ترین ها بود برام
اما از 4روز پیش کم کم نظرم داره راجع بهش عوض میشه
فقط مونده تیر خلاصو بزنه و من ازش متنفر شم
هلما یه ادم چقددد میتونه خودخواه باشه واقعا؟
تازه فهمیدم همه همه ی ادما دورو دارن
که روی واقعیشون به شدت نفرت انگیزه
پاسخ:
مریم جدیدا تو پستات هم از ناپلئون نوشتی اره؟؟ با این حافظه داغونم بنظرم حرفات آشناست.
هیییییم..
من زیاد اطلاعاتی در مورد اوشون ندارم، ولی در کل دنیا و آدماش بعضا چنان شوکی بهت وارد میکنن که هاج و واج میمونی......
امروز  هزار و دو فکر شد با این فکر :))
نه ؟:))



پاسخ:
عزیزززم :)
حتی قالیت هزاروپونصد شدن هم داره!
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۳ مریــــ ـــــم
سلام واران گلی

نمیدونم 
نظر خودت چیه؟
من لاینو بیشتر دوس دارم
گرچه اون خودم بودم
اما اینو بیشتر دوس دارم
پاسخ:
واران با شما کار دارن.

فقط وسط حرفاتون منم بفهمونین لطفا :))
@
مریم مرییممم مریم گلی ^__^
نه جدی یکبار دیگه اونو بذار :))
بهم نخندی ها ولی این پروفایل جدیدت از همون اولی که من دیدمش ،منو یاد مقاومت فلسطین دفاع میندازه :|:))
و کاملا ازت میترسیدم :|:))

دومیت یادم نیست :|
بیزحمت بذار ببینم :|:)))


ممنونم 
پاسخ:
مریمی با تو کار داره وارانی :))
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۶ مریــــ ـــــم
نه ننوشتم چیزی در موردش
حتما یه جا دیگه خوندی

نترس منم بیشتر از ماهی نیستم
پاسخ:
ولی من تو و ناپلئون اسمتون رو یه جا با هم دیدم :))

جان؟؟ متوجه نشدم این قسمت آخررو.
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۷ مریــــ ـــــم
:))))))))))
باشه الان میذارم
پاسخ:
فکر کنم برا واران :)
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۲ مریــــ ـــــم
منظورم اینه منم حافظم افتضاحه
:)

بروووو ،احتمالا خودمونو ندیدی؟
پاسخ:
اوهوم :)
چه استقبالی هم میکنم :)))

شاید :)))))))))
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۵ مریــــ ـــــم
واران من عوض کردم 
نمیدونم چرا اینجا عوض نشد
پاسخ:
مریم نگو که منظور واران آتارت بود؟؟
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۶ مریــــ ـــــم
احتمال خودمون بیشتره تا اسممون
:))))
پاسخ:
حتما :)))
آزمون رانندگی که رد شدم... و‌نمیدونم چرا  هیچ مقصری پیدا نمیشه بهش فحش بدم|:
پاسخ:
حتی میتونید به خودتونم فحش بدین. :)
ولی درکل فحش ندین، کار خوبی نیست.
فحشای ما باز پروری شده و اختراعی هستن.... نه از اونایی که بقیه میگن(:
پاسخ:
آهان پس شکر خدا فحش های مدرن و بومی هم موجوده :)
خب درگیر درس و این صوبتا هستم جانا D:
إن شاءالله این یه سال تموم شه دیگه میچسبم به وبلاگم
خودم که دلم خیلیییییی تنگ شده؛ هم برای نوشتن هم برای شماها (:
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
موفق باشی...
تازه بعد این یه سال ....
میدونی همیشه یه جوری دغدغه داریم، ایشالا که مش خوبی باشه.
اوهوم امیدوارم پست های خوبی ازت بخونم. :)
قسط لپ تاپم که سرماه باید بدم ولی هنوز فیشش روی موبایلم نیومده که پرداخت کنم :|

پاسخ:
میاد غصه اشو نخورید. :)
اگر نیاد و برم توی لیست سیاه بدبختم . قیمتشم بالاست . شش ماهه گفتم میدم میزان قسط ها خیلی زیاده
پاسخ:
والا من که سردرنمیارم از این چیزا ولی اگه راهی داره اوکیش کنید.
راه که داره .
ولی خب الان داشتم به این فکر می کردم و وبلاگ ها رو هم می خوندم
پاسخ:
اوهوم پس حل میشه.
آورین :)
:)
پاسخ:
:)
به اینکه اول ماه جدید اومده هنوز پول نریختن حساب:|

قشنگ معلومه بی پولی بهم فشار اورده؟:)))
پاسخ:
ای خدا :)
خدا روزی رسونه، بالاخره که میریزن به حساب.
پول بدن برم چیز بخرم :)
پاسخ:
میدن :)
همون حقوق؟؟
عه وبتون هست؟؟
آره دیگه :/
آره منو که میشناسید میرم و میام :)
پاسخ:
بله دیگه :))
۰۲ آبان ۹۶ ، ۲۲:۳۸ مریــــ ـــــم
هلمای عزیزم باید بگم متاسفانه منظور من دقیقا همون بود



:)))))
دقیقا همین الان دزیره به ژان داشت میگفت
 بله ژان عزیزم باید بگم همینطوره که تو میگی
پاسخ:
آی دخترا :)))

جان؟؟  این اسم ها ایرانی که نیستن؟؟
۰۳ آبان ۹۶ ، ۰۸:۰۴ مریــــ ـــــم
نه اینا فرانسوی هستن
:))
از رمان دزیره
پاسخ:
آهاااان :)
بهشون سلام برسون.
۰۳ آبان ۹۶ ، ۰۸:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چجوری وقت کم نیارم!!
پاسخ:
وقت اضافه آوردن مکافاته، تو حورایی بلدی چطور زمانت رو مدیریت کنی. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">