"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

پسا "بیشتر از نیم ساعت"

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

آنچه که برای این پست در نظر داشتم با دریافت یک کامنت خصوصی به کل تغییر کرد، لطفا دوست داشته باشید و برای پیشنهادی که در کامنت داده شده اعلام آمادگی کنید، فقط به این صورت که من قسمتی را انتخاب نمیکنم و خودتون هر قسمتش را خواستین انتخاب کنید و به دلخواه ادامه اش رو مثل داستان کوتاه تکمیل کنید. فکر کنم انقدری ماجرا و جمله برا بست دادن وجود داره که بشه ازشون داستان ها یا حتی جمله های جذابی بیرون کشید. طی یک پست جداگانه از جمله و داستان ها رو نمایی میشه. 

قسمت اول. دوم. سوم. چهارم.

ضایع نکنیداااا زیر همین پست اعلام آمادگی کنید لطفا. مرسی

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۱۷

نظرات  (۲۶)

من به قصد ضایع کردن اعلام آمادگی نمیکنم
پاسخ:
منم دعا میکنم آمون بیاد به خوابتون. :|
فکر کنم از اون کامنتایی نوشتم که بوی یکدندگی میداد:)
پاسخ:
دقیقا.. به خودشناسی کامل رسیدین اصلا :)
۱۷ آذر ۹۶ ، ۲۰:۲۳ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
عدم اعلام آمادگی :|
پاسخ:
من موندم این مخالفا چرا نذاشتن آخر سر بگن، بقیه رو هم دلسرد میکنن.
خیلی ممنون.
به نظر خودم یه مقدار بیشتر از قبل خودمو میشناسم ولی اصلا کافی نیست:)

+خودشناسی خیلی چیز خوبیه
به نظرم میتونه آرامش داشته باشه واسه آدم
پاسخ:
خوبه ادامه بدین :)

+ اوهوم احتمالا
من تلاشم رو میکنم:)
پاسخ:
زنده باشی ننه جان :)
چراغ اول روشن شد.
ای بابا داشتیم همه رو دلسرد میکردیما این فرشته خانم اومد کار رو خراب کرد:)
پاسخ:
لازمه با جارو دستی دنبالتان کنم. 
۱۷ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خب امتحان داریم عاقا :)
پاسخ:
کلاس چندم؟؟
موفق باشید :)
ستاد ایجاد دلگرمی برای عروس گلم هستم:))
پاسخ:
یاشا مامان جون :))

حوصلم یوخدی داستان یازام

پاسخ:
الیزا آرئماسئن :))
۱۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۰۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
یازدهم D:
پاسخ:
:)
موفق باشید. :)
۱۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۲۶ آقاگل ‌‌
اون قدیما من با یه بلاگر به همین شکل آشنا شدم. :-) 
یکی از تمرین های داستان نویسی هم اینه که یه داستان نصفه رو بشینی بازنویسی کنی. منتهای مراتب به دو شکل. یکی سیاه یکی رنگی. ببینم چطوری میشه. وضعیت بر وفق فرهاد باشه شرکت می‌کنم. :)
پاسخ:
:)
چقدر جالب :)
البته در جریانید که این پست ها داستان نیستن روایت ساده یه نیم ساعت از روزمه که تو پارک گذروندم :)
باید دست به دعا شم شرایط بر وفق مراد شه :))
سلام 
ما فقط میتونیم  لینک این پست رو تبلیغ کنیم تو وبلاگمون :)
شایدم خدا رو چه دیدی نوشتیم ؛)


+
قابل توجه اونایی که چراغ ها رو خاموش میکنند ما درصدد روشنایی این چراغ ها  هستیم :))))

پاسخ:
سلام.
خیلی هم خوووب ممنون :)

+
:))) کلک خوبیه، شما خودت منو خاموش میخوندی سر پست نقاشی رخ نمودی اونم چون رمزدار بود😛😜
۱۸ آذر ۹۶ ، ۰۰:۵۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
سلامت باشید :)
پاسخ:
مرسی :)
۱۸ آذر ۹۶ ، ۰۷:۰۱ اسمارتیز :)
من یکی که مخاطبای وبلاگم کلا استاد ضایع کردنن:))) یعنی نشده من تا حالا یه چیزی بگم و یه نفر، فقط یه نفر، انجامش بده :))) اینقدر خوب ضایع میشم که نگو دیییی:

