"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کامل متوجه شدین خوبم یا واضحتر بگم؟!

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ
بهم میگن خیلی خوبی، راست میگن خوبم، شاید خیلی خوب نباشم ولی خوبم. بهشون میگم خوب بودن همیشه هم خوب نیست، درک نمیکنن. تازگیا میخوام بهشون بگم: خوب بودن تاوان داره، بعضی وقتها درد هم داره. برعکس شادی هام که عمرشون زیاده، طول میدمشون، غصه هام میان تیر میزنن و در میرن یعنی در نمیرن، بیرونشون میکنم. شایدم من ازشون فرار میکنم. به این فکر میکنم بد باشم، حالا خیلی بد هم نه ولی خب بد باشم، نه اونم نمیصرفه، هم تاوان داره، هم درد داره و هم بد شدن. 
موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۷/۰۷/۲۳

نظرات  (۱۵)

نمیصرفه :)))
پاسخ:
همینقدر مشتی طور :))
۲۳ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۸ جناب منزوی
آره خوب بودن تاوان داره. من بد نمیشم ولی خوب هم نیستم :)
عنوان رو که خوندم بی خود و بی جهت یاد این تصویر افتادم :)

http://uupload.ir/files/3mt6_images.jpg 

پاسخ:
تصویر دقیقا مناسب پُسته. :))
موافقم
دوره ی ما تنها دوره ای هست که خوب بود هم تاوان داره
البته امیدوارم وضع بدتر از این نشه تو نسل های بعدی
پاسخ:
هرچند من از دوره ای که توش هستم چندان هم ناراضی نیستم. :)
۲۳ مهر ۹۷ ، ۲۱:۲۳ آشنای غریب
خوب بودن برا بقیه خوبه برا خود زحمته

البته اگه به این جمله اعتقاد داشته باشیم زحمت ها هم شیرین میشه "هرچه کنی به خود کنی ، گر همه نیک و بد کنی"

اما یه ضرب المثل ترکی هم میگه
چراغ اؤز دیبینه ایشیخ وئرمز

پاسخ:
جمله غلطی نیست ولی همه جا و تو همه شرایط کاربرد نداره. :)

این ضرب المثل ترکی هم بنظرم یکم بدبینانه است.

خلاصه که مرسی :)
۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۶ گنجشک باران زده
خوب بودن تاوان داره،بد بودن بیشتر تاوان داره، اونقد که ارزش بد بودن رو نداره☺☺☺
پاسخ:
بد نشیم. :)
یه وبلاگی چندسال پیش میخوندم اسم نویسنده‌اش پسر بد بود، بعد نوشته بود من از بدی بد ندیدم ولی از خوبی هم خیری ندیدم( یه همچین چیزی)
الان پست رو خوندم یاد اون وبلاگه افتادم :)
پاسخ:
چقدر بنظرم آشنا میاد ولی من وبلاگ زیادی نمیخوندم، اگه میخوندم یادم ممیوند.!
۲۵ مهر ۹۷ ، ۰۹:۵۶ آشنای بی نشان
به نظر من که اصلا هم خوب نیستید:)
پاسخ:
شما خوبی :)))
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۶ آشنای بی نشان
من که صد در صد:)
پاسخ:
مشخصه. :))
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۸ آشنای بی نشان
:))))
پاسخ:
نفرین آمون :))
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۳۴ آشنای بی نشان
و خدایان بر شما باد:)
پاسخ:
ادبیاتتونم خوبه ها :) قشنگ بسط میدین.
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۳۹ آشنای بی نشان
من کلا همه چی تموم:))
فقط اعتماد به نفس ندارم:)))
پاسخ:
گویا اونم پیدا کردین خبر ندارین. :))
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۴۹ آشنای بی نشان
یعنی با این کامنتا خندم گرفتا:)))
پاسخ:
خوبه که :))
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۰ آشنای بی نشان
آره خوبه روحم شاد گشت:)
پاسخ:
مدیون من هستین برا این روح شاد. :))
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۹:۱۵ آقای مُرَّدَد
سلام خوبِ خوب! خوبی؟
اونایی که میگن خوبی، احتمالا سر به سرت میذارن. چون تو نه اینکه خوب نیستی بلکه خیلی هم فرشته ای.... این فرشته نه ها. این فرشته
پاسخ:
سلام... خوبم :)
نظر منم به نظر شما نزدیکتره. :)) مرسی.!
خواستم یه سلامی عرض کنم و فرشته بودنم رو تو این فرشته‌ بازار یادآور بشم :دی

پاسخ:
سلامت باشی :)
اینهاش صاحابش اومد. :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">