"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

فاصله ها ..

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

دیروز خواستم بنویسم، از روزی که با بغض گذشت، از لحظاتی که نباید به تنهایی سپری میشد ولی شد. از پا روی پا گذاشتن و قُلپ قلُپ قهوه تلخی که راه گلویم را طی میکرد، از عطر تلخش که با هر استشمام تا ته ریه هام که هیچ تا بند بند عصب هام را دربرمیگرفت، از چشم هایی که در هر نفس عمیق بسته میشد، از دم هایی آرام که بازدمی سخت و ناآرام و گاه بی فرجام داشت، از احساسات، از شعور، از چشم انتظاری های بیهوده، از زندگی، از بیست و چهارسالگی که هیچ نمیدانم چگونه باید باشد، هرچند من عادت دارم به منطق بی نظمی. از افسردگی موقت، از جنگ، از ...

امروز خواستم بنویسم، از خنده هایی که گونه های صورتم را به درد آورد. همین درد کافی است تا ته اعماق روزی خوب هر چند خسته را فهمید.

راستش را بخواهید مرز این دو روز و دو احساس نمیدانم کجاست، فقط میدانم دلم اینروزها شدید هوای حول حالنا دارد، خدایا حول حالناهامان را به سمت احسن یاری کن.


دعای شب: خدایا ما را با سر درد امتحان نکن فدات شم...

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۱۲/۰۲

نظرات  (۱۷)

سلام:)

چقدر قشنگ مینویسین ...

احسن الحال براتون آرزومندم ...
پاسخ:
سلام :)

ممنون...

خیلی ممنون. حاجت روا شید ایشالا :)
چرا نه حال خوب نه حال بد ثابت نیست؟
پاسخ:
چرا واقعا؟؟
من فکر میکنم و فکر میکنم و فکر میکنم و هزارتا دلیل میارم، تهش به نتیجه نمیرسم..
پس برا تو هم!!
الهی گاهی نگاهی
پاسخ:
الهی همیشه نگاهی :)
# پررو کی بودم من؟؟
۰۲ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۳۲ جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
امان از احساسات که آدم را به هر سو بخواهند میبرند
و چه سخت است استوار باشیم در برارب احساساتی که دوستشان نداریم و نمیخواهیم بر ما تاثیر بگذارند
پاسخ:
یعنی همش یه مشت احساساته!!
نمیدونم آه و امان و داد از احساسات یعنی زندگی؟؟!!
۰۲ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۵۴ -دایناسو ر-
این ویژگی زندگی خوب و جالب نیست؟ من خوشم میاد ازش :)  این که اتفاقات خوب و بد جور قشنگی کنار هم میشینن و این که میتونم احساسات مختلفی رو کنار هم، با هم یا با فاصله های کم تو وجودم داشته باشم برام جالب و گاهی لذت بخشه. 
پاسخ:
مطمئنا تداومش کلافه میکنه.
من اسفند رو بیشتر از عید دوست دارم چون یه امیدی به حول حالنا الی احسن حال دارم ولی عید که میاد اینجوری نیستم
پاسخ:
تو زبان تُرکی به اسفند "بایرام آیی" (ماه عید، بایرام= عید. آی= ماه) میگیم.
میفهمم. :)
تا بوده همین بوده. گریه بعد از خنده. و دوباره گریه! همه چی متغیره.
پاسخ:
خیلی متغییره، ثانیه به ثانیه، لحظه به لحظه...
شما هم دندون کشیدی؟
که میخندی گونه هات درد میکنه؟
پاسخ:
نه شکرخدا دندونای من سالمن :)
بله بله درد میکنه.

شما دندونتون در چه حاله؟؟
خوبم :)
پاسخ:
خوبه شکر :)
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۲۰ مریــــ ـــــم
واقعا به کامنت حوا
حالا یه سوال از خودت
واقعا قهوه تلخ میخوری یا برای اینکه متن قشنگتو قشنگترکنی اینو نوشتی؟
پاسخ:
واقعا :)
خب باید به سوالت صادقانه جواب بدم، حالم از قهوه تلخ اندازه قهوه سرد بهم میخوره ولی بعضی وقتا چشمامو میبندم و میفرستم تو معدم مثل همین پریروز.
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۳۱ مریــــ ـــــم
ممنون از صداقتت

پاسخ:
ناقابله :)
اون موقعی که میخوای تنها باشی همه دورتن اون موقع که نمیخوای تنها باشی همه میرن،یه قانونه انگار:(
چشم انتظاری‌...هعی...
انشالا حول حالنات احسن الحال بشه به زودی:)
یاعلی
پاسخ:
اوهوم آره قانون نانوشته...
الان سر صبح خیلی انرژی دارم خیلی :)
مرسی مرسی برا همه امون :*
وای چقد دلم برا یاعلی گفتنت تنگ شده بود *__*
ان‌شاا... همیشه پر انرژی باشی جانم😍😘♥️
پاسخ:
انشالله :)
برای دلت دعا می کنم پری عزیز *:
ان شاءالله غمات زودگذر و خوشیات پایدار باشن ((:
پاسخ:
مرسی مستور عزیزم :)
به به چی از این دعا بهتر...
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدایا سرده این پایین 
از اون بالا تماشا کن
اگه میشه فقط گاهی
خودت قلب منو "ها" کن..

همیشه خوب باشی هلماجان:-)
پاسخ:
خودت "ها" کن ^__^

ممنون. تو هم...
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۱۹ פـریـر بانو
اولش هی نگران شدم هی دلم لرزید هی گفتم کاش... ولی تهش... خداروشکر که خوب تموم شد... دلت همیشه شاد باشه الهی...
پاسخ:
نگران نباش :)
همه اش میگذره، اصلا لحظاتمون در گذره...
مرسی.  دل تو هم...
:(
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">