"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

صحنه ی نابیه برا دیدن

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ق.ظ

صدام آروم میشه، حتی نامفهوم 

دست خودم نیست، ناخودآگاهه 

میخوام به شوخی اذیت کنم

صدام آروم میشه، حتی نامفهوم 

نگاهمو از چشماش میدزدم 

صدام آروم و نامفهومه 

شاید بگه: چی؟!

نگاه میکنه

لبخند میزنه 

یعنی چشماش لبخند میزنه 

صحنه خیلی خوشگلیه 

واسه همیشه ثبت میشه 

واسه همیشه توی اعماق چشم و ذهنم ثبت میشه

.

حتی میتونم این صحنه رو تصور کنم

.

منم لبخند بدی ندارم.


موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۷/۰۷/۲۹

نظرات  (۱۳)

۲۹ مهر ۹۷ ، ۰۱:۳۵ آشنای غریب
هرگز با دل جنس مخالف شوخی نکنین:))))               در ضمن منم لبخند بدی ندارم
پاسخ:
حالا کی درمورد جنس مخالف حرف زد؟! :|)
۲۹ مهر ۹۷ ، ۰۲:۰۶ متین علاء
لایک
پاسخ:
:)
تصورشم زیباست:)
پاسخ:
آره :)
اینجاست که شاعر میگه:
لبخند تو خلاصه ی خویی هاست :)
پاسخ:
آره خودشه :)
@
جناب مرتضا 
خویی ها یا خوبی ها ؟:))
مساله این است !:)




شاعری که مرحوم قیصر  امین پور باشه به هلما اینو  میگه :
لبخند تو  خلاصه ی خوبی هاست 
لختی بخند خنده ی گل زیباست

پیشانی ات تنفس یک  صبح است 
صبحی که انتهای شب یلداست


پاسخ:
حالا همون :)

یادش بخیر قیصر خوب بود. :))
شاعر ما هم میگه:
بیمار خنده‌های توام بیشتر بخند :)
پاسخ:
لبخندای من شفا میده. :)
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۷:۴۲ 🍁 غزاله زند
لبخندِ تو معجزه‌ست. معجزه کن دوباره! :) 
پاسخ:
آره :)
معجزه کردن هم آسونه :)
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۹:۰۳ آشنای بی نشان
ما که نفهمیدیم کی به کیه:)
پاسخ:
:)
۲۹ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۷ جناب منزوی
نمی دونم چرا حس میکنم یه بچه ی ۳ الی ۴ ساله ست :)
چون خودم این کار رو می کنم :)
اون جمله آخریه شبیه به تاکید بود :)
پاسخ:
شخص خاص نیست موقعیت خاصه :)
تاکید خوبیه، یعنی تاکید کردند به بعضی چیزها خوبه.!
چی شده ؟!
پاسخ:
هیچی :)
@آقای دال
من شما رو بین کامنتای پری پیدا میکنم فقط!!:/
هنوزم ظاهرا در رفت و آمدید

💜👌❤
پاسخ:
گویا زنده ان :))
بیمار خنده های توام
بیشتر بخند... (((:
پاسخ:
چشم... :))
بازم به کار خوبتون ادامه بدید عالیه
پاسخ:
باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">