"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ولی نُه سال زمان زیادی برا پیر شدن نیست

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ

انگشتام روی کیبورد برا نوشتن گزارش دیروز در حال حرکت بودند، نگاه خیره رو خیلی زود حس میکنم حتی نگاهی به فاصله چند متر. سرم رو بالا آوردم چند ثانیه گیج نگاهش کردم، وای خدا این مرد همون آقا معلم دوست داشتنی درس علوم سوم راهنماییمه که یه بار سر لجبازیم بهم گفت "دختر لوس و غُد و مغرور"؟؟ روز تولدش یادم رفته ولی میدونم سال تولدش پنجاه نه ولی مردی که بعد از چند ثانیه مکث دویدم طرفش و سلام دادم و اونم گفت: واای پررری، خیلی شکسته تر از یک مرد سی و هفت ساله بود خیلی. نیومد چای بخوره گویا پایین خانم و دخترش منتظرش بودن، تا لحظه خروج تنهاش نذاشتم. موقع رفتن بهم گفت: خیلی خوشحالم بزرگ شدنت رو میبینم پریِ همیشه خندان. منم گفتم که همیشه از خوبیاشون تعریف میکنم. تو خداحافظی فامیلیم رو گفت، لبخند زدم. گفت: واقعا بزرگ شدی دختر.

+ حتی دانشگاه هم نود درصد استادام منو با اسم کوچک صدا میزدن.

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۲۱

نظرات  (۲۲)

۲۱ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۹ جناب دچار
واقعا بزرگ شدی دختر. :)
پاسخ:
الان باید بگم "ممنون"؟؟ نمیدونم چی بگم. :))
:) دارم بزرگ میشم فک کنم :)

۲۱ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۳ جناب دچار
اگه بزرگ شده بودی که معلمه نمیشناختت که :)
پاسخ:
پس هنوز بزرگ نشدم :))
مگر چکار میکردید که شما رو با اسم کوچک صدا میکردند؟
پاسخ:
راستش کار خاصی نمیکردم :)
شما استادید باید بگید چرا؟؟
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۷:۱۵ جناب دچار
اره فقط قد کشیدی :)
پاسخ:
:)) آره آره
ولی خیلی فرق کردم.
والا ما خانوما رو جرات نمیکنیم اضافه برسازمان نگاه کنیم چه برسه به اینکه با اسم کوچیک صدا کنیم
حتی پسرا رو
پاسخ:
آره اینجوری جو رو هم دیدم.
نمیدونم والا ولی یه استادی داشتیم جرات نمیکردیم بیشتر از دو کلمه رو در رو باهاش حرف بزنیم اونم حتی منو با اسم کوچک صدا میزد حتی شده بود خودش چند بار پیگیر پروژه ام باشه و پیام بده.
راهنمایی بهترین دوران تحصیلی من بود:)

خیلی بی ربط بود به پست کامنتم:)
پاسخ:
دلیل خاصی داره؟؟
برا منم + سال آخر ابتدایی :)

خیلی هم با ربط.
دلیلش اینه که فضای خاصی داشت برام اون دوران:)
پاسخ:
اوهوم خوبه :)
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۸:۱۰ آذری قیز
برای منم دوران راهنمایی بهترین سال های عمر تحصیلی ام بود و بعد دوران کارشناسی:)
منم دبیرستان معلم ها اسم کوچیکم رو صدا میزدن:)
یادمه معلم عربی داشتیم به اسم آقای عمرانی که امسال روز معلم بهشون تو تلگرام پیام دادم و تبریک گفتم. وقتی پیامم رو دیده بود زنگ زده بود بهم. پشت تلفن با یه ذوقی گفت نسرین که کلی انرژی بهم منتقل شد:)
 تازه اولش که نشناخته بودم فک میکردم مزاحمه میخواستم قطع کنم :))
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
مزاحم :))) طفلی آقای عمرانی، چه باحال
راستی معلم راهنماییتون آقا بوده؟
نیویورک درس میخوندید شما؟
پاسخ:
آره خب. داداش من سه سال دبیرستان دخترانه درس داد. کامنت آذری قیز هم بخوونید.  :))
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۹:۳۷ مسـ ـتور
منم مربی آمادگیم رو یه بار وقتی میخواستم سوار تاکسی بشم دیدم و یهو ماتم برد! خیلی شکسته شده بود... خلاصه با هم سوار شدیم و کلی با حرفای محبت آمیزش و رفتار محبت آمیزترش شرمنده م کرد که چرا من نباید این همه سال ازش خبری می داشتم!
اصلا دلم برای معلمام تنگ شد یهو...

