"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

:|

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ

همه رو برق میگیره منو فانوس ...

باید اول ارزشیابی اساتید رو پر کنیم تا بتونیم نمره امونو ببینیم ک ثبت نمیشه و خطا میده از دیشب امور دانشجوییمون هر چقد راهنماییم کرد ک شاید بتونم حلش کنم نشد تابلوه ک مشکل از طرف آموزش هست گف فردا میگم آموزش حل کنه :(

من اصلا با این ارزشیابی اساتید مخالفم شش ترمه من نخوندم چی پرسیدن اینقد زیاده فقط الکی تیک میزنم ثبت شه تموم شه از بس زیاده آدم تا پرش کنه کمر درد میگیره ..

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۳/۲۱

نظرات  (۲)

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
موفق باشید
پاسخ:
ممنون عزیزم ..
سلام دوست عزیز، خیلی از دیدن وبلاگ قشنگتون و مطالب زیباش خوشحال شدم، ما یه سایت با رنک اول گوگل و بازدید +4000 داریم که دوست داریم باهم تبادل لینک کنیم، اگه دوست داشتی به سایت ما سر بزن و لینکتو ثبت کن
هم ثبت لینک رایگانه، هم آمار بازدیدت را بالا میبره، هم رتبه گوگل وبلاگت را بالا میبره، موفق باشی ;)

پاسخ:
سلاام ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">