"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بعد از یه سال گفتم: الان فهمیدم شبیه باباتی

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ

با مامانش بحثش شد، بود و نبود ما که حکم مهمان رو داشتیم هم گویا مهم نبود، برگشت به مامانش گفت: برو به جهنم، برو گم شو نمیخوام ببینمت. یه ربع بعد برگشت تو پذیرایی، گویا عصبانیتش فروریخته بود. خودش رو چسبوند به من و گفت: منم مثل تو ام زود عصبی میشم، رُک ام، حرفمم نمیخورم باید بگم.

گفتم: ولی من بی تربیت نیستم.!


+ یه پست درمورد سلیقه تلویزیونیم نوشته بودم پیش نویسش کردم، بعضا فکر میکنم اگر خودم جای مخاطب های اینجا بودم، وب خودم رو دنبال میکردم؟؟

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۰۴

نظرات  (۱۷)

نمیگم آدم خوبیم و نمیگم اخلاق مدارم و فلان و بهمان ولی خب خدارو شاکرم که هیچوقت هیچ پیشامدی رو جلوی پام قرار نداده که به خاطرش مجبور باشم به پدر یا مادر خودم حرف نامربوطی بزنم.
پاسخ:
خداروشکر :)
خیلی خیلی حرکت بدیه، حتی اگه ناخواسته و در عصبانیت باشه.
منم خیلی زود عصبانی میشم ولی هیچ وقت تو زندگیم انقدر گستاخ و بی ادب نبودم که اینجوری با مادرم حرف بزنم، میدونی به شدت به اینکه زمین گرده و "هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی" اعتقاد دارم.
+فعلا که جامون نیستی و ما دنبالت میکنیم، الحمدلله مشکلی هم باهات نداریم تازه دوست هم داریم:))
یاعلی
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
+ ای فرشته دیوونه :))
یاعلی مدد.
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۶ جناب دچـ ــــار
ورژن پسرونته لابد :)))
پاسخ:
:))
نه من دوست ندارم رفتارام پسرونه باشه.

+ دختر بود طرف.
حرف خوبی بهش زدید
من بودم دو سه جمله ام روش میذاشتم
سلیقه های تلویزیونی تون چیه؟ حتما خندوانه و .....
پاسخ:
ممنون بابت تایید.
الان که محرم و بعدش هم صفر خندوانه پخش نمیشه که. :)
و ادنایی که برای تبرعه اشتباهشون به جای عذر خواهی به اشتباهات کرده و ناکرده ی بقیه چنگ میندازن! 
پاسخ:
اوهوم آره صخره.
در حالی که همه انسان ها منحصر به فرد و خاص ان.
دیوونگی هم عالمی داره هلما:))
پاسخ:
خیلی خیلی میدونم. :)
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۵۹ 🍁 غزاله زند
من تحمل بالایی دارم! باید خیلیییی عصبانی باشم که با کسی بحث کنم ولی صددرصد فقط صدام میره بالا بدون هیچگونه فحش و بی‌احترامی! :))
بلاخره همه عصبی میشن.مهم اینه یه راه پیدا کنیم که از اون وضع سریعاً خارج شیم!
پاسخ:
اوهوم. آفرین چقد خوووب برعکس من که زود اوج میگیرم و زود هم آروم میشم. :)
همینطوره که گفتی..
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۳ جناب دچـ ــــار
ما آدما گاهی خیال میکنیم توجیه همون معذرتخواهیه ... (دچار)
پاسخ:
دچار (ره)
درحالی که خیلی فرق دارن. (هلما)
بعدش که میشه
منظورتون الان بود؟
پاسخ:
الان ماه صفره؟؟ نمیدونم والا درکل منظورم این بود که حداقل تا تموم شدن ماه محرم و صفر خبری از خندوانه نیست.
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۶:۵۵ פـریـر بانو
رک بگم. حالم به هم میخوره از همچین آدمایی... یه بار یه همچین صحنه ای رو شاهد بودم...دلم میخواست بزنم طرفو از وسط نصف کنم که ابنطور با مامانش حرف نزنه!
پاسخ:
حقش بود بزنی شل و پلش کنی :)
بنده به شدت عصبانی میشم 
ولی خودمو خاک پاشون میدونم 
خدا هیچ وقت همچین کلمه هایی رو به زبونم نیاره 
بمیرم بهتر از اینه ...
پاسخ:
آورین همشهری :)
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۷:۳۱ ماهی کوچولو
من به بابا مامانم بی احترامی نمیکنم
ولی بزرگترهای زیادی رو ترکوندم :)) یعنی خاله ها و عمه و شوهراشون و دوستای خانوادگی همه یه دور رو ترکیدن :)) 
پاسخ:
آورین :)
# ترکوندن تخصص ماهی :))
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۷:۵۰ ماهی کوچولو
:))
ترکیدن رو با ما تجربه کنید حتی
پاسخ:
موافقم عالی :)))
من اگه خودم مخاطب بودم خودم و دنبال میکردم ولی نمیخوندم 😂😂
پاسخ:
دیوونه :)
آخه من اونایی که دنبال میکنم رو میخونم حتما.
چقدر زیاد بد حرف زده! :/
پاسخ:
آره خیلی بد گفت.
۰۶ آبان ۹۶ ، ۰۸:۵۷ مریــــ ـــــم
بنظرم باید یکی میخوابوندی تو صورتش
:|
پاسخ:
واقعا حیف که نزدم :|
خیلی دلم میخواستا ولی نشد دیگه!
۰۶ آبان ۹۶ ، ۱۱:۲۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هرگونه بددهنی درمقابل والدین رو برنمی تابم!
پاسخ:
حتی میتونی بزنی له کنی طرف رو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">