"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خطرِ گیج شدن

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

ما آدما موجودات بدی هستیم

نمیفهمیم که یکی شاید دلش بخواد دوستش داشته باشیم

خودخواهیم

خودمون رو عادت دادیم به دیدن یه بُعدی از آدما که شناختیم

یا شایدم فقط متصور شدیم  

ولی 

یه آدم میتونه بعضی وقتا نسبت به ما خنثی باشه، بعضی وقتا بهمون فکر کنه، بعضی وقتا ازمون بدش بیاد و بعضی وقتا ...

عادی شدن و عادت کردن ذاتا خوب نیست 

حتی عادت کردن به خوب بودن

امشب بعد از شام نصف یه بسته قارچ رو کباب کردم خوردم

چند ماه پیش قارچِ تو پیتزا رو هم سوا میکردم

تا این حد بی ثبات 

بی نظمی هم بعضا یه جور نظمه خودش

یادمون نره به اطرافمون توجه کنیم

شاید یکی چشمش دنبال توجه ماست 

خب چی میشه یه بار هم دنبال کسی بگردیم که دوستمون داره

.

.

"انتشار در آینده"

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۳۰

نظرات  (۱۰)

۳۰ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۴ مریــــ ـــــم
هلما وجود همین قارچ کبابی باعث میشه من به بودن بهشت ایمان بیارم
:دی
گشتم نیست
:|
پاسخ:
رو ایمانت راسخ بمون :)
همون گشتم نبود نگرد نیست؟؟؟
:|
چه بد..
۳۰ دی ۹۶ ، ۰۹:۳۰ آقای دال
چی شده؟!
:))
پاسخ:
اوووم فک کنم هیچی نشده :)
تو جواب این پستت یه عالمه چیز نوشتم اما موقع ارسال پشیمون شدم.
آدمهای خوب رو باید دوست داشت، قدر محبت و دوست داشتن رو هم باید فهمید.همین:)
پاسخ:
حق میدم بهت خیلی هم حق میدم.
حالا اینقدرها هم عام نبود منظورم :)
واسه بعضی‌ها انگاری آسمون به زمین میاد.
پاسخ:
بقول نرگس: 
دوست داشتن آدمایی که به چپشونم حساب نمیکنن حتی...
یکبار هم به دنبال کسی بگردیم که دوستمان دارد؟
هوم..... عالیه...

پاسخ:
:)
اوهوم عالیه...
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۰ ابوالفضل ;)
باید اول دوست داشته باشیم تا دوستمون داشته باشن...
هرچند بارها مردود شدم توی این قضیه و بهتره من یکی بی خیال حرف زدن راجع بهش بشم. که وقتی دوست داشتم نتونستم خوب نشونش بدم و وقتی دوستم داشتند نتونستم به موقع جواب بدم. و حتی اینکه دوست داشتنم لوث شد و ارزش اش رو از دست داد و کلی حالت دیگه...
پاسخ:
چقد دنگ و فنگ داره این دوست داشتنه و دوست داشته شدنه. :)
تو دنیا "باید" ها باید نیستن.
شما با توضیحات خودت استاد از دست دادن فرصت هایی
شاید یکی چشمش دنبال توجه ماست!
پری جانانم
خط به خط این نوشته رو باید بوسید...باید بغل کرد و تو حافظه حفظش کرد:))))
مرسی بخاطر این متن خوبت:*
پاسخ:
:)
امان از حافظه ما آدم ها امان...
بیا ما حفظش کنیم شاید به دردمون خورد. :))
ناقابله :)
هعی! واقعا..
آره خیلی موافقم:))))
تمام سعیمو میکنم حفظش کنم:)))
پاسخ:
هعععی...
آفرین :)
مرسی. تو خیلی خوبی :)
 سلام:)
بله عادت کردن به هر چیزی اشتباهه و بهتره ادم تمام کارهاش متنوع باشه
و اینکه خودمون رو بهتر از همه بدونیم چیز بدردنخوریه:(
و اون قسمت آخر حرفت:
دوست داشته شدن رو به ازای دوست داشتنم را همیشه و همه جا تجربه میکنم:)
پاسخ:
سلام :)
بله تنوع هم خوبه.
معامله تو دوست داشتن!
دیگه هیچ فرد کسی رو الکی دوست نداره تا زمانی که یه چیزی باعث بشه دوسش داشته باشه ولی کسی که دوستش بدارم به احتمال زیاد
دوستم خواهد داشت:)
پاسخ:
اوهوم :)
خوووبه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">