"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

زیاد حرف میزنم ولی خیلی حرف ها رو نمیزنم.

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

هیچ وقت حرف های دلم رو به هیچ کس نگفتم.

:|

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۱۲

نظرات  (۲۲)

من نیز :)
پاسخ:
خوبه؟؟
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۱:۳۵ دیوانه ...
اینطوری که نمیشه 
فک کنم موی سفید و حرف به کسی نگفتن خیلی رابطه مستقیمی داره 
پاسخ:
هیییییم نمیدونم :)
برای آقایون خانواده ما زود سفید شدن مو ارثیه.
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۴:۱۹ محبوبه شب
برعکسِ من که هیچ چی رو تو دلم نگه نمیدارم.

اینجوری بده ها!
پاسخ:
مطمئنی؟؟!

برا همین الان گفتمش، چون منم مثل خیلیا دوست دارم درددل کنم ولی بلدش نیستم شایدم اطمینان ندارم.
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۵:۲۸ علی آقا:)
سلاام:))
بستگی به حرفه و اثرش تو زندگیم داره:)
اگه گفتن یا نگفتنش برام فرقی نداره ،حرفمو میزنم:)
ولی اگر گفتن یا نگفتنش برام فرق داشته باشه، اصلاً حرفمو نمیزنم:)
پاسخ:
سلام.
اوهوم میفهمم ولی بعضا اثر حرف در لحظه نیست، مرور زمان اثرش رو مشخص میکنه.
بله به خیلی از حرفها اصطلاحا میگن: "حرفای مگو"
اگر بنا بود اونا رو بگی که میشد حرفای بگو!
پاسخ:
حرف های مگو....
حتی منظور من میتونه حرف های بگویی باشه که نمیتونم بگم!
کار خوبی میکنی، حداقلش خیالت راحته یه روزی کسی همونا رو تو روت نمیاره، من میگم که ناراحتم یا فلان ولی عاملش یا ماجراش رو نمیگم، اونا نگفتنیه.
پاسخ:
خب خوب نیست که برا حرف زدن آدم مطمئن ندارم، شایدم من زیادی حساسم.
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۷:۳۶ محبوبه شب
سالهای اول ابتدایی پدرم درسامونو باهامون کار می کرد و ازمون می پرسید. یه وقتایی با اینکه جواب سوالو می گفتیم و درستم بود ولی مثل الان تو می گفت مطمئنی؟ درسته؟ اونجا بود که شک می کردیم که جوابو بلدیم یا نع! 
الانم مثل همون موقع شک دارم!
چم...

تا اونجایی که نسبت به خودم شناخت دارم میدونم که آدم برون گرایی هستم. مگه چی بشه و چی باشه حرفمو نتونم بزنم و با کسی در میون بذارم.
پاسخ:
با مثال زدن پدرجان برای روشن شدن حرفت برا من حس بزرگونه بهم دست داد. :)
قربون خدا برم خلقتاش هم کلی متفاوتن.
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۸:۰۲ مریــــ ـــــم
منم هیشوقت نتونستم حرفای مهم و اصلیمو به کسی بگم
ینی تلاشمو کردم اما نتونستم
پاسخ:
مثل من...
بعضی حساسیت ها خوبه بالام جان، البته اگه میدونی یه اشکال و مشکله پس سعی کن حلش کنی:)
پاسخ:
هیییییم :)
مرسی.
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۸:۵۸ آقای دال
من درد و دل میکنم ولی فکر کنم که همه چیز رو نگم :/
پاسخ:
اینم یه مدلشه، چه بسا آدمو مورد قضاوت قرار میده.
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۹:۰۵ خرگوشک :)
گاهی اونجایی که باید حرف بزنم هرچقدر تلاش میکنم نمی‌تونم! 
پاسخ:
اینم احتمالا اذیت کننده است.
من فکر می‌کنم خوبه. حرفِ دل بزنی باید بترسی از بازگوشدنش. حالا  ممکنه عمدی باشه یا غیرعمدی. همه چی رو بینِ خودت و خدا نگه دار. اونجا جاشون امن‌تره. :)
پاسخ:
اوهوم :)
برای همین استدلاله.
ولی خب ترس از آدما رو تشدید میکنه.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۱:۵۳ פـریـر بانو
منم مثل تو بودم. یکی دو بار حرف زدم. پشیمون شدم. و تصمیم گرفتم دیگه اینکارو نکنم. البته این مسئله برا هرکسی متفاوته :)
پاسخ:
چه بسا منم زمان و تجربه های کوچولو در عالم بچگی این شکلی فرم دهی کرده.
همیشه یسری چیزا هست که فکر کنم آدم نتونه به کسی بگه. بعضی وقتا هم حرف مهمی نیست که خیلی پیچیده باشه فقط آدم راه بیان کردنش رو پیدا نمیکنه
البته نمیدونم این قضیه درمورد افرادی که خواهر دارند چجوریه
یا خاله حتی

پاسخ:
هیییییم..
خاله رو منم نمیدونم.
ولی خواهر خب اونم ترجیح میدم نظر ندم چون برای هرکس متفاوته.
راه بیان کردن هم مهمه.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۶ پرهـ امـ
خوب کردی
.
پاسخ:
:) یعنی تایید.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۲ جناب دچار
خوبه که :)
پاسخ:
چرا؟؟
نمیشه به کسی گفت :(
حرفای دل بین تو و خداست بنظرم.
البته من حرفای دلم رو بجز به خدا  به مادرمم میگم.

دقیقا منم مثل توام اینکه نمیتونم حرفای دلم به کسی بگم.
پاسخ:
نمیدونم شایدم درست و منطقیش اینه، ولی دلو مطیع منطق کردن هم جذاب نیست.
روح مادرت شاد.
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۸ پسر انسان
بهترین کار ممکن
پاسخ:
و به چه دلیل بهترین؟؟
ممنونم 
سلامت باشین.
فعلا در این برهه از زمان :دی درست و منطقی همینه :))
کدوم زمان ؟:))
دیگه نمیگم خودت باید تشخیص بدی :)))


سلام :)

پاسخ:
:)
درسته. میدونی من پیچیده بیان میکنم. 
ممنون

سلام.
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۲:۱۰ پسر انسان
هیچکس لیاقت شنیدن درد های درون ما رو نداره

پاسخ:
جالبه به خودمون اطمینان نداریم. :)
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۸ پسر انسان
همه مون یه سری حرف داریم که بازگو شدنش باخت بزرگی برامون به حساب میاد
پاسخ:
موافقم.
۱۳ دی ۹۶ ، ۰۹:۰۷ جناب دچار
دلیل میخای؟
پس خوب نیست :)
پاسخ:
غلط کردم. :))
اصلا آدم نباید رو حرف بزرگترش حرف بزنه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">