+ وایسا ببینم، هلمایی یا پری؟!
پاسخ:
حس خوبیه دیدن معلمای خووب :)

+ شناسنامه "پری" وبلاگ "هلما"
من تا قبل از اینکه وبلاگنویس بشم اصلا خبر نداشتم این همه معلم آقا تو مدارس دخترانه مشغول تدریس بودن:)
پاسخ:
مام معلمای آقا رو بیشتر دوست داشتیم :)
۲۱ دی ۹۶ ، ۲۰:۴۴ آسـوکـآ آآ
عِ مگه معلم مرد داشتییییین تو اون دوران
ما فقط پیش معلم مرد داشتیم
اجازه نمیدادن معلم آقا بیاد :|
پاسخ:
آره یکی دوتا :)
داداشمم معلم زبان انگلیسیم بود یه سال.
۲۱ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۹ آقای دال
عی بابا یعنی مام پیر و داغون میشیم :(
شکلک در فکر فرو رفتن
😂🤣
پاسخ:
:)) آره پیر میشید ولی دیر پیر شید.
بیاندیشید.
۲۱ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۰ پسر مشرقی
حس بدیه دیدن معلم هایی که پیر شدن...
پاسخ:
آره دلگیره.
ولی خوشحالی دیدن بیشتره. :)

۲۱ دی ۹۶ ، ۲۳:۲۳ بامبـو ❧☘☙
ما هم یه روزی پیر میشیم
به نظرت پیرم بشیم بازم به وبلاگ نویسیمون ادامه می دیم؟!
پاسخ:
آره :)
من سعی میکنم ادامه بدم.
۲۱ دی ۹۶ ، ۲۳:۵۹ آقاگل ‌‌
منم اسم و فامیلیم یه طوریه که معمولاً اسمم رو با فامیلم قاطی می‌کنن ملت و تهش یه وقتایی میشم آقای سعید. و سعیدی. :))
تو خوابگاه و این اواخر حتی سر کلاس آقاگل صدام می‌کردن بچه‌ها و حتی یکی دوتا استادا:دی
پاسخ:
منم از بس آقاگل گفتم حس میکنم اسم شما آقاگل هست. :)
از وقتی کامنت رو دیدم به مغزم فشار میارم فامیلیتون یادم نمیاد. :|
آقاگل یه ایران هستین شما :)
بنظرم جالبه
۲۲ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۲ آذری قیز
در پاسخ دوست گم نام باید بگم تو راهنمایی نه، ما  دبیرستان معلم اقا هم داشتیم. معلم فیزیک، ریاضی ، عربی، فلسفه منطق، و تاریخ شناسی ما آقا بودن:)
ولی چند سال بعد یعنی فکر می کنم تو سال های 87 اینا دیگه معلم مرد ممنوع شد در دبیرستان های دخترانه.
پاسخ:
برا آقای گمنام :)
۲۲ دی ۹۶ ، ۱۲:۱۵ حوا بانو
بعضی وقتا شرایط یه جوریه که یه سال هم واسه پیر شدن کافیه چه برسه به نه سال. هعی...

همچنان به بزرگ شدنت ادامه بده پری همیشه خندان :)
پاسخ:
هیییییم آره.

سعی میکنم ولی مطمئن نیستم بزرگ شدن خوبه یا نه. :)
۲۲ دی ۹۶ ، ۱۵:۲۰ دیوانه ...
این خیلی خوبه که هنوز یادتونه معلم دوران راهنماییتون :))

پاسخ:
هیجان خاصی داشت :)
۲۲ دی ۹۶ ، ۱۷:۳۱ هویجوری:)
هلما یا پری؟؟:)))
پاسخ:
شناسنامه "پری"
وبلاگ "هلما"
۲۳ دی ۹۶ ، ۰۸:۲۷ مریــــ ـــــم
چه باحااااااال
:)))
اینقددد دوس داشتم استادام به صدام میزدن
اما هیچوقت این اتفاق نیوفتد 
فامیل کوتاه و اسونی دارم همش به فامیل صدام میزندن
ازاین کار متنفرم
پاسخ:
:))
فامیل رو صدا میزنن یه حس خود بزرگ بینی به آدم دست میده. :))
برا من بستگی داره کی چطور صدام بزنه در کل اسم کوچک و فامیل فرق نداره.
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۶:۴۸ آقای دیوار نویس
چه حس و حال خوبی :) 
پاسخ:
آره خوووب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">