"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

امروز

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۴۷ ب.ظ

این اندازه شلوغ بودن سرشار از آرامشه برام :)

یهو به خودم اومدم دیدم سرم از بوی پلاستیک درد گرفته!

یکم کار آماری داشتم نشستم اونا رو انجام بدم.

اصلا آمار خیلی خوبه خیلی.

بعد از آمار طلاق، چربی و فشارخون و هزار کوفت دیگه رسیدم به اسم هایی که برا هرکدوم چند ثانیه قهقه زدم:

1. "عجب" 

2. "قَرَه" (رنگ مشکی)

3. "قُوجا" (به معنی پیر)

4. "کَهلیک" (کبک)

5. "خانم"

6. "مَمیش"

7. "مولوش"

8. "هزی"

9. "هوار"

خیلی باحاله مثلا یکی بگه: "عجب" عزیزم، عزیزدل مامان "عجب" یا "قوجا" کوچولوی من، "قوجا" بالام. "هوار" آروم و ساکت من!

موافقين ۱۰ مخالفين ۱ ۹۷/۰۲/۰۳

نظرات  (۲۳)

منم اینجور شلوغی ها رو دوس دارم (((:
واقعا اینا اسمن؟! 0_o
من حتی نوشابه و چایی و یه چیز خفن تر از این حرفا که اصلا الان یادم نیست چی بود رو شنیده بودم (فقط خفنیش یادم مونده D:)

پاسخ:
اصلا خیلی خوبه :)
بله بله اسمن :)
دوغ یا مثلا دلستر :)) دیدی بعضی وقتها یه چیزی یادته ها ولی یادت نیست همونه.!
اون کارده میوه خوریه دیگه؟
پاسخ:
اون ماجرا داره :)
هر چند باهاش یه چیزی باز میکردم ولی فلسفه رو میز اومدنش یه ماجرای مفصل و فانه :)
میگم هااا تو بساطت همه جی پیدا میشه 😁
پاسخ:
از شیر مرغ تا جون آدمیزاد :))
اتفاقا روز شنبه داشتیم یه داستانی میخوندیم که شخصیت داستان اسمش ممنون بود. بچه ها کلی خندیدن و قرار شد هر کدوم عجیب ترین اسم هایی که شنیدن رو بیارن سر کلاس کلی خندیدیم دیروز :)
پاسخ:
چه باحال :)
خوشبحال دانش آموزات البته اکثر معلمای ابتدایی منم خیلی دوست داشتنی بودن ^__^
ممیش :|
پاسخ:
حتی مولوش :|
سوال اینه چطوری تایپ می‌کنی؟
پاسخ:
دستام بلنده یکمی هم وسایل جابه جا میشد فوقش :)) البته الان گفتین فکر کردما وگرنه چطوریش یادم نیست!
من خانمی که اسمش قیمت و کشور بود هم دیدم از نزدیک
و دو برادر به اسم‌های ایام و خیام
و پیرزنی به اسم دلارام
پاسخ:
همکار ما اسمش "قیمت" چی فکر کردی :)))
یه اعلامیه دیدم اسم خانمه کنیز بود، یکی دیگه هم بود اسمش زشتو بود:|
عروس گلم‌ یه کم اون میز رو سر و سامون بده لطفا،‌پشیمونم میکنی ها: D
پاسخ:
اون طفلی رو معلومه برا چی دنیا آوردن.! :)
زشتوو!! حالا زشت هم بود؟؟
اینجوری کیفش بیشتره :) منو همینجوری بپذیرید لطفا !
"هیل قند " و "عطر گل" هم من شنیدم. اسم دختر.
پاسخ:
هزار ماشالا :))
طرفای ما یه آقاهه اسمش "بلوط" شایدم "بلوت" بود.!
میشه اون جعبهه در حال افتادن نباشه؟ :/
پاسخ:
تا آخر وقت اداری نیافتادا :)
اصلا متوجه نشده بودم :)
الان به اسم من هم گیر دادی؟ اینکه اسم واقعی نیست. مجازیه. :/
پاسخ:
جالبه دوست دارم اسمتو :)
۰۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۲۳ مریــــ ـــــم
به به از این میز
:|

پاسخ:
به به و پوکرفیس در تضاد نیستن؟؟
"کشور صندلی" اسم و فامیل یکی از خانم‌های فامیل ماست، البته بعدها فامیلشو عوض کرد ولی اسمش همچنان کشور مونده.
پاسخ:
با این کاری نداشته باشیا، اینو خدا خودش زده :|)
البته گفتم خانم فامیل به این معنی نیست که فامیل ما هم همینه :دی
شوهرش فامیل ما میشه :دی
پاسخ:
الحمدالله که شما از خاندان صندلی نیستی :)
۰۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۰۰ مریــــ ـــــم
نه دیگه
کاملا در راستای همن
:دی
پاسخ:
یکم که به خودم فشار میارم راستاهاشونو میفهمم :)
خواهرم فتوکپی مدارکش رو دیده بود،خودم ندیدم که ببینم اسمش بهش میاد یا نه:/ تو اعلامیه هم که به جای عکس خانم‌ها گل میزنن دیگه نمیدونم مرحوم شکل کنیز بود یا نه:|
میگن یکی از حق‌های فرزندان بر پدر و مادر انتخاب اسم نیکوئه، اینا اگه الان بخاطر اسم از خانواده‌شون شاکی باشن حق دارن بخدا،اخه زشتو و کنیز هم شد اسم؟:((
پاسخ:
خدا رحمتش کنه.
صدردصد موافقم باهات :)
سلام
یکی از همکاران قبلی فامیلیش قجاوند هست
پس میشه پیر وند؟
ضمنا میزتون خیلی بهم ریخته استا..اعصابتون خورد نمیشه؟
پاسخ:
آره :)
زیادی منظم باشه خوشم نمیاد، اینجوری بیشتر میچسبه :)
فانش چیه؟
پاسخ:
همکارم یکی از همکارا رو دوست داره، چند وقت بود به شوخی میگفت: همش پیش توام طرف روش نمیشه خواستگاری کنه. اومده بود اتاقمون آمار بده همون کاری که مربوط به دوستمه، یهو دیدم دوتا همکارای خانم نیستن منم یه لحظه رفتم کارد بیارم ببینیم بالاخره طرف خواستگاری میکنه یا نه تهش هم خواستگاری نکرد که نکرد. :)
خخخخ هاوار  اروم من
ما هم تو فانمیل یدونه داریم خیلی پیره اسمش نوشابه ست
پاسخ:
:)) نوشابه :)
نوشابه خانم
پاسخ:
اصلا خیلی باحاله :)
یکی هم بود وقتی روسیه به ایران حمله کرده بود به دنیا اومده بود اسمشو گذاشته بودن اوسیه خخ
اوسیه باجی
چون تو ترکی قدیم ها  " ر " کم  گفته میشد اول اسم رو یه چیز دیگه میگفتن مثل رضا که میگفتن ایضا
پاسخ:
تازه با لهجه اسم میذارن :))
از قدیم گفتن، خانواده ی شلوغ سرزنده تر و سالمتر. این هم مثل همون هیچ فرقی با شلوغی نداره :)
پاسخ:
خونواده شلوغی هم دارم :))
امیدوارم همین باشه!
دو تا از دوستای بابام اسمشون آمریکا و اسراییل بود:|
البته بعدا اسمشونو عوض کردن.
پاسخ:
خدایا قربونت برم پناه بر خودت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">