"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

حافظانه

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ب.ظ

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست 

پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست 


نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان 

نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست 


سر فرا گوش من آورد به آواز حزین 

گفت ای عاشق دیرینه من خوابت هست 


عاشقی را که چنین باده شبگیر دهند 

کافر عاشق بود گر نشود باده پرست 


برو ای زاهد و بر دردکشان خرده مگیر 

که ندادند جز این تحفه به ما روز الست 


آن چه او ریخت به پیمانه ما نوشیدیم 

اگر از خمر بهشت است وگر باده مست 


خنده جام می و زلف گره گیر نگار 

ای بسا توبه که چون توبه حافظ بشکست

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۷/۰۶/۰۲

نظرات  (۱۷)

الان یعنی تفأل کردین؟
پاسخ:
آره :)
جدا از شیرینیه شعر، می‌خواستم بگم فونتِ قالبای رضا قاط‌ زده واقعا. مال ارکیده هم تاهوما شده. 
پاسخ:
الان قالب من قاط زده؟!
سازنده اش از فردا سربازه قاطی باشه موندگاره :)
می‌خوام برم تحقیق کنم ببینم قرن شش و هفت و هشت چیچی می‌خوردن مردم و حافظ که این‌شکلی شعر می‌گفتن؟ :))

خنده جام می و زلف گره گیر نگار 
ای بسا توبه که چون توبه حافظ بشکست
.
بهار توبه شکن می‌رسد چه چاره کنم؟ :))
پاسخ:
حتی چی میزدن :)

آقاگل نتیجه رو یافتی اطلاع رسانی کن بی زحمت، ممنون.
منم همین الان تفال کردم

معاشران گره از زلف یار باز کنید
شبی خوش است بدین قصه‌اش دراز کنید
 
حضور خلوت انس است و دوستان جمعند
و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید
 
رباب و چنگ به بانگ بلند می‌گویند
که گوش هوش به پیغام اهل راز کنید
 
به جان دوست که غم پرده بر شما ندرد
گر اعتماد بر الطاف کارساز کنید
 
میان عاشق و معشوق فرق بسیار است
چو یار ناز نماید شما نیاز کنید
 
نخست موعظه پیر صحبت این حرف است
که از مصاحب ناجنس احتراز کنید
 
هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق
بر او نمرده به فتوای من نماز کنید
 
وگر طلب کند انعامی از شما حافظ
حوالتش به لب یار دلنواز کنید
پاسخ:
خیره ایشالا :)
ان شالله که خیره:)
پاسخ:
ان شاالله :)
چرا من نظرمو پاک کردم ولی پاک نشد؟
پاسخ:
چون قبلش من سین کرده بودم.
قالبت همونه فقط فونتش تاهوما شده. *_*
خط دومتو نفمیدم آقا... :|
پاسخ:
شرمنده خلاصه، نیلی من از این چیزا سر در نمیارم. ^__-
فدا سرت :دی
پاسخ:
قربون تو دختر :)
ما داریم یازدهم میریم شیراز اتفاقا :دی
برای اولین بار
پاسخ:
بسلامت :)
به نیت من تو حافظیه یه تفعل به خودش بزن، این یه دستوره :))
حالت خوبه هلمایی؟
پاسخ:
سلام..
خوبم :)
خدا رو شکر :)
پاسخ:
ممنون :)
تصویر :) حافظ ^_^
پاسخ:
تصویر :) حافظ ^__^
حتی تفعل :)
چی نیت کردی که این غزل اومد؟
پاسخ:
نیت رو نمیگن که :)
یکم پیش کانال رو میخوندم خواستم بهت بگم: آیت بی غم و امیرحسین قیاسی از این دوتا بهتر بودن، متین هم خوب بود.
آره راس می‌گی نمی‌گن! :)

قیاسم فقط بین این دوتا بود توی فینال.
پاسخ:
بععله!

آره :)
عالی بود
پاسخ:
:)
حافظم عالیه ولی من بیشتر اون یکی شیرازی رو دوست دارم جناب سعدی ^_^
پاسخ:
ها یادمه قبلا هم گفته بودین :)
لعنتی ها... شعرای حافظ و سعدی و امثالهم رو که میخونم تا چند روز نمیتونم با شعر شاعرای امروزی ارتباط برقرار کنم
پاسخ:
یکم غرق شو تو قرن های شش، هفت و هشت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">