پاسخ:
:)))
گویا لذتی که تو ضایع کردن هست تو هیچی نیست :))
حالا خودت ضایع میکنی یا نه؟؟
۱۸ آذر ۹۶ ، ۰۸:۱۲ جنابــــــــ دچار
سلام منم شرکت میکنم :)
پاسخ:
سلام خیلی عالی :)
مرسی.
۱۸ آذر ۹۶ ، ۰۸:۲۲ مریــــ ـــــم
:)
اعلام امادگی
پاسخ:
:)
مریم جانم ^_^
اعلام دلقک بازی
پاسخ:
ممنون :)
خوبه اتفاقا.
عاولیه
وارام
فقط بیراز غمگین یازین ادامه سی طوفان الیاخ :))
پاسخ:
:)
من هیچی نمینویسم اوزوز انتخاب الیب یازاجاخسوز :)
یوخ دا دای
سیز یازین بیز ادامه وراخ دا
اوندا جذاب تر اولار 
گوراخ کیم نمه نه ذهنینن گچیر :))
پاسخ:
نمیشه دا مدلمون انتخاب شده و ثابته :))
اصلا هم معلوم نیست دستی تو این کارا ندارم و تنبلم :))
من خیلی مشتاقم شرکت کنم هلمای عزیز
فقط تا کی مهلت شرکت کردن داریم؟
پاسخ:
😍😍 چه خووووب 
هر وقت که وقت کردی آماده کن بفرست هنوز زمان تعیین نکردیم چون تعداد هم زیاد نیست وقت دلبخواهه، فقط قربونت زیاد هم طول نکشه :)
من خیلی مشتاقم شرکت کنم هلمای عزیز
فقط تا کی مهلت شرکت کردن داریم؟
پاسخ:
هروقت بتونی :)
داستانم رو نوشتم و برات میفرستم. داغ داغه. هنوز خودم نخوندم و ایراداتش رو نگرفتم. نمیدونم چقدر به منظور تو نزدیکه. منتظر نظرت هستم.
پاسخ:
نسرین جااانم مرسی ^_^
احتمالا از دستم عصبی ای. ببخش تلافی میکنم حسابی دقیقا مثل آدم حسابی.
 باشه؟؟😘😘
وایییییییییی :)
سوتی دادما نه؟؟
نه به خدا منظورم مدل دیدارمون بود نه شماها
شما که عزیزی خانومی:)
ببخشید به هر حال :)
پاسخ:
عه باانووو چه سوتی جانم.
راستش بعدش یکم خودمو سرزنش کردم خب بد شد ولی تو مهربونی به دل نمیگیری میدونم😍😍😍 
مرسی اومدی همون اندازه کوچولو دیدنت هم کلی چسبید😘
پست کردم:)
عکسا کی میرسه؟
پاسخ:
ایول چه سریع ^_^
عکاس باشی تا ادیت کنه شاید یکم طول بکشه برسه دستم میفرستم جانم :)
ممنونم :)
من زرنگم دیگه:)
پنج سری ورقه رو دستم باد کرده حال ندارم اصلاح کنم ولی وبلاگ رو میتونم آپ کنم:)
پاسخ:
قربانت :)
دقیقا همینطوره. امروزم کلی زحمت کشیدی مرخصی گرفتی *_*
:))) این خیلی میچسبه اصلا.
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۹ علی آقا:)
سلاام:)))
من خیلی دوست دارم شرکت کنم
خیلیماا
ولی حالشو ندارم، وقتشو ندارم
فکرمم مشغوله یجورایی الان تمرکز روی
این جور متن نویسی ندارم
ان شا الله دوستان شرکت کننده بتونن بهترین ادامه رو برای داستانها
بنویسن:)))
براشون آرزوی موفقیت میکنم:))
پاسخ:
ممنون. مشکلی نیست :)
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">