"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

اعتراف کرد، یه اعترافِ تلخ

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲ ب.ظ

بچه بودم...

یه وقتایی 

زیاد گریه میکردم...

مامانم دستش بند بوده...

بجای پستونک

انگشت شصت دستش رو میکرده تو حلقم...

انگشتش رو بجای پستونک به خوردم میداده :||

+ برادر خبیث!

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۱/۲۶

نظرات  (۲۲)

اینجاست  که میگن 
بشکنه این دست نمک نداره ؟:دی 
(دور از جونشون البته )


پستونک برات ضرر داشته خب اومده خوبی کنه دستشو گذاشته چه اشکالی داره ؟:))))

پاسخ:
از قدیم داداشم به فکر سلامت خونواده بوده :)
بده مگه؟! :)
پاسخ:
حالا که فکر میکنم "نه". :)
برادرِ به این دلسوزی 
:)))))))))))
پاسخ:
اصلا ماهه :))
آخ آخ آخ آخ :)))))))
پاسخ:
تو خواهراتو اینجوری آروم نمیکردی؟؟!! :)
مهم اینه که دیگه گریه نمیکردی :)
پاسخ:
اینم حرفیه!! خدا خیرش بده :)
پسر است دیگر :|
بیش از این ازش انتظاری نمیره ^_-
پاسخ:
بلاهای زیادی سرم آورده این یه چشمش بود. :)
بده از خودش مایه گذاشته؟
پاسخ:
جون به جونتون کنن ذات همه اتون یکیه. :)
روایت داریم میگه انگشت برادر گله. هرکی نخوره خله؟
پاسخ:
شما که برادر بزرگتر نداشتین تکلیف چیه؟؟!!
به داداشتون میگید خبیث!؟! معلومه که خبیث ندیدید :)))
پاسخ:
هزار الله اکبر :)
الان که فکر میکنم بنظرم سوسول بار اومدم.
کامنت آقای دال :))
پاسخ:
خب دیگه چی؟؟
خودتون اعتراف کنید خب. :)
کامنت اقای دال و اقا رامین گل! 
بوی خباثت از کامنت هاشون میباره حتی:-D 
پاسخ:
آقارامین گل رو که بله میشناسم، اصلا بچه مظلوم بودن از قیافه اش معلومه، آروم، بی سر و صدا یکم ویروس بودن که این حرفا رو نداره صخی جون :))
والا آقای دال هم بنظر کم کم دارن رو میکنن :)
نه! چون من خودم خیلی سوسولم از این لحاظ، هرکی از این کارا می‌کرد سرشون داد می‌کشیدم که نکنین بچه‌اس مریض می‌شه و اینا... :)
پاسخ:
الهی :)
آفرین آفرین.
خب دیگه. احتمالاً من در دسته اون خبیث‌ها دسته‌بندی میشم.
پاسخ:
دلم به حال دوقلوها سوخت :))
برادر است دیگر :/
پاسخ:
آره دیگه :))
خدا میدونه چقدر با منم از این کارها کردن و صداش رو در نمیارن:))
البته خیلی هم بد نیست به نظرم:)
پاسخ:
:)) حالا شاید بدتر هم بوده برا تو مثلا دماغشون رو بدن بخوری :)) خودمم حالم بد شد.
اصلا هرچی از برادر رسد نیکوست.
نههه! انقدر بی رحم نباش هلما:)))
:)
پاسخ:
منم خواهر همین برادرم :))
بخاطر تو سعی میکنم.!
۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۵۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بچه ها خودشون هم دوست دارند:-)
 دیروز نوه خالم به زور می خواست انگشت منو بکنه تو دهنش! بهش میگم این کثیفه. دست خودت رو بخور^_^
پاسخ:
پس کِرم از خود درخته :))
Promice
.
.
.

پاسخ:
:)
پستونک چیه بابا ؟ دست هر چی باشه یه مزه خاص خودشو داره ! مقوی تر هم هست:)))
پاسخ:
سرشار از ویتامین هم هست :))
تمیز بوده حالا؟!
پاسخ:
نمیدونم به انگشت بچه هشت نه ساله اعتماد کنم یا نه؟؟!!
خدا کنه اونوقت عادت به دست تو دماغ کردن نداشته باشه.
خوشحالم که بالاخره پذیرفتی :| :))
پاسخ:
فقط بخاطر تو :|))
برادر بزرگترا غالبا خبیثن!!
حقش بود گاز می گرفتی انگشت شصتشو، نگرفتی؟؟
اوه! دندون نداشتی که، داشتی؟!
عوضش الان گاز بگیر |:
پاسخ:
فک کنم برا زمانیه که دندون نداشتم :)
اوصولا اهل گاز گرفتن نیستم ولی دندونام رو دست این داداشم تست شده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">