"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ازجمله فانتزیایی که قیدشو زدم.

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ

میگم تا همین دو سه ماه پیش چقدر احمق بودم که دوست داشتم یه زمانی وارد سیاست شم، واقعا قابلیت بیخود بودن بیش از اندازه رو ندارم.

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۱۱/۲۱

نظرات  (۱۵)

دور از جون تون :)
ولی واقعا سیاست بی پدر و مادرترین چیز این دنیاست که به هیچکی رحم نمیکنه :|

پاسخ:
:)
اوهوم آره کار هر کسی نیست پذیرش اینجور شرایط.
خیلی خووب کاری کردی هلما :)

به نظرم..
پاسخ:
این تایید خیلی میچسبه :)

خیلی هم خووب.
دور از جونت 
ولی واقعا احمق بودن بهتر از بیخود بودنه! 
پاسخ:
درواقع من احمق بودم که پی بیخود بودن بودم.
از سیاست خیلی متنفرم و وقتایی که ناخواسته و بالاجبار درگیرش میشم خیلی به هم میریزم
پاسخ:
سیاست آدمای خاص خودشو داره.
این یکی از فانتزی هات بوده؟! -_-
پاسخ:
بچگیه دیگه :))
فانتزی رو تعریف کرده و نام ببرید. با رسم شکل :|

پاسخ:
http://uupload.ir/files/ralg_۲۰۱۸۰۲۱۱_۰۰۰۳۵۴-1-1.jpg
بفرمایید. :))
خدا رو شکر که تصمیمت عوض شده.
پاسخ:
آره واقعا :)
منم انقد دوست دارم...فعال سیسی شم بعد بیان بکشنمن....ولی الآن حتی نمیدونم دوازده بهمن کیه بیست و دو بهمن کیه...رئیس جمهور کیه...اصلا ما مثل انگلیس ملکه داریم؟نمیدونم 
پاسخ:
احیانا برا بعد کشته شدنت هم برنامه داری؟؟
دوازده بهمن پنجشنبه هفته قبل بود.. بیست و دو بهمن فرداست. فردا یکشنبه است 11 فوریه... رئیس جمهور آقای روحانی.. پس من کی ام؟؟
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۰۲ ابوالفضل ;)
سیاست هم جذابه، هم ترسناک، و همین طور وهم آلود...

پاسخ:
خیلی موافقم خیلی :)

۲۲ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۲۵ آقای دیوار نویس
فقط باید مواظب باشیم که بخاطر مدونستن سیاست مورد اغفال سیاست مداران قرار نگیریم...که میگیریم به احتمال زیاد!  
پاسخ:
تو سیاست همه چیز امکان و احتمال داره :)
۲۲ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۴۸ محمود بنائی
واقعا خدا را شکر که توی این زمان کوتاه به همچین نتیجه مهمی رسیدی :) سیاست یعنی کثیف بودن! نخوای هم، میشی!! 
پاسخ:
اصلا لجن، باتلاق :)
خوبه ها بیخیالش شدم..
من دیگه حرفی ندارم :)
پاسخ:
تازه حرفمون داشت گل مینداخت که :)
۲۳ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۴۳ مریــــ ـــــم
یه دوره ای بود به همه میگفتم میخوام رییس مجلس شم
:|
الان ترجیح میدم یه مادر و یه همسر خونه دار باشم
:|
پاسخ:
فک کنم تو ایران یکی از شرایط اولیه اش جنسیت "مذکر" داشتنه.
خوبه خوبه حتما میتونی مامان و همسر خوبی باشی، کنار تو همسرت هیچ وقت پیر نمیشه :)
یعنی دیوانگی در این حد:)
پاسخ:
جنون :)
۲۴ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۴۰ مریــــ ـــــم
خب دقیقا برای همین میگفتم
که مثلا اولین زنی باشم که تونستم رییس مجلس شم
حتی به ریییس جمهوریم فکرمیکردم
اون موقع ها درگیر این بودم چرا ماها نمیتونیم
ازهمون موقع عضو نه به خشونت علیه زنان بودم
:دی
پاسخ:
اووه لَ...
تو میتونستی ولی خب نمیخوای :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">