"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

به یه عده هم باید گفت:

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۵ ب.ظ

بخدا به پیر به پیغمبر بوی گند میدی، باید چهره عبوس کنیم و عق بزنیم تا بفهمی نفهم، شاید خونواده ات دماغشون پر شده از عطر متعفنت دلیل نمیشه که برا کل اجتماع عادی شده باشه. نمیمری، کمردرد نمیگیری بیرون اومدنی به اون دهان و دندان صاحاب مرده ات یه مسواک بزن، به اون تن لشت هم یه آب بزنی ثواب داره مرسی اه.

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۱۳

نظرات  (۲۵)

۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۷:۴۱ جنابــــــــ دچار
خانم خلال دندون هم خوبه؟
پاسخ:
حالا مسواک رو بزنن خلال دندون و نخ دندون پیشکش.
همچنان اه
آره به خدااا 
حالا اون که بهر حال یه عده میان باشگا با همون لباس های کثیف و بد بوی جلسه قبل دیگه بخدا آدم نفسش بند میاد میگه آقا من اصلا مسابقه نمیدم خصوصا تو کشتی :/// خیییلی بد خییییلی
آصلا آدم های تمیز و خوشبوی گلی از گل های بهشتن ^_^
پاسخ:
باید به اون کشتی گیرایی که در مقابل بو گندوها رو تشک نمیرن اندازه اونایی که با حریف اسرائیلی کشتی نمیگیرن جایزه داد. :))
موافقم.
حالا تو آروم باش عروس گلم:)
پاسخ:
مگه اعصاب میذارن مامان جان :)
خخخخخخخخخخخخخ
دوز دی دا
پاسخ:
والا :|

حق داری عروس گلم، کُلت آقاگل رو بیارم برات؟:))
پاسخ:
قربون دستت بیاری که عالی، نتونستی هم پست کن لطفا :)
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۷:۵۳ ماهی کوچولو
نفس عمیـــــــــــق
پاسخ:
لامروت بوش تو دماغمه اه :|
دنه کیم دی اوزم گولاخین بورام
پاسخ:
نئجه هوشوم توتمادی آدرس آلام :))
یا خود خدا :|:)


اولین باری بود اولین پست خشنی بود که ازت دیدم :/


همون کامنت اول فرشته 
و کامنت ماهی کوچولو

حرفی نیست :)
خداحافظی :)

پاسخ:
:|

میبینی واران منم عصبی میکنن.

همون جوابا :))

سلامت باشی :)
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۸:۰۵ ماهی کوچولو
اووووووووووه پس جا داشته بلند بهش بگی تو مسلمون نیستی کریم :))

من که یه سری سر بوی سیری که یه نفر خورده بود مجبورش کردم از تاکسی پیاده شه :)) من اعصاب ندارم سریع معترض میشم :/
پاسخ:
والا.
خوشحالم درک میکنی :)
منم آخرش گفتم: این رسمش نیست، من که به جهنم امروز قراره صدها آدمو مسموم کنی.
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۸:۰۸ ماهی کوچولو
:)) مسموم :)) از این برگه چسبیا نداشتی روش بنویسی بمب شیمیایی میکروبی بچسبونی پشتش؟ :))
پاسخ:
من اندازه تو باهوش نیستم. :))
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۸:۱۷ ماهی کوچولو
شکسته نفسی میکنی 

بعدم این هوش نیست :)) بدجنسیه :))
پاسخ:
نه باباع :)

همون بدجنسی از باهوشیه *_^
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۸:۱۷ آقاگل ‌‌
بهش می‌گفتی دانشمندان ژاپنی به این نتیجه رسیدن که عطر و اوتکلن جای حموم رو نمی‌گیره خودش تا تهش رو می‌رفت.
پاسخ:
بمونه برا دفعه های بعد :))
ولی اینی که من دیدم نفهم تر از این حرفا بودا :)
سلام:)
بعضی ها وقت ندارن حموم برن یه عطر بزنن که دماغ و روز ادم
بخاطرشون به گند کشیده نشه....
پاسخ:
سلام.
واقعا اه :|
بذار یه مذاکره‌ای با آقاگل داشته باشم ببینم چی میشه:)
پاسخ:
زود به نتیجه برسید لطفا :)
توتاردیز بی ووراردیز بیزیم د عوضیمیزدن :|
پاسخ:
یخین گئتملی دییردی کی :| :)
۱۳ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۲ آقای دیوار نویس
خیلی خشن بود :||
میزدین تو گوششون حالیشون میشد :) 
پاسخ:
مجبور میکنن :|
ریسک بود آخه، بعدش باهام گلاویز مشت بخاطر مشتاش نه ها بوش بیهوش میشدم :)
تو خوبی ؟ :)
پاسخ:
سعی میکنم خوب باشم اونم بخاطر تو :)
۱۴ آذر ۹۶ ، ۰۱:۳۱ ایران لوستر
واقعا خاطرات مترو رو برام تازه کردی 
پاسخ:
ایییی خیلی تجربه مزخرفیه.
اوزاخدان باشماغی چیپاردیز صوفتینن :|
پاسخ:
قردش شر اولاردی، سیزده اعصابئزا مسلط اولون اصلا جهنم اولسونبا وله قردش وله :)
آخه چقدر قشنگی تو... :)
پاسخ:
خیلی ^_^
مرسی لیلی :)
:*
پاسخ:
❤💜
وای
خدا همچین روزیو نیاره ! 
پاسخ:
خیلی بده :|
وای این بوی عرق یه طرف ماجراست بوی سیر و بوی گند دهن یه ور دیگه! مخصوصا تو اتوبوس و تاکسی!
شعور عطا کن به بعضیا خواهشا  خدایا جون 
مرسی اه
پاسخ:
وااااای خداااا آره نسرین بانو...
معلومه مثل خودم حرص خوردیااا
۱۴ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۶ مجتبی مطوری
خدایی یکی رو تو مدرسمون داریم عصن چشم تو چشم جلوی معلم بهش بگی بو گندو بازم واسش فایده نداره:|
از بس ک دیگ از بوی بدش خسته شدیم صداش میکنیم بو گندو یا لیمو ترش:|
پاسخ:
سلااام آقا مجتبی محصل :))
اونو باید خدا خودش شفا بده :|
تا این حد آخه :||
نمیدونم چرا دلم یهو برای اون شخص مذکور سوخت!
بیچاره هر جا میره تو دل مردم صد تا لعن و نفرین و فحش برای خودش به جا میذاره!
پاسخ:
حق میدم بهت.
ولی خب رعایت کنه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">