"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

با همین صدای گرفته، با همین تن بی جون حتی

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ب.ظ
هیچ وقت فکر نمیکردم یه روزی بشینم و به ماهی ها فکر کنم، به اینکه همیشه همه چیز رو برا اولین بار تجربه میکنند، به اینکه خوشبخت ترین مخلوقات خدا هستند، به اینکه حتی میشه به ماهی ها حسادت کرد...


"ابر ابله"
موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۷/۰۱/۱۲

نظرات  (۲۰)

همیشه همه چیز رو برا اولین بار تجربه میکنند؟

چه نکته جالبی!
پاسخ:
اصلا خیلی باحاله :)

اوهوم..
آره یه جای خونده بودم که ماهی ها حافظه ی کوتاه مدتی دارن ...
چیکار به ابره دارید شما آخه
پاسخ:
در حد سه ثانیه :)

خوبه اینجا این باغ و آسمون رو داره.
چه سوالی دوست داشتی ازت بپرس که پرسیده نشد؟

♦ و جوابش چیه؟ :) با تشکر
پاسخ:
کامنت دونی پست صندلی داغ رو موقتا باز کردم :)ع

البته اینو فرشته پرسید و جواب دادم.
حیف شد

کامنتا رو خوندما
ولی تا انتهاش نرسیدم :))

♦ خب پس اینو جواب بدین:‌ نظرت درمورد اونایی که توی هر وبی میری یافت میشن مثل شخص فیشنگار چیه؟‌ :)
پاسخ:
چرا تو پست صندلی داغ نمیپرسید آخه؟!

و اما نظرم در مورد این بلاگرا:
بنظرم اینها دو سه تا طبقه بندی جدا دارن، یه تعدادیشون از همونان که همیشه خدا کلمات و جملاتی چون: عالی بود، لایک، به به، چه چه، چقدر زیبا در چنته دارن و تکلیفشون با خودشونم مشخص نیست.
یه تعدادی وقتش رو دارن و بر همین اساس دوستای بلاگر زیادی هم دارن.
یه تعدادیشون بنا به هر دلیلی دوست دارن مخاطب زیادی داشته باشن و برا همون دست و پا شکسته همه جا حضور دارن.
و ....
درکل بنظرم باید از خودشون پرسید.
این که میگی همه چیزو برای اولین بار تجربه میکنن، در واقع با همه چیز برای اولین بار روبرو میشن اما "تجربه"ش نمیکنن! تجربه نیازمند حافظه ست و از طرفی اولین بار تجربه کرذن چیزی وقتی لذتبخشه که بعدا به خاطر بیاریش!
پاسخ:
همون که شما میگین :)
درود . خیلی هم عالی
پاسخ:
ممنون.
:))
من اگه این باغو داشتم ^_^
پاسخ:
هیچ فرقی نمیکرد، عادت میکردین بهش :)
من هر وقت اینجا دلم بگیره میرم باغ، هوا بارونی باشه که محشر میشه.
سرما خوردی؟
پاسخ:
آره دو روزه.
همین دیگه. اینجا من دلم بگیره نهایت بتونم چایی بخورم تو اتاقم.
پاسخ:
دلت که بگیره اتاق و لب حوض و بالکن پنت هاووس و خیابون هیچ فرقی نداره.
امیدوارم خوب بشن. هم سرماخوردگیت و هم کسالت روحیت. خیلی بی دل و دماغی...
پاسخ:
مرسی... امیدوارم :)
میگذره.
به پرنده ها برای پرواز غبطه خوردم اما ماهی ها... فکر نکرده بودم بهش تا حالا.
چه حال و هوای باغ خوبه:)
+ جوابت به کامنت دوم آقاگل خیلی خوب بود.
پاسخ:
کاش هیچ وقت شرایط وادار به فکر کردنت در مورد ماهی ها نکنه.
:)
+ چون لمسش کردم!
۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۱۰ آقای دیوار نویس
چه جای قشنگی..
پاسخ:
قشنگه :)
۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چه خوشگله:-)
پاسخ:
قابلی نداره :)
باغ خوشکل و دوست داشتنیه، حالا کجاست این باغ دوست داشتنی؟
ما هم باغ داریم:)))
پاسخ:
ایران. آذربایجان شرقی :)

به نظرم غم انگیزه بیشتر
پاسخ:
بنظرم ما تو موقعیت های مختلف بهش فکر کنیم نتایج متفاوتی هم داره.
۱۴ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۳۴ مریــــ ـــــم
هلما من میخوام بیام تبریز
مهمون داریت خوب هست؟
پاسخ:
وای عزیزم *__*
این هفته عروسیمونم هست پاشو بیا :)
قبل اومدن خبر بده مرخصی بگیرم بیام تبریز چون الان تبریز نیستم. من هرلحظه آنلاینم.
۱۴ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۵۸ مریــــ ـــــم
اماده باش پس
:)

پاسخ:
اوکی جانم حله. پنجشنبه 16ام و پنجشنبه جمعه 23 و 24 ام جشن داداشمه. اونم بیای که خوشحالتر میشم.
باقی روزام که حله :*
چرا ابله؟
پاسخ:
اون تیکه دیالوگه :)
"ابرابله" هم منبع هست.
صدات منو یاد یکی از دوستای قدیمی م انداخت ...!
پاسخ:
الهی *__*  من نبودم؟؟
نمیدونم،بودی؟!
پاسخ:
من "پری" ام. ولی نمیدونم بقیه اشو :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">