"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هر سال شب تولد بابا به داداش ها با این مضمون پیام میدم: فردا تولد باباست، یادت نره تبریک بگی.

# مثل امشبمون.

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۰۸

نظرات  (۲۷)

هیچ وقت هیچ کدوم خبر ندارن که به اون یکی هم من تقلب رسوندم.:))
پاسخ:
:))
۰۸ آذر ۹۶ ، ۰۲:۲۷ پـــــر ی
:)
پاسخ:
همیشه به خنده :)
عمر با عزتی داشته باشن ان شاالله
پاسخ:
خیلی ممنون علی آقا :)
تولدشون مبارک ⚘
ایشالا عمر با برکتی داشته باشین و سایه شون رو سر خانواده مستدام بمونه الهی 🌼🌹



+
برعکس تولد بابای من که همه یادشونه ولی خب یکی دو شب قبل از تولدش بهش  تبریک میگیم 
اونم بنا بدلایلی که الان جاش نیست تو این پست بگم :)



++
هلمایی شیرینی تولد رو قبول میکنیم ها :))
متولد ۸ ام هستند یا ۹ ام ؟:))
بازم مبارکه :)

پاسخ:
خیلی ممنون واران جان :)
همه باباها همیشه سلامت باشن.

+خوبه که همه یادشونه، سلامت باشن :)

++
عزیزم..
بابا متولد: 7آذر1336 هست.
مامانم 9 آذر
ممنون.
خدا حفظ کنه پدرِ مهربونت رو. :)
پاسخ:
خیلی ممنون حوا جانم :*
خدا پدرت رو برات حفظ کنه عزیزم:)
ما تو تولد کل اعضای خونه شیوه مون همینه البته فقط گاهی جشن میگیرم ولی به هم یادآوری میکنیم که مثلا فردا یا پس فردا تولدشه حتما بهش زنگ‌ بزنید.
من یادم میمونه ها ولی دقیقا روزش اگه یادآوری نکنن فراموش میکنم:|
یاعلی
پاسخ:
مرسی مرسی فرشته :)
خوبه خوبه ما تقریبا همیشه جشن مختصر میگیریم، فقط ده سال پیش برا پنجاه سالگیش در حد مهمونی بزرگ بود. :)
یادت بمونه همیشه، مامان باباها هم اندازه ما حساس ان.
یاعلی مدد
تولدشون مبارک :))
پاسخ:
خیلی ممنون :))
۰۸ آذر ۹۶ ، ۰۹:۳۱ ماهی کوچولو
ایول :)))) 
پاسخ:
اصلا لایک به خودم :))
۰۸ آذر ۹۶ ، ۰۹:۳۲ ماهی کوچولو
راستی تولدشونم مبارک :*
پاسخ:
خیلی هم ممنون ماهی جان :)
سلاام:))
تولدت آقاتون (پدرتون) مبارک:))
حالا هدیه چی براش گرفتین؟
پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنون :))
امسال هیچی :) 
۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۱۹ جنابــــــــ دچار
اصلا دارم به این نتیجه میرسم که جنس مونث، روح و معنای زندگی جمعی بشره :)) اگه زنها نبودن جشن تولد چه معنی داشت برای یه پدر؟
پاسخ:
اعلام موافقت صددرصدی میکنم :))
دقیقا... بابای من خیلی حساسه، زود دلش میشکنه :)
مهربان :)
پاسخ:
لیلی جونم :)
سلام 
چه نزدیک ^__^
مبارکای دوبل 🌹🌼🍰🌹🌼🌼🌼🌹
هم تولد پدر هم تولد مادر مبارک باشه الهی :))🌹🌹🌼🌼🍰🍰🍰🌹🌼
اینجوری دیگه هیچوقت این دو بزرگوار تولدشون یادشون نمیره :)
چه جالب ^__^
حالا اگر ما بودیم تولدها رو تو یه روز وسط مثلاً ۸ ام ادغام میکردیم که یه جشن بگیریم :دی :))
یکبار تولد داداشام رو تو یک روز ادغام کردیم :دی 

در کل هم پدر بزرگوار هم مادر بزرگوارتون رو خدا حفظ کنه ایشالا  :)
اینم بگم ها البته پدر من چند سالی بزرگتره :))
جالبه بدونی :دی 
نسبت سنی پدر من با پدر تو تقریباً شبیه نسبت سنی من با توعه :)))))

