"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"رگ خواب"

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۰۹ ب.ظ

"رگ خواب" با اینکه فیلمی نبود که بتونم دوستش داشته باشم ولی چند تا دیالوگ دوست داشتنی داشت که قابلیت مست عشق کردن آدما رو داره، البته نه تو شرایطی که توی فیلم بود، بلکه تو یه موقعیت دوست داشتنیِ واقعی، تو یه محیطی که جز عشق بوی دیگه ای ازش استشمام نمیشه. شاید عاشقانه های من با خودم به گور برن و ته تهِ تجربه عشق برام تو یه عشقِ از سر تصمیم عاقلانه و خالی از بسترِ هیجان و قیلی ویلی های لحظه ای باشه ولی با این همه هیچ کس قدرت اینکه تفکرات عاشقانه ام رو بکوبه رو نداره.

::

یه جمله به زبان فرانسه رو دستمال کاغذی نوشت.

_ ولی تو شو فهمیدم.. گمونم منظورتون به من بود.!

+ دقت کردین آدما تو ارتباطشون از یه جایی ناخوداگاه به جای شما میگن "تو"... عجیبه ها

(به دور از دنیای رگ خواب نوشت: خیلی ها هم منتظر تو شنیدن یا دنبال بهانه برای تو گفتنن) تووووِ عجیب خیلی عجیب!


لیلا حاتمی تو دلش میگه: تهران، دره درکه، مقابل موزه مردم شناسی، سه شنبه ساعت: 10 صبح هیچ چاره ای جز عاشق شدن برام باقی نذاشت.


کوروش تهامی توی ماشین، تو هوای بارونی رو به لیلا حاتمی: مینا، دقیقا سی و دو ثانیه وقت داری بهم بگی منو دوست داری یا نه!


کاش همه این جمله های دوست داشتنی تو یه فیلم دوست داشتنی که عشق رو با ارزش نشون میداد گفته میشد. :)


مسابقه شعرخوانی به یاد قیصر امین پور:

بنظرم مسابقه جالبی میشه، اگه امکانش هست لطفا شرکت کنید. اینم لینکش برا اطلاعات بیشتر.

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۷/۰۱/۳۱

نظرات  (۲۳)

خیلی فیلم غصه داری بود...
پاسخ:
مهدیس فک کنم بیشتر احمقانه بود.
چقدم بد بود فیلمش. نا امیدمون کرد حمید نعمت‌الله
پاسخ:
اصلا خیلی بد. :)
در این حد تخصصی اهل فیلم نیستم. حتی نگاه نکردم ببینم کارگردان و نویسنده اش کیه!
اینم میشه گفت
غصه دار نه برای من...دیالوگا ، میمیک چهره ها ، همش با غصه قاطی بود!!!
پاسخ:
من از دندونای اون گربهه تئودور ترسیدم.
اولا ممنون بابت اطلاع رسانی خانوم داور :)

راستشو بخوای این فیلم رو ندیدم هنوز. ولی تا الان ازش یا خیلی خوب شنیدم یا خیلی بد!

هرچند من همیشه نظرم درباره‌ی عشق واقعی اینه که مثل زغال و آتیش زیر خاکستر می‌مونه. داغه ولی بی‌نشونه. اما عشقی که مثل فشفشه کلی جرقه پرقه داشته باشه ولی آتیش‌اش سرد و عمرش کم فایده‌ای نداره.

در هرحال برات اون عشق واقعی و شیرین رو آرزو می‌کنم و چندتا فیلم عاشقانه‌ی خوب هم معرفی می‌کنم بهت بعدا!
پاسخ:
خواهش میکنم :) باید بیان یه تعدادی شرکت کنن تا مام داوری کنیم :))

عشق یه چیز عجیب غریبه شاید!

خیلی ممنون. :) بعدا نت رایگان ندارم که سرعت وافایمون هم برا دانلود فیلم خوب نیست، سیمکاتمو یو سیم کردم فرصت نت رایگانش چند روز دیگه تموم میشه!
من خیلی خوشم اومد از فیلم
نمایش استیصال یه آدم ....
پاسخ:
استیصال یه آدم رو خیلی موافقم...
باشه پس فقط امیدوارم ذهنم یاری کنه و الان بهت بتونم چندتا پیشنهاد خوب بدم!

