"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بیشتر از هفت ساله شب ها قبلِ خواب "آب" میخوره.

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ق.ظ
با صدای بلند از رو مجله خوندم: قبل از خواب آب بخورید تا در خواب سکته نکنید.
زندایی هم خونه ما بود، الان هفت سال بیشتره آبِ قبل از خواب براش عادت شده.

چندین بار هم انواع دردهای مادرِ زنداداش رو اعم از پادرد، کمردرد، گلودرد، سردرد، ریه، روده، معده، داخلی، مفصلی و... همه و همه رو با دم کردنی هایی همچون چای سبز، به لیمو و ... یا استامینوفن خالی تسکین دادم. نوع دم کردنی یا نوع دارو مسکن مهم نیست ایشون تو کار تلقینه، به من اعتماد داره و به خودش تلقین میکنه که تجویزهای من کارسازه البته تلقین ناخودآگاه از روی اعتماد. علم این مورد رو ثابت کرده، دارونما(placebo) چند سالی است که مورد توجه پزشک ها قرار گرفته و اعتماد پزشک ها به این نوع درمان نتایج مطلوبی هم به همراه داشته.

* چرا تهش علمی تموم شد. :)))
موافقين ۱۵ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۲۷

نظرات  (۳۵)

منم همینم!!
هر شب آب میخورم بعد میخوابم:))
پاسخ:
:))
حالا واقعنی از سکته تو خواب جلوگیری میکنه؟؟
قرار نبود تهش علمی تموم شه
ولی حادثه هیچوقت خبر نمیکنه:||||
پاسخ:
کلا قسمت دوم قرارنبود نوشته شه یهو یاد همون جلسه‌ای که "دارونما" رو خوندیم افتادم :))
دقیقا خبر نمیکنه.
نمیدونم واقعا!
فعلا که سکته نکردم😅😂🙊
پاسخ:
:)) دیوونه :))
تو دنبال مخاطب برا بی مخاطبات باش فعلا😛
والا خب😅😂🙊
پری توام؟ تو که منو اذیت نمیکردیییی😭😑🙊😂😂
پاسخ:
:))
میگم یه وقت از همکلاسیات عقب نمونی :))) 😂😛😛
هم کلاسیام که نگم برات....!
ولی کیمیا و مسیح کلاس بغلین😂😂😂
پاسخ:
به به :)
بلی بلی افتخار آشنایی دارم باهاشون، خوندم. :)
تازه من جزو خوباشون به حساب میام پری!!
به عمق فاجعه پی بردی؟😂🙊
پاسخ:
میدونم :)
هیییم نمیدونم بگم فاجعه یا نه، عمیق یا کم عمق :) اصلا به هرحال :))
الان تازه عزم جزم کردم بخوابم ولی آب نخوردم بنظرت تا فردا ساعت ۱۰ زنده ام یا مرده ؟:|:(
ترسیدم عامو با این پستت :))
ولی به شدت حرفشو  قبول دارم:))
چون خودم تا مرز (اون دنیا) رفتم و برگشتم :|:)
واقعا آب اینکارو میکنه :)

+
سلام :)
من برم بخوابم :))
صبح بخیر :)
شَویکی وَخیر 

پاسخ:
:))) از شواهد معلومه شکرخدا سالم و سرحالی :)
عه نترس بانو، من خودم اطمینان ندارم :)

+
سلام...
خیلی هم خوب :)
الان جا داره که ترکی جواب بدما :))
من بخاطرِ قرص مجبورم قبل از خواب آب بخورم. :)
پاسخ:
الهی، سلامت باش همیشه. :)
۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۳ جناب دچار
شاگرد نمیخاد؟
پاسخ:
:))
درس پس میدم استاد :)
۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۹:۳۰ پـــــر ی
ما پیرزنا واسه خوردن داروهامون مجبوریم قبل از خواب آب بخوریم 
پاسخ:
:)) پیرزن :)) 
اصلا بهت نمیاد.
آره منم شنیدم آب خوردن قبل خواب خوبه..
ما هم واسه قرصمون آب میخوریم :))
پاسخ:
عه چرا همه اتون قرص میخورین :|
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مگه قرار بود چجوری تموم شه!؟ :-)))
من از بچگی عادت دارم قبل از خواب آب بخورم! دقیقا یادم نمیاد چرا! مامانم هم از وقتی یادشه من این عادت رو داشتمD:
پاسخ:
:)) همون پاراگراف اول بود. :)
حتما آب خوردن تو هم یه فلسفه ای داره. 
عه ! مـ نم ازینام که به تلقین خیلی اعتقاد دارم ! مخصوصاً تو در مان بیماریاا : )
اما خُب سکته کردن تو خواب یه نوع مٌردن خوب و راحتی به حساب میاد .. نمیاد؟

+ دور از اینجا و و دور از جون همه ی حضار :)
پاسخ:
تلقین برا درمان شدن خیلی خوبه، البته بعضا وسواس میاره و مسبب بیماری میشه.
عه نمیدونم ولی خب مرگ زیاد هم خوشایند نیست.

