"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دوستیهای قوی

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ

اینکه بعد از حرفی مجبور شم بگم:

شوخی کردم

حس بدی داره

انگاری که نمیفهمنت، انگاری که مخاطبت از جنس تو نیست.

موافقين ۱۵ مخالفين ۰ ۹۶/۱۲/۲۵

نظرات  (۲۷)

۲۵ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۰۲ ابوالفضل ...
من که خودم شوخم 😊
پاسخ:
خوبه :)
تو ذوق آدم میخوره
پاسخ:
آره.
کاملا موافقم :)
پاسخ:
:)
وای دقیقا!!!
پاسخ:
اوهوم. 
دقیقا واقعا همینطوره
پاسخ:
اوهوم.
اینقدر اینروزا دلم میخواد ببینمت... :) :( 
پاسخ:
دقیقا همون حسی که دل من میخواد...
ببینمت و دوتا دستمو بذارم زیر چونه ام و زل بزنم به چشمات :)
هلمای دوست داشتنی م... :*
پاسخ:
لیلی *__*
یه جوری زدی توی پست‌های پیچیده و عجیب غریب. من نمی‌فهمم.
پاسخ:
پست بعدی نمیدونم چیه ولی قول میدم ساده و روان باشه مثل خودم :)
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۱۰ محمود بنائی
کسی که جلو‌ش معذب باشی که از حرفات ناراحت نشه که دوستت نیست، رئیس .... هست. 
پاسخ:
نه نه اینکه واقعا شوخی کنی و نفهمه شوخی کرده.
حسش خیلی بده :(
پاسخ:
همون خیلی..
اینکه واقعا شوخی کرده باشی بدون منظور و الکی دلخور بشه هم باز نشون دهنده‌ی اینه که از جنس تو نیست.
پاسخ:
اصلا دلخور نشه ولی حرفتو نگیره باز جای غم داره.
من به هرکی اینو گفتم ازون لحظه به بعد اصن باش شوخی نکردم و فرستادمش تو لیست خاکستری:)
پاسخ:
واااووو چقدر یک رای :)
اصاب ندارم اخه:/ :دی 
عه انلاینی!!
پاسخ:
یک خونسرد باش لطفا :)
آره تله پاتی اصلا..
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۲۳ کنت مونت کریستو
مصداق بارز همون غلط کردم خودمون.فقط پیچیده شده لای لحاف.
پاسخ:
بعضا آره :)
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۰۲ مریــــ ـــــم
یاد یه اهنگ افتادم که وسطش هی انگاری میگفت
:|

پاسخ:
با آهنگا زندگی میکنی تو :)
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۴۴ مریــــ ـــــم
:)))
زیاد گوش میدم ولی هیچکدومو حفظ نیستم
جز به سووووی تو به طرف کوی تو
هروقت ظرف میشورم اینو میخونم

پاسخ:
:))) 
مثل خودمی با این تفاوت که من حتی به سوووی تو به طرف کوی تو رو هم یادم نمیمونه :)
با اینجور آدما اصلا حرف نزن
پاسخ:
قابلیت تامله :)
سال نو پیشاپیش مبارک باشه
97 خوبی داشته باشید پری خانم :)
یا خانم پری
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون :)
سلامت باشید، سال نود و هفت خیلی خوب و شاد و سلامتی داشته باشین. روز و روزگارتون به همراه خونواده شاد شاد.
درضمن الان حالم خیلی خوبه ^__^
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۲۸ محمود بنائی
درسته ولی وقتی شوخی کنی و نفهمه، دفعه بعد هم نگرانی که یک چیزی نگی ناراحت بشه یا برداشت اشتباه کنه و نفهمه! :) 
پاسخ:
دقیقا همینه.!
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۳۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
احتمالا بعد از یکی دو باری که این اتفاق بیفته، دیگه با طرف شوخی نکنیم بهتر باشه؟!
پاسخ:
آره، برا من بار دوم هم حتی سخت میشه!
بله
الان که من کامنت گذاشتم؟
یا کامنت خوب من حالت رو خوب کرد! :))

♦ احتمالا دومیه :)
پاسخ:
بیشتر کامنت شما :)

من کلا دنبال بهونه ام خوب باشم. حس میکنم غم به من نمیاد.  به هرحال زندگی بالا پایین داره نباید زیادی سخت گرفت :)

تعطیلات خوش بگذره :)
قسمت خوبش اینه که فقط یک بار این حرف زده میشه و بعد نوع حرف زدن با اون مخاطب تغییر می کنه
پاسخ:
اگه اصراری در کار باشه دو بار. 
ولی واقعیت زدین به هدف :)
من که فقط یک بار این اتفاق برای هر مخاطب برام می افته .
کلا عوض میشم . زود
پاسخ:
قاطعیت هم خوبه :)
کلا ادم قاطعی هستم من :)))))))))))
پاسخ:
خوبه خوبه :)
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۰۱ مریــــ ـــــم
عصن یه جورایی خنگم تو حفظ کردن اهنگ
:|
اوضاع اسفناکیه
پاسخ:
تحقیقات نشون داده هرکی ضریب هوشیش در حد نابغه است نمیتونه آهنگ حفظ کنه. [به پا ندزدنمون]
:))
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۲۴ مریــــ ـــــم
بگو پس
:)))))
پاسخ:
پس چی فکر کرده بودی :))
هعی
هعی
هعی
و
هعی
پاسخ:
هعی روزگااااااااااااار هعی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">