"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مرض دارم

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶ ق.ظ

مختص آدمای نزدیک زندگیمه

اذیت میکنم، مطمئنا اذیت میشم

ناخواسته نیست

میخوام که حرص بدم

در عین حال دلم نمیخواد ناراحت شن

ولی نمیشه

میدونم تهش باید تموم شه

ولی

وقتی تموم میشه که با تمام وجود بد بودنم رو نشون دادم

سنگدل میشم

ولی از درون تیکه پاره

کافیه بفهمنم تا آرومِ آروم شم

.

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۷/۰۶/۱۱

نظرات  (۱۰)

نمی‌‌دونم منظورت از سنگدلی چیه ولی منم بعضی وقتا واقعا اونی نیستم که باید جلو افراد نزدیک زندگیم باشم...
البته حس می‌کنم اگه دلخور هم شن کاملا زودگذره. چون توعه واقعی رو می‌شناسن.
پاسخ:
"چون توعه واقعی رو می‌شناسن."
این تیکه خیلی چسبید، دقیقا همینه :)
همینم ماجرا رو دلچسب تر می کنه! این که آدمای نزدیکمون ما رو با همین بدیامون دوست دارن و ما هم اونا رو (: 
پاسخ:
اوهوم درسته. :)
ولی بعضی وقتها بدجور تُخس میشم.
همه گاهی وقت ها بدجور تخس میشن ((:
پاسخ:
آره خیلی هم لج درآره :))
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
غصه نخور منم دارم!
پاسخ:
کنار میام باهاش :)
روزمره نوشتن را برای مخاطب مفید کنید
نه اینکه فراریش بدید
پاسخ:
پیش میاد :)
مخاطبای اینجا تقریبا گلچین شدن
یه جورایی مثل همیم فقط اینکه من شوخی رو هم چاشنیش می‌کنم ولی در نهایت توی نتیجه فرقی نداره...
پاسخ:
برا تلافی شام قرمه سبزی پختم براشون :)
بد نیست که. اونا خودشون می‌دونن قضیه چیه :)
پاسخ:
آره میدونن اذیت میشن :)
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۴۴ 🍁 غزاله زند
بهش میگن سادیسم؟ 😂
فکر نکنم کسی از این موضوع قسر در رفته باشه!
پاسخ:
پس سادیسم که میگن اینه :)
خوشبختم.
خب اینطوری بعدا دچار مشکلات  عدیده ای میشی🤔
پاسخ:
بزرگ میشم یادم میره :)
له نظرم آدم بزرگ که میشه یادش نمیره، دردای بزرگتری جای قبلی ها میاد که درد قبلی ها پیشش چیزی نیست و آدم رضایت میده به بیخیالش شدن
پاسخ:
اوهوم :)
نگران نباشید من خودمو میشناسم نمیذارم چیزی اذیتم کنه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">