+ بله بله دور از جون همه :)
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۱:۴۱ ماهی کوچولو
منم هم قبل خواب هم به عنوان اولین کار بعد بیداری آب میخورم
پاسخ:
قبل خواب یه چیزی باز ولی من بعد از بیدار شدن آب بخورم حالت تهوع میگیرم. :)
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۶ مریــــ ـــــم
جا داره منم بگم اب میخورم 
:|
پاسخ:
چرا همه اتون آب میخورین؟؟
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۳:۵۶ آقاگل ‌‌
یه جوری همه کامنتا نوشتین ما هم آب می‌خوریم به این نتیجه رسیدم که نوعی از بشر هست که فقط با هوا و فوتوسنتز زنده است و نیازی به آب نداره. :))

پاسخ:
والا منم به نتایجی مشابه نتیجه گیری شما رسیدم. :))

۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۵:۰۶ جناب دچار
 زن دایی رو میگم! :))
پاسخ:
از دست این آستیگمات :))
باید باهاش حرف بزنم قبول میکنه یا نه :)
@
جناب پرهام 
من تجربه داشتم خیلی تجربه بدی است مردن تو خواب .
خیلی.
البته سکته نکردم ها ولی تو خواب رفتم اون دنیا و برگشتم.



+
@هلمایی
بیا بگو به ترکی :
سلام
عصر بخیر  :)
صبح بخیر ترجمه به ترکی پلیز :)
ممنونم 🙏
پاسخ:
اعوووو :||

سلام 
عصر(گون اورتا)
سحرین خیرنن 
یاشا :)
مرسی بابت ترجمه :))



+
اینم ترجمه کن :دی 

اعوووو


پاسخ:
:)))

کار سخت میخوایاااا
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۵:۱۷ ماهی کوچولو
ولی بعد بیداری هم بشدت توصیه شده است :) یه سرچ بکن 
پاسخ:
ولی خب معده من پس میزنه. :|
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۵:۲۱ ماهی کوچولو
الان کامنتا رو دیدم :)) چه همه پیرزنا جمعیم :)) منم چون شبا باید قرص بخورم آب میخورم ولی صبحا رو علی رغم دعواهای زیاد خانواده دوست داشتم و میخوردم الانم که میگن خیلی هم خوبه بشرطی که ولرم یا حداقل هم دمای اتاق باشه 
پاسخ:
خیلی پیرزن :))))
بخور بخور نوش جانت :)
خب یعنی چی معنیش :|
یا حداقل مفهومش عامو ؟:))


پاسخ:
میشه تعجب کردن همراه با غصه خوردن :))
اوهوم 
غصه نخور :))
بجاش آب بخور :)))
مرسی :*
پاسخ:
چشم چشم :)
:*
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۷ پـــــر ی
پیر شدیم رفت :)
پاسخ:
ولی من باور نمیکنم :)
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۶ پـــــر ی
خب کاری از دستم برنمیاد دیگه :)
پاسخ:
پس تلاش الکی نکن :))
@
پری 
تو پیری م دی هیوچ نیرم بیشم :|:)
بچو روله ولمان بکه پیری پیریش هم نکه حوصله نیریم :|:)
هه ایشم هیچ نیشم هه دوآره تکرار که :|
 دی نینمت دفعه تر بیشی پیری :|:)


@
هلما ترجمه متن بالا بعدا :))

پاسخ:
وات؟؟
هاااا؟؟؟
این ته گلوم درد میکنه،عسل آب لیمو هم جواب نداد:)
چی تجویز میکنی خانم دکتر؟؟


مامان بزرگ بابام تو این کار سر رشته داره،اونا به این دمنوشا میگن تورک دواسی:))
پاسخ:
:)
کنجد خوبه :)

:)) تورک دواسی، مام میگیم :)
من، اگه بعد از چرت شبانم خوابم نبره حتماً آب میخورم:))
کلااً من این رو میدونم بدن ادم به اب خیلی نیاز داره:))
پاسخ:
:)
اوهوم نیازه :)
موافقم
خاله ی منم دقیقا همین کار رو میکنه
نود و نه درصد بیماری هاش رو با تلقین و داروهای گیاهی درمان میکنه
پاسخ:
به به خاله خانم :)
منم یه دوستی دارم، همه بیماری ها رو تلقین میکنه و میگیره :)
ایوول بابااا
البته بایدم تجویز هاتون جواب بده بهرحال هم پزشکید و هم مهندس :))
پاسخ:
:))
به این میگن از هردو بلاتکلیف :)
۲۸ آذر ۹۶ ، ۰۸:۰۳ مریــــ ـــــم
چون تشنمون میشه
پاسخ:
با جوابت فکر میکنم خیلی سوال احمقانه ای پرسیدم :))
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۱۹ مریــــ ـــــم
:))
شایدم من یه جوری جواب دادم که همچین فکرکردی
پاسخ:
:))
نه خب واضح گفته بودی :)
۲۹ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۸ اجاره آپارتمان مبله در تهران
خب دیگه وقتی بحث تلقین میاد وسط بهترین تلقین اینه که آدم به خودش بگه من هیچیم نیست
پاسخ:
خیلی هم خوووب :)
حالا یه بار ته یه چیزی علمی تموم شد اونم تو ناراضی؟:))
+ برم یه لیوان آب بخورم:)
پاسخ:
:)) یه بار :))
+ عجب تاثیرپذیر. نوش جان
دکتر هم هستی پس ((:

یلدات مبارک رفیق (:
پاسخ:
:)))) من نمیگم شواهد میگن :)

قربانت یلدا تو هم مبارک جانم :)
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">