"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

گویا قراره بعد چند روز سکوت پست های خوب خوب بذارم.

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۰۲ ب.ظ

گویا امام رضا جانمان میخواد غافلگیرمون کنه، اسباب طلبیده شدنمون خیلی یهویی و طی تصمیم و برنامه ریزی یک ساعته من در حال فراهم شدنه.

:) 

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۶/۲۰

نظرات  (۱۱)

خدا رو شکر 
سفر بیخطر 
پیشاپیش زیارت قبول 
التماس دعا 

+

محبوبه هم حتما برو ببین :))


سلام 

پاسخ:
قربانت :)
حالا ببینیم چی میشه من ذوق کردم، گفتم بعد چند روز خبر خوبیه حداقل برای خودم. :))

ایشالا ایشالا.. محبوووبه ^____^

سلاااام..
التماس دعا
آقا من دیروز از یکی از فامیلامون که مشهد بودن یه چیزی یاد گرفتم گفتم زین پس هر کی بره مشهد بهش میگم. برنامهٔ رضوانو نصب کن روی گوشی خودت و همراهانت و هر موقع رسیدی مشهد برو تو قرعه‌کشی غذای حرم شرکت کن. اگرم گوشیاتون اندرویدی نیست، می‌تونی پیامک بزنی 
https://mehmansara.razavi.ir/help/

پاسخ:
شباهنگ *___* 
چقدر همه جای تو غوغا کردن، تقریبا شد نصف اندازه ای که نبودی :))
ایشالا بریم دعا هم به چشم :)
مرسی مرسی حتما نصب میکنم هرچند نمیدونم چیه :))
دعا کُن همه ر. ملت ایران ر.
پاسخ:
حتما و یه شفا درست حسابی برای خود داغانت :))
منم دعا کنیا آقا :)
پاسخ:
چشم :)
هلمایی *____*

کی بسلامتی؟ ^_^
پاسخ:
محبووووبه ^__^

بلیط رفت برا 23 ام و برگشت 29 ام گرفتیم. :)
بسلامتی و سفر بیخطر
ما رو هم دعا کنید
پاسخ:
ایشالا پام برسه چشم حتما :)
اگر رفتی، هرجایی که لیوان یکبار مصرف افتاده بود رو زمین برش دار و بندازش توی سطل‌های بازیافت و من رو یاد کن تا دعا کنم زیارتت قبول باشه.
پاسخ:
چشم حتما :)
آقاگل اینو جای دیگه ام گفتی؟! چرا من دقیق یادمه؟!
ممنون :)
آره. یادم نیست کدوم‌تون قرار بود برید مشهد که بهش گفتم :)

پاسخ:
میگم حافظه ام خوبه :)
فک کنم زیر پست حریر بود!!
بعدا نوشت: از اتاق فرمان اشاره میشه، زیر پست نیلی بوده :))
بزنم به صفحه کلید لپتاپ. :d
پاسخ:
مرسی :)
چه خوب :)
خوش به حالت، خیلی التماس دعا عزیزم، سلام ما رو هم به آقا برسون :*
پاسخ:
خیلی خوووب ^__^
اووونم بعد این شرایط سخت که پشت سر گذاشتیم.
چشم حتما.
۲۱ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۲۸ مریــــ ـــــم
شارژتو که به باد دادی
لااقل خداحافظیم میکردی
:دی
پاسخ:
صرفا بخاطر دادن دوتا فحش آبدار هم که شده زنگ میزنم برا خداحافظی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">