"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

گفت: شب های برره دانلود کردم.

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

همون لحظه زنگ زد و گفت: قول بده همین دختر 18_19 ساله بمونی.

حداقل سه بار تو تولدهام حضور داشته. 

اینکه یه وقت هایی دختر چهارده ساله ام و یه وقت هایی میتونم خانم سی و چند ساله بشم زیاد هم جذاب نیست، اونم برا من که تو لحظه زندگی میکنم.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۰۶

نظرات  (۱۶)

آره یادش بخیر اول راهنمایی بودیم ... تازه از این پول برره ای ها هم بود میفروختن بعضیاشون هم گوشه نداشت :)))
پاسخ:
:))
منم کلی از اون پولها خریده بودم بخصوص لیلونش :))
من برره رو تقریبا کامل یادمه چون کل خانواده مینشستیم و نگاه میکردیم و بارها هم باز پخشش رو دیدیم:))
راست میگه کوچولو بمون، اصلا ماها بزرگ میشیم که چی بشه؟ 
پاسخ:
ما یه بچه همسایه ای داشتیم خیلی بانمک حرف میزد "ر" رو "ی" میگفت فرشاد، همسن من بود، هی تو کوچه مامانمو که میدیده میگفته: پیی(پری) بییه(برره) نگاه میکنه؟؟ :))
نمیدونم..
اتفاقاً بدجوری هم خوبه این تغییر سن ها !
جوان و پخته !
پاسخ:
مثل:
عاقل و بیفکر، احمق و تیز، مهربون و گند دماغ :))
حتی بی ثبات.
نمیدونم...
۰۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۰۸ آقاگل ‌‌
یاد خودم افتادم. منم اشتباه فکر می‌کردم در مورد سن‌تون :))

پاسخ:
:))
آره من دهه شصتی :)
همچنان پذیرفتن سن شما برا من دشواره :))
سلام 
یعنی اونموقع ۱۴ سالته بوده ؟^__^

شب های برره حدودا چه سالی داده ؟
یادم نمیاد چرا ؟
ولی میدونم اونموقع دوران خوشی داشتیم :)
یادش بخیر :)


پاسخ:
سلام :)
نه وارانی 12 سالم بود. :)

حدودا میشه 84_85 فکر کنم.
عه اگه ندیده باشیش هم باید یادت باشه آخه.
ایشالا روز و روزگارت همیشه خوش ^_^
۰۷ آذر ۹۶ ، ۰۷:۵۷ ماهی کوچولو
من بین بیانی ها سن دو تا از پسرا شوکه ام کرده :)) اصلاااا بهشون نمیاد 72 باشن :/ مستر مرادیم تا قبل از اینکه از درس و مشق بنویسه ذهنیتی نداشتم که دبیرستانیه
در مورد تو ولی حس میکردم هم سنی
این ویژگی گاهی 14ساله بودن گاهی 30 بد نیست اصلا اتفاقا آدم بنا به موقعیت خوبه رفتار متفاوتی نشون بده
پاسخ:
:)) آره پیش میاد، مستر مرادی رو دورادور میشناسم منم فکر میکردم حداقل سی سال رو دارن :))
منم خیلیا رو اشتباه فکر میکردم، آقاگل، کازیمو حضرت عشق، جناب دچار، واران و ... 
خوبه خوبه :)
هیییم نمیدونم شاید :)
تو خونه ما شب های برره پایه ثابته. هیچ وقت تموم نمیشه. هی از اول :))
پاسخ:
:))
چه باحال، لابد تکراری نمیشه، قبلا طنزهای خوبی داشتیم. :)
۰۷ آذر ۹۶ ، ۰۹:۱۰ آقای دیوار نویس
من یه رفیق دارم هنوز داره سریال برره رو دانلود میکنه ونگاه میکنه :||
پاسخ:
:))
دلیل خاصی داره؟؟
ما یه اقوامی داریم اینم بنده ی خدا "ر" رو نمیتونسته تلفظ کنه خواهرش میگفت تو مدرسه هم‌ موقع املا "ر" رو نمینویسه!
پاسخ:
:) اینجوری خیلی بانمکه :)
۰۷ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۹ جنابــــــــ دچار
کی برره دانلود میکرد؟
پاسخ:
همیشه کامنت هاتون جذابه :)
یکی از آشناها :)
فیلمش رو دیدم تا حدودی :)
یعنی یک در میون دیدمش :)
تو که ۱۲ سالت بوده من خیلی سالم بوده :))
ماشاء الله چقدر خانوم شدی هلمایی ❤💚
ولی من پیر شدم رفت هی جوانی یادت بخیر :))
الان چک کردم گویا مهر ۸۴ داده و تا ۱۸ بهمن‌ ۸۴ ادامه داشته :))
دقیقا نزدیک های تولدمون تو بهمن ادامه داشته :))
مرسی مرسی 
به همچنین :)

+
عیدت هم مبارک ^__^
+آغاز امامت امام زمان ( عج الله )
پاسخ:
:) منم کامل ندیدم :)
ای جانم سلامت باشی ^_^
مرسی مرسی💜💚
نه بابا ماشالا خیلی هم جوون و دوست داشتنی ای :)
خیلی هم دقیق ^_*
ممنون.

+
به به عید شمام مبارک :)
من برم برقصم :))))

۰۷ آذر ۹۶ ، ۱۹:۳۹ پسر مشرقی
خوبه که جوون می پندارتت!
پاسخ:
آره خوبه :)
همین وبلاگ یه تعدادی فکر میکردن سی سالمه. :))
۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۵ آقای دیوار نویس
خوشش میاد... جومونگ رو دانلود کرده و نگاه کرده الان هم برره :|
پاسخ:
:) چه باحال :)
نزدیک بود میرفتم به منم یاد بده چجوری حوصله داره، خوبه :)
شب هاى برره رو میزاد من پنج چهار سالم بود هیچى یادم نمیاد ازش :/ خیلى هم دوست دارم ببنیم اما واقعا اصلا وقت نمیشه و دیگه نمیزارنش تلویزیون :(
پاسخ:
پس الان فوق فوقش شما هفده سالته :)
منم کامل ندیدم توصیه ای ندارم.
احتمالا هم کنکوری اید و اصلا وقت ندارین.
نه خب کنکورى نیستم اما خب چون نیمه دومى ام توى هفده سالگى  هستم :) 
پاسخ:
:) خیلی هم خوب :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۴ مریــــ ـــــم
هلما من هیچی نفهمیدم
یه کم توضیح میدی
پاسخ:
مریم مریم!!
با اینکه چند ساله میشناستم و تاریخ تولدم رو میدونه قبول نمیکنه که سنم نزدیک بیست و چهار سال باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">