"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

همینقدر دغدغه مند

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ب.ظ

محمدامین میگه: من میدونم شغل خدا چیه؟!

میگم: چیه؟!

میگه: تعمیرکاره، با آچار پیچ گوشتی پیچ بارون رو باز میکنه، بعضی وقتها دکمه رعد و برق رو روشن میکنه، بعضی وقتها همه اشون خراب میشن هم بارون میاد هم رعد و برق خدا میره درست کنه برف میباره.

میگم: محل کارش کجاست؟!

میگه: همه جا شعبه داره.

میگم: فسقلی تو شعبه رو از کجا یادگرفتی؟!

میگم: خب حالا خدا چطوری ما رو آفریده؟! چطوری حواسش بهمون هست؟!

میگه: صبر کن فکر کنم وقتی فهمیدم بهت میگم الان نمیدونم.

:: محمدامین چهارسال و هفت ماهشه

موافقين ۱۷ مخالفين ۰ ۹۷/۰۵/۲۷

نظرات  (۲۵)

خدا حفظش کنه 🙏

ولی چه قشنگ حاضر جوابی میکنه :))
آفرین 🤗


به محمد امین بگو یا به مادرش بگو باران گفته ایشون مهندس عمران(شاخه اش رو نمیدونم ) میشن :)
از اون خوب خوب هاش :) و تو بهترین دانشگاه درس خواهند خوند :) و البته از بس زرنگ خواهند بود تا دکترا هم  پیش 
میرن :)) فقط اگر احیانا خواستن دکترا رو بخونن تو یک کشور خارجی ادامه تحصیل بدن :))
چون بورسیه میشن دارم میگم ها :))



پاسخ:
ممنون :)

خیلی :))

عه! باشه میگم. 
برم از همین الان ازش امضا بگیرم، ولی امضا بلد نیست که!
یعنی برا من دعوت نامه جور میکنه؟!
ببین با فکر جواب میده :)

میدونستی فکر یعنی به هم ربط دادن چیزهایی که میدونی برای جواب دادن به یه سوال جدید؟
پاسخ:
دقیقا مثل باباش :)
حتی قبل حرف زدن میفهمیم قراره حرفی بزنه. 

یه چیزایی متوجه شدم. واضحتر بگید :)
ماشالا ماشالا
خداحفظش کنه :))
پاسخ:
ممنون :)
فیلسوفیه برای خودش...بسپرید دست یکی ابوعلی سینایی ابوریحان بیرونیی چیزی بشه
ازش بپرسید دلار کی میاد پائین؟
پاسخ:
ابوعلی سینا عصر جدید کیه؟!

میگم یکم فکر کنه تحلیل کنه جواب بده :)
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۳ محمود بنائی
دغدغه های کودکی چه شیرین بود!
امیدوارم زمانبندی این تعمیرات به هم نخوره :) 
پاسخ:
خیلی!
فعلا کلیدا گم شده هوا گرمه :)
عزیزم خدا حفظش کنه
با این سن چه فکرها و دغدغه‌های قشنگی داره:*
پاسخ:
مرسی :)
خیلی بچه باحالیه :*
همکارم یه پسر 5 ساله داره در حد پرفسورها تحلیل بلده واسه همه چی جواب داره  .. بچه های الان بچه نیستن که علامه به دنیا میان  خدا حفظش کنه :))))
پاسخ:
دقیقا علامه به دنیا میان :))
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۷ פـریـر بانو
تحت تاثیر قرار گرفتم! پس چرا ما بچه بودیم انقدر خنگ بودیم؟! :| طرف 4 سالشه شعبه بلدهههه شعبه! :)))
پاسخ:
یادته گفتم تو تیتراژ فیلم نویسنده دیدم فکر کرده بودم منظور خطاته :))
ولی دغدغه هام هدفمند بودن. 
خنگ هم نبودیم ولی خب شعبه سخته انصافا!
امروز ایلیا از دست مامانم عصبانی بود که برده بودش حموم، برگشته بهش گفته من دوسِت ندارم میرم یه آنای آبی بخرم برای خودم:)
بچه ها یه چیزایی میگن که آدم هنگ میکنه،
ایلیای مام دو سال و 9 ماهشه:)

پاسخ:
منو ایلیا تفاهم داریم با این تفاوت که 22 سال اختلاف سنی داریم. منم بچه ها رو تهدید میکنم اگه بچه های خوبی نباشن عمه یه بچه دیگه میشم که تو نود درصد مواقع ضایع میشم. :))
البته از قدیم گفتن برادر زاده باهوش به عمه اش میبره :دی 

امضاء نگیر چون بگیری دیگه نمیره :))
و اینکه خودت ممکنه قبلش بری ؛))

پاسخ:
صددرصد :)

بعضی وقتها میگم کاش بشه برم ولی من آدم موندنم. : )
رفتن پول میخواد، شرایط میخواد، خواستن میخواد.
و از همه مهمتر دل رفتن میخواد...
میفهمم چی میگی...
پاسخ:
هستم در خدمتتون :))
خوب اون هم خدا رو با چیزهایی که میشناخته نعریف کرده دیگه
پاسخ:
دقیقا :)
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۱ مریــــ ـــــم
چه جیگر طور
دلم برای خواهر زاده ۴ساله و ۳ماهم تنگ شد
و ایضا اون یک ماهه
:|
پاسخ:
حتی دل طور :)
ای جانم...
یه ماهه اسمش چی شد؟!
محمدامین زنده باشه :))
پاسخ:
ممنون.
سلامت باشی آقاگل :)
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۸ آشنای بی نشان
خداوند حفظشان بفرماید:)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
محمد امین همون بود که کوردی هم میرقصید دیگه :))
پاسخ:
والا جفتشون میرقصن یادم نیست :)
محمدامین چشم بادومیه.
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۹ مریــــ ـــــم
مهرآنا
الان کنارمن
پاسخ:
خیلی هم قشنگ :)
چشمت روشن.
جفتشون کین؟ یکبار گفتید که محمد امین خوب بلده نیست که چاقه 😁
پاسخ:
جفتش میشه پسرعموش :)
اون زهراست احتمالا تنها عضو خونواده که یه ذره چاق هم نه تُپلتره :)
الهییییی عزیزممممممم
براش یه اسفند دود کن چشم نخوره 
پاسخ:
مرسی :)
چشم.
عزیززززمممممم ^_^
چه خوبه که بزرگترا میذارن در مورد همه چی فکر کنه و خیالپردازی کنه و خودش واسه سوالایی که براش پیش میاد دنبال جواب بگرده! عالیه :)
پاسخ:
ممنون :)
توی خانواده ما آزادی بیان از طفولیت فرهنگ سازی میشه.
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۵ آشنای غریب
من منتظرم محمد امین کشف کنه که خدا چطور ما رو آفریده.
اگه روزی پیدا کرد منو هم در جریان بزارین. :)
پاسخ:
اگه کشف کنه حتما. :)
ولی اونجوری کهم من دیدم فکر نکنم بهش فکر کنه.!
شیرین‌زبون ^_^
پاسخ:
آره حوا :)
چه خلاق :| من از وقتی به دنیا اومدم تا همین حالا فکر می‌کنم خدا یه نوره :| :)
پاسخ:
همچین بی راه هم فکر نمیکردیا :)
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
جوابش برای سوال بعدی به مراتب میتونه جذاب‌تر باشه:-)
پاسخ:
امروز باز پرسیدم گفت: فعلا دارم به یه چیز دیگه فکر میکنم :))
عجب بچه ای😍
پاسخ:
عجب و عجیب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">