"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هوا بس جوانمردانه "یه نفره" بود.

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ

هرکی هندزفری رو اختراع کرد خدا پدرشو بیامرزه، بچپونی توی گوشِت ساعت ها بی هدف خیابون گردی کنی، برا بچه های کوچک زبونتو دراری، دیوونه طور بری داخل کوچه پس کوچه ها، به راننده ماشینی که بخاطر عبور تو از خیابون ترمز میکنه بگی "عاشقتم"، عاشق شدن کار سختی نیست، عاشق مردِ میانسال جوگندمی بشی و هی آروم راه بری تا ازت رد شه و مجدد قدَمت رو تند کنی و ازش رد شی، هی این کارت رو تکرار کنی تا مجبور شه بهت بگه چته دختر؟؟! هرکی هرروز مثل من عاشق میشد الان یه دنیای پُر از عشق داشتیم.

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۷/۰۲/۰۷

نظرات  (۲۴)

یاد هندزفری داغانم افتادم و آه از نهادم بلد شد!
پاسخ:
چیکارش کردی هندزفری رو؟؟!
ان‌شالله خدا
پاسخ:
ایشالا :)
چیز عجیبیه هندزفیری توی خیابون. از همه کنده میشه آدم. من بعضی وقتا توهم میزنم کسی داره داد میزنه و کمک میخواد و من نمیشنوم :/
پاسخ:
عه پس شمام از این توهما میزنین :)
یه لحظه فکر کردم شما لباس روحانیت هم پوشیده باشید و باز این وضع باشه، خیلی باحاله :) دیروز تو خیابون یه روحانی دیدم اینقدر خوب از شجریان میخوند.!
علائم  ولی یه چیز دیگری رو نشون میده
پاسخ:
علائم چی؟؟! 
با آرزوی توفیق
پاسخ:
ممنون. :)
فقط وسط این عاشق شدن‌ها کار دست دلت ندی ها:))
من همیشه هندزفری باهامه یه بار تو خیابون نزدیک بود تصادف کنم‌ از اون موقع صداش رو کم میکنم که صدای اطراف رو هم‌ بشنوم:)
پاسخ:
فکر نکنم دیگه از کار دست دل دادن گذشته :)
عه دیگه تا این حد از خود بی خود نشوو.. :)
و این معنای زندگیست :)
پاسخ:
و این تاپترین کامنت برا این پست :)
مواظب باشید، یه عده آدم مریض گوشی یا هرچی که ارزش مالی داره رو می قاپن
تفریح خوبی بود :)
پاسخ:
من سالی حداقل یه بار گوشی میشکنم :)
بله :))
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من یه بار هندزفری در گوش داشتم یه سخنرانی گوش میکردم، بدون اینکه حواسم باشه تو خیابونم عکس العمل هم نشون میدادم:|
پاسخ:
میفهمم چی میگی :)
فک کن من تو اداره هندزفری به گوش کارمو انجام میدادم، رئیس اداره امون تو اتاق منتظر بوده با من کار داشته اومده بوده سرزده ببینه چی کار میکنیم، هندزفری زیر مقنعه بود منم پشت به در جلو کمد بودم بنده خدا فکر کرده بود از بس محو کارم صداشو نشنیدم. :)))
جدی؟! [ذوق‌مرگ می‌شود] ^_^
پاسخ:
خیالت راحت جدی :)
به به هر روز عاشقی :)

+ چیزی هم باید بزنیم؟
برا هر روز عاشق شدن منظورمه
پاسخ:
:) بستگی داره شما با چی فازت عاشقی شه؟؟ :)
یکی با گل، یکی با خشخاش یکی با ...
منم با هندزفری و فوقش دلستر هلویی، لیمویی چیزی ته تهش که بخوام صدام به آسمونا برسه از اون انرژی زاها :))
ولی واقعا اینبار با یه نفس عمیق عاشقی رو شروع کردم.!
یعنی الان اگه من کامنت قبلی رو یه مقدار مهربون تر مینوشتم
عاشقم شده بودی ها! :)
پاسخ:
شده خیلی وقتا عاشق خیلی از کامنت ها شدم :)
اتفاقا این عاشق شدنه برا کامنت های شمام اتفاق افتاده.!
اتفاقا یه روز به ذهنم رسید از دوستام بخوام که حالا که بیان پیشرفت کرده یه زحمتی بکشن و بهترین کامنتی که تا حالا براشون گذاشتم رو بگن یا برام بفرستن! فک کنم ایده ی لوسی بود یکم
پاسخ:
آره خیلی ایده لوسیه :)
ولی من خیلی از کامنت هایی که دوست دارم واو به واو یادمه!
۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۳۴ مریــــ ـــــم
منم مثل اذری قیز یاد هندزفری پوکیدم افتادم
:|
پاسخ:
شمام همش هندزفری بپوکونید :|
۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۱۶ مریــــ ـــــم
حکمتشو نمیفهمم

پاسخ:
یکم زور بزن :)
یاد تموم هندزفری های شکسته ام توسط خواهرزاده هام افتادم :|:))

ولی این مورد رو  چندین بار تو روستایی  نزدیکای چالوس با خواهرزاده کوچکه تجربه کردم :)

پاسخ:
قوم مغولن آیا؟؟ :|))

ولی من تو جاهای بزرگ میفهممش :)
ای بگی نگی :دی 
به دایی کوچکه از نوع اولی ببرن بس شونه :)))
( آخه این دایی شون به رئیس  قوم مغول معروفه :دی )

جالبه هر وقتی هم میشکونن صداشون در نمیاد تا وقتی که آب ها از آسیاب بیافته :)))
اونوقت که مشخص میشه عه ، شی مورد نظر رو شکوندند :|:)))



+
روستا ولی یه حال دیگه ای داره :)
حتی عشقش ماندگاری بیشتر داره :)

پاسخ:
هزارماشالا :)
حلال زاده ام که به داییش میره اصلا هیچی دیگه گرفتم چی شد.!

+
اون که بله ولی در کل برا تخلیه انرژی این مدلی جای شلوغ بهتره :)
هیچی به دو قسمت نامساوی تقسیم شد انداختمش دور!
این دومین هندزفری بود که خراب میشد!
دیگه خود گوشی هم از دست من به تنگ اومده توی این چهار سال چه برسه به هندزفری:)
پاسخ:
هزارماشالا چهااااار سااال :) 
من سالی دو بار گوشی از دستم میافته میشکنه، همین هفته پیش گلسسش نصف شد الحمدالله.!

خیلیم دا عالی :)
پاسخ:
خیلیم ممنون :)
وبلاگتون عالیه
پاسخ:
ممنون.
هندزفری رو انگار ساختن برای خوب کردن حال ادمای تنها
پاسخ:
بله بله :)
البته منو خودم یه تنه چند نفریم. :)
مواظب گوش هات باش 
پاسخ:
باشه :)
بهار خیلی حال آدمو خوب میکنه! منم تو بهار همینجوری الکی سرخوشم! :))

پاسخ:
یه عالمی داره ...
:)
واااااااااای دقیقا حس منو گفتی 
این که دلم می خواد به معنی واقعی کلمه بی پروا عشق کنم با قشنگیای دنیا ^_^ 
پاسخ:
هرازگاهی لازمه عشق کنیم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">