فیلم عاشقانه‌ی ایرانی که فقط در دنیای تو ساعت چند است توی ذهنمه. نمی‌دونم دیدیش یا نه. همین لیلا حاتمی توش بازی می‌کنه.

خارجی هم  Amélie Poulain و درخشس ابدی یک ذهن پاک
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
فعلا توی ذهنم هستند. تا ببینم بازم به یاد می‌آرم یا نه!
پاسخ:
مطمئنا ندیدم :)
من حتی ماهی یه بار تلویزیون میبینم چه برسه قیلم ببینم.
مرسی :)
نمیدونم چرا اصلا هیچ میلی به دیدن این فیلم پیدا نمیکنم
اون مسابقه رو هم که قطعا شرکت نمیکنم:))
پاسخ:
بنظرم همینطور به میلی نداشتنتون ادامه بدین :)
چرا واقعا؟؟!! (دست زیر چونه گذاشته و فکر میکنید)
اهل شعر نیستم زیاد
پاسخ:
اوهوم باشه :)
کل فیلم وحشت میکردم از اون گربه ی بیریخت:/
پاسخ:
واقعا بیریخت :|
به نظر من فیلم بدی نبود چون تونست منو تا حد تنفر از نقش لیلی حاتمی برسونه،تو فیلم بارها از خودم پرسیدم چی میشه که یه دختر تا این حد حقیر میشه؟ همین قدر راحت به یه پسر رو میده،تو خونه‌اش میمونه و ... و چقدر اخر فیلم حالم بد شد از اون همه حماقت؛ همین که تو فیلم بارها احساس کردم دلم میخواد تلویزیون رو روی سر دوتاشون خرد کنم به نظرم میتونه امتیاز مثبت فیلم باشه.
اون‌ کار کوروش تهامی(دستمال کاغذی) و اون دیالوگ تهران درکه... +آهنگ شجریان به نظر منم قشنگ‌ترین بخش‌‌های فیلم بودن:)
پاسخ:
حالا تو خونسریت رو حفظ کن عزیزم :)
ولی واقعا خیلی مسخره بود اینقدر زودهم پا شدن دختره!
بلی بلی :)
دقیقا باهات موافقم
دیدی چی شد؟! یعنی بلایی نبود که سر مینا نیاره این نویسنده |:
و سادگی پاک ترین خطای دنیاست...
پاسخ:
اوهوم :)
ولی این جمله آخرت رو مخالفم!
۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
برای نشون دادن عشق خوب نبود! ولی خوبی های خودش رو داشت:-)
پاسخ:
آره از یه نظرهایی زیادم بد نبود. :)
من ندیدم ولی اصولاً از اون دست فیلم‌هایی هست که دلم نمی‌خواد ببینم!
پاسخ:
نبینی هم چیزی از دست نمیدی پس راحت با افکارت دست بده :)
وسوسه شدم برم ببینم این فیلمو
پاسخ:
خوبه :)
هروقت اینجا کامنت میذاری ناخودآگاه خوشحال میشم :)
چرا؟
پاسخ:
چون اینجوری برا خطا توجیه بوجود می آد. :)
واقعا؟! :)))
زین پس تند تند کامنت میذارم زود زود خوشحال شی
پاسخ:
والا :)
^__^ چقدر خوووووووووب :) مرسی :)
۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۰۶ مریــــ ـــــم
نظرم همونیه که تو تلگرام بهت گفتم
:))
پاسخ:
بلی بلی شما فرمودی جانم :)
خب نه دیگه 
وقتی میگیم سادگی هم خطاست یعنی نباید اینطور بود 
پاسخ:
سعی کنیم نباشیم. :)
الان خونسردم:) فقط اون موقع از ساده‌لوحی و حماقت لیلی حاتمی و پستی کوروش تهامی خیلی حرص خوردم،همین:)
پاسخ:
میفهممت :) واقعا هم بهت حق میدم!
فقط اونجاش که میگه چاره ای نداشتم جز این که عاشق بشم
پاسخ:
فقط اونجاش...   

خیلی دوست داشتم این فیلمو
پاسخ:
:) نمیدونم چرا حس میکردم تو فیلم رو دوست داشتی :)
چه باحال 
یعنی موقع دیدن فیلم به یاد منم بودی :)))
پاسخ:
آره دقیقا وقتی جلو موزه مردم شناسی بودن یاد تو بودم :)
:))))))))
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">