+
و اینکه اتفاقا خواهرزاده ی کوچک منم ۹ ام تولدشه :)))


پاسخ:
سلام :)
آره جالبه ^_^
خیلی ممنون جانم ❤
آره :))
مام اتفاقا هشتم میکس میکنیم ولی خب شصت یکم خاص هست برا همین تو روزش تولد گرفتیم. :)

یعنی الان شما چند سالته؟؟

تولدش مبارک، سلامت باشه. :)
 دخترِ مهربون و بابایی :)
سایه پدر مستدام :) خدا حفظشون کنه ؛)
پاسخ:
ما دخترا همه امون اینجوریم :)
خیلی ممنون، خدا همه باباها رو حفظ کنه :)
تولدشون مبارک باشه:)
سایشون مستدام
پاسخ:
خیلی ممنون بابت دعا قشنگتون :)

۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۴۹ آقای دیوار نویس
احسنت به شما... دختر ها همیشه بابایی اند :)
خدا حفظ کنه پدر عزیزتون رو
پاسخ:
:) آرررره و باباها هم دختری :)
خیلی ممنون :)
۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۹ جنابــــــــ دچار
اصلا دخترا آیینه ی زندگین
پاسخ:
:) چه کامنت انگیزشی :)
۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۱ پسر مشرقی
تبریک می گم 🎊🎂🎉
چه جالب بابا مامانت مثل داداش و زن داداش من هستن یه جورایی پس.
اونام یکیشون متولد 30 آبان و اون یکی 1 آذره 😁
پاسخ:
خیلی ممنون :)
دقیقا پارسال کپ همین کامنت رو زیر پستم نوشته بودین :)
۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۹:۳۱ پسر مشرقی
حس می کردم گفتم بهت ولی اینکه پای پست ات نه 😂
پاسخ:
:)
http://dinky28.blog.ir/post/235
اینجا :))
۰۸ آذر ۹۶ ، ۲۲:۲۰ مریــــ ـــــم
خسته نباشی
بعد اونقوت تو چیکار میکنی برای پدر گرام؟
پاسخ:
:) من کادوهام برا روز پدره، پارسال دادم یکی از شعراش رو با خط نستعلیق خوش نویسی کردن، امسال هم عکس جوونیاشو دادم قاب کردن برا تولد هم از اول شب میرقصم. :)
۰۸ آذر ۹۶ ، ۲۲:۲۰ مریــــ ـــــم
خسته نباشی
بعد اونقوت تو چیکار میکنی برای پدر گرام؟
پاسخ:
پایین گفتم :))
پری جونم
تولد پدر عزیزت مبارک باشه قشنگم:))
شاید یکی از وظیفه های دخترا همین باشه که هرجوری شده هوای باباشونو داشته باشن:*
پاسخ:
مهدیس من ^_^
مرسی مرسی :))
آره واقعا، همون قدر که پسرا هوای مامان هاشونو دارن :*
تولدشون مبارک :)
منم همه ی مناسبت ها رو خواهرم بهم یادآوری میکنه!
اصن شما خواهرها اگه نبودین ما باید چیکار می کردیم؟!
پاسخ:
به به احوال احوال دنتیست؟؟ :)
خیلی ممنون :)
شما داداشا همین که داداشی خوبی برا ما خواهرا باشین آخر تلافیه :))
۰۹ آذر ۹۶ ، ۰۸:۱۹ مریــــ ـــــم
بالا دیگه منظورته
:))
چه کارای باحالی
پاسخ:
همون، گویا بعد چپ و راست بالا پایین هم قاطی میکنم :))
باحالی از خودته :)
ممنون خانوم مهندس :)
دندوناتون که خوبن الحمدلله؟؟
خوب مشکل اینه که داداش خوب بودن سخته! ما رو درک کنید :))))
پاسخ:
:)
شکر خوبن سلام دارن خدمتتون :))
زیاد وسواسی نباشین داداش بد خیلی کمه خیلی، شمام حتما از خوباشی :)
تولدشون مبارک عزیزم. سایه شون مستدام باشه بر سرتون ان شالله
پاسخ:
قربانت خانم معلم عزیزدل :)
۱۰ آذر ۹۶ ، ۰۰:۵۳ محبوبه شب
تولدشون مبارک : )
ان شاءالله سایه شون سالهای سال بالا سرت باشه و عمر با عزتی داشته باشن : )
پاسخ:
مرسی محبوبه جانم :)
انشالله همه مامان باباها سلامت باشن *_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">