"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

امیرمحمود یک لیوان چای رو که سرد شده میریزه داخل قندان، بهش میگم:

_ یه لحظه فکر کن، ببین چیکار کردی.

میگه: کار بدی کردم. خجالت بکشم یعنی؟؟

_ آره زود خجالت بکش، دیگه هم اینکار بد رو نکن.

جفت دستاش رو میگیره رو صورتش و هی با خودش تکرار میکنه: خجالت میکشم.

هرکی هم ازش بپرسه چرا دستات رو گرفتی رو صورتت، میگه: کار بدی کردم، دارم خجالت میکشم.

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۱۲/۰۴

نظرات  (۱۳)

:)
پاسخ:
:)
سلام 
آخی ، نازی چندسالشه ؟ 
پاسخ:
سه سال و دوماه و چند روز :)
سلام... مرسی..
منم امروز صبح از خودم  خجالت کشیدم 🙈🙈
الان دیدی چشمام رو بستم ؟!🙈🙈🙈
#خجالت_میکشم 

+

سلام 
خداحفظش کنه 🙏
پاسخ:
شما چرا خانم واران خانم؟؟

+
سلام
ممنون. سلامت باشی :)
عخی خخخخخخ 
 
چه جالبناکツ
پاسخ:
:)

همون جالبناک..
چه با مزه:)
پاسخ:
بامزه :)
الهی ^_^
شکلات *_*
پاسخ:
حوا :)
شکلات..
خوبه که تشر نزدی :|
پاسخ:
عادت کردیم جانا :)
اخی عزیزم(منظورم از عزیزم امیر محمود جانه)، خجالت کشیدنشم جالبس:)
اخه بچه همراه خجالت باید بهش میفهموندی که کارت اشتباهه
تا پشیمون هم بشه و دیگه تکرارش نکنه.
سوال: نسبتتون با امیر محمود کوچولو چیه؟
۱-خاله
۲-عمه
پاسخ:
ممنون :) 
گفتم کارش بد بوده ولی این گودزیلاها با علم به بد بودن کار انجامش میدن :))
+ عمه :)
عزیز دلم! بعد وقتی داشت خجالت می‌کشید نرفتی لپشو ماچ یا گاز بگیری؟:))
این بچه ها گاهی از ما مثلا آدم بزرگها خیلی بزرگترن بخدا. 
پاسخ:
نه :) راستش فرشته اینقدر ادا مدا بامزه داره که قابلیت دویدن و ماچ کردنشو داره این توش گم میشه :)
اوهوم... اینم کم کم میشه آدم بزرگ..........
۰۴ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:-)))))
حالا اون چای شیرین رو چیکار کردین؟!
پاسخ:
:)))
ریختیم آشغال قندونم شستیم :))
ایلیا وقتی کار بدی می کنه میاد به مظلومانه ترین و تو دل برو ترین حالت ممکن میگه«نالاحات اولدون؟» مگه میشه اون لحظه نخندی و بغلش نگیری و غرق بوسه اش نکنی:))
فقط وقت هایی که کار بدش اذیت کردن السا باشه مجبوره بره پنج دقیقه تو اتاقش بمونه و به کاری که کرده فک کنه:))
پاسخ:
بچه ها خیلی خوبن :)
من پریشب با داداشم بحثم شد، یعنی این بشر دیوونه است میگه: وقتی پری سگ میشه پاچه میگیره دوست داشتنی تره :|| اذیتم کرده اذیتش کردم. صبح دلم نیومده زنگ زدم بگم دلخور نباشه. اینم بهت نگم که باز پشت تلفن کلی اذیتم کرده. همکارم میگه: واه بچه ای زنگ زدی از دلش درآری!!!
عه پس شمام از اون برو پنج دقیقه فکر کناشین :)) ما همونجا صحنه جرم رو ترک نکرده تکلیف رو مشخص میکنیم. :))
هر کسی میتونه تو هر سن و سالی اشتباه کنه مهم اینکه دوباره تکرارش نکنه 🙈
منم دیروز یه اشتباه کردم و بابتش هم خجالت کشیدم ولی خانوم اجازه همین جا قول میدم دیگه هیچوقت هیچوقت  تکرارش نکنم 🙈🙈

همین...


سلام :)
پاسخ:
اوهوم درسته! انسان ممکن الخطاست.
آفرین آفرین :)

:)

علیک السلام بانو..
آخی :) خدا حفظش کنه. ؛)
آره واقعا, کاش هیچ وقت کور نشه.
پاسخ:
مرسی :)
کاش ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">