"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

زمان خیلی زود میگذره

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ

یه زمانی هم همراه اول طرح 100 پیامک رایگان برای جوانان زیر بیست و پنج سال داشت.

پست مینویسم ولی پیش نویس میشن.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۳/۲۸

نظرات  (۲۱)

۲۸ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۱۴ گیوم اِوار
یه زمانی... 
یه زمانی که دیگه نیست...

الان رو باید چسبید تا فردا حسرت الان رو نخوریم...

در اکنون زندگی کردن بهترین راه تسکین است...
پاسخ:
من هیچ وقت برگشت به گذشته رو دوست ندارم، حتی همین دیروز.!
الانم تکان شگفت انگیز ایرانسل من گاهی ۵۰‌تا پیامک رایگان یک روزه یا ده دقیقه مکالمه‌ی رایگان یک روزه(هر دو درون شبکه) میده :| 
تازه من هر چند روز یکبار هم کد تخفیف دیجی کالا میگیرم:||

پاسخ:
عجب! من دیگه حتی از طرح های همراه اول هم خبر ندارم :)
حالا از پیامک استفاده هم میکنی؟!
من کوچولوام سنم به این چیزا خط نمی‌ده :)
برا خودِ پیرت :+

+حس می‌کنم خیلی چیزا درونِ تو عوض شده.
پاسخ:
نه بابا کجا پیر شدم، تازه دارم بزرگ میشم :)

+ میگن حرف راست رو از بچه بشنو، حالا این عوض شدنه خوبه؟ بده؟ یا خنثی؟!
یادش بخیر
پاسخ:
استفاده میکردینا :))
نه! حتی تماسش رو هم استفاده نمیکنم:|
 خدا حفظ کنه واتس‌اپ رو بیشتر ارتباط‌های من با اونه:))
پاسخ:
آهان.
واتساپ برا من تقریبا فیکه، محض خالی نبودن عریضه :)
بچه خودتی و ادامه‌ش :|
من فقط خودم حق دارم به خودم بگم بچه *-*

با امیدِ اینکه یک هلمایِ باجنبه باشی.
خنثی متمایل به منفی.
پاسخ:
یه کوچولو هم به من اجازه بده، باشه؟! نمیشه؟! راه نداره؟! یعنی چونه هم نزنم؟! :|

با من بودی بچه ورپریده؟! :))) [جنبه رو میبینی] 
یه ذره تلخ شدم ولی خب ذات من همون تلخی بهش نمیاد. :) شاد میمونم، هر روز پرانرژی تر از دیروز :)💪
زمانش کی بوده که ما از دست دادیم؟ :(
پاسخ:
دو سه سال پیش :)
می‌دونی...این تلخی اینجا یه جورِ دیگه نمود پیدا می‌کنه.
خسته به نظر می‌آی اما سعی می‌کنی هنوز برای رفقای بیانی‌ت مابه بذاری. [این برداشت منه]
فقط جمله آخر :)))))) فقط آخریه :))))))

بقیه‌ی حرفات رو به خاطرِ گلِ روی خودم نادیده می‌گیرم.
پاسخ:
ای جان دلم :)
میدونی وبلاگ با همه شبکه های اجتماعی دیگه فرق داره برا من! هفته ها میتونم تلگرام نرم، اینستا رو از بیخ حذف کنم ولی وب مثل اینا نیست.
نیلی باید همه چی رو مدیریت کنم.!
ناقابله😜

آفرین :)
نه  اتفاقا
پاسخ:
من یکی دو بار استفاده کردم، یه ذوقی کرده بودم. :)
یکی اینجا از ته دل برات دعا می‌کنه :)
[نیلیِ هندی‌وتر]
پاسخ:
ته دل نیلی رو فدا :)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۹ آشنای غریب
یه ربعه دارم به رابطه زمانی که همراه اول طرح 100 پیامک میداد و پست مینویسین و پیش نویس میشن فکر میکنم!
عاقبت بدون نتیجه موندم:((
پاسخ:
چون شما دوست جدید هستین و هنوز نمیدونین نباید دنبال ربط تو حرف های من بود. :)
پیر شدیم
منم یه زمانی این طرحا خوراکم بود الان ولی نمیدونم چی هستن :/
اصلا کسی استفاده ام میکنه؟ 
پاسخ:
یهو به یادش کلی خندیدم :)
کی اس ام اس میده که بخواد استفاده هم بکنه!
من اون موقع ها ایرانسل بودم :| تا همین ۴ ماه پیش هم همون ایرانسل بودم دیگه الان شدم همراه اولی آخه اینجا ایرانسل داشته باشی یه جور دیگه نگات میکنن میگن عی کلک ایرانسل داری؟! 😑
پاسخ:
عجب! پس ایرانسل داشتین؟! :))
من از قدیم الایام یه همراه اول دارم.
میگن کافر همه را به کیش خود پندارد اونا خودشون کلک بودند فکر میکردن مام هستیم 😁
پاسخ:
صحیح :))
مفت باشه هر چی میخواد باشه
پاسخ:
همون مفت باشه کوفت باشه. :)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۴۲ مریــــ ـــــم
واه
:|
کی؟
چرا به من ندادن این طرحشونو
:))
پاسخ:
از دستت رفته! به وقتش خیلیا حاشو بردن. :))
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۴۵ مریــــ ـــــم
اینم از شانس من
:|
پاسخ:
چرا شانس تو این شکلیه؟!
ببخشید دیگه خواستم اون واژه بکار نره:)))

پاسخ:
اشکالی نداره من بکار بردمش :))
شهریار کی بودی تو؟ :)
پاسخ:
شهریار؟! 
??what
شهریار گوید شعر میگم ولی نمیتونم بنویسمش
شما گویی: پست مینویسم ولی پیش نویس میشن.
پاسخ:
نژادمون یکیه :)
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۱ فروشگاه جزیره
امان از پیری!! (:
پاسخ:
پیری کجا بود.!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">