"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بعد از چند روز خستگی خیلی چسبید، حتی به قرمز شدن نوک دماغ هم میارزید. دستات رو بچپونی تو جیب بارانی و خیابون رو در حد دویدن قدم بزنی و هی حواست باشه که کفشت رو آسفالت و موازییک های کنار خیابون سر نخوره.

+ بودن پریسا هم شد تکمیل کننده حس های خوبم.

بهش میگم:

من: نمیدونستم اینقدر دوستت دارم.

او: خلایق هر چه لایق، متاسفم برات یعنی ته دوست داشتنت منم؟؟ خیلی کج سلیقه ای.

جاده اهر-تبریز

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۰۳

نظرات  (۱۳)

چند روز نبودید ... اینجا هم برف اومد ارتفاعات و دما حدود ۴ درجه زیر صفر هست
چه عکس قشنگی 
پاسخ:
آره یعنی خیلی کم بودم... هیییم، کاش اونجا برف نمیومد.
ممنون :)
الان یه حس شاخ بودن خاصی دارم وقتی زودتر این عکسو دیدم :))
پاسخ:
:)))
یه لیلی بیشتر نداریم که :)
هنو یه ماه هست برا برفااااا

پاسخ:
اینجا آذربایجان هستااا :)
۰۳ آذر ۹۶ ، ۲۱:۵۶ پسر مشرقی
تنها فاکتوری که مناطق سردسیر رو برام قابل تحمل و جذاب می کنه وجود برفه.
این شهری هم که توش هستم همه از برف و بارون هاش می گفتن. ولی غیر از یه مورد مختصر توی مهرماه دیگه برفی ندیدم. هواش مثل شهر خودم فقط سرد و خشکه و دوست نداشتنی...
پاسخ:
:) آره واقعا برف یه دلیل قانع کننده میشه برا تحمل سوز و سرما.
ایشایان برف هم میبینید.
بخصوص شب های زیادی خشک شهرتون یکم اذیت میکنه.
۰۳ آذر ۹۶ ، ۲۱:۵۹ محبوبه شب
اقا من برف می خوام 😭

+کوفتت نه ببخشید حس و حال خوبت همراه با بررررف‌، بیش بار! : )))
پاسخ:
محبوبه گریه نداره که برف هم میباره شهرتون :)

+ عاشق این کوفت شنیدنه ام، مرسی مرسی آجی جون :) :*
۰۳ آذر ۹۶ ، ۲۲:۰۱ آقاگل ‌‌
گفت: «به صحرا شدم؛ عشق باریده بود و زمین تر شده. چنان که پای به برف فرو شود، به عشق فرو می شد.»
"تذکرة الأولیاء- ذکر بایزید بسطامی"
پاسخ:
بابابزرگ همیشه یه متن حال خوب کن تو دست و بال داره. :)
ممنون.
۰۳ آذر ۹۶ ، ۲۳:۲۴ محمود بنائی
 همیشه این بدو بدو کردن های توی سرما خاطره میشه!
به به، برف! 
پاسخ:
آره آره خیلی خوووبه :)
به به :)
چقدر برف دوس داشتنی و حال خوب کنه  :)
پاسخ:
خیلی حوا بانو فقط دیروز عصر یه کوچولو قندیل بستم :))
اینجا برف نمی‌باره هیچ وقت. -_-
پاسخ:
حوا جااانم -_-
ایشالا زود بیاره و غافلگیر شید. :)
:)
پاسخ:
:) 
۰۴ آذر ۹۶ ، ۰۹:۳۸ جنابــــــــ دچار
واقعا کوه رفتین؟
پاسخ:
نه یعنی غیر از یکی دو بار اونم به زور تو عمرم کوه نرفتم، ترس از ارتفاع دارم.
از تو ماشین عکس گرفتم. کوه کنار جاده است. :)
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۳ آقای دیوار نویس
بههههههههه عجب برفی :)
بجای ما هم برف بازی کنید :)) 
پاسخ:
:)
در حد بازی نیست ولی چشم بجای شمام لذت میبرم از برف. :))
برف فقط لحظه اولش قشنگه
بعد که یخ میشه و سیاه میشه خیلی بده
پاسخ:
:) اولش خیلی باحاله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">