"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خیلی بی ادب طور

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

اینجاست که میگن خر بیار و باقالی بار کن.

برداشته واسه زن مطلقه (بی همسر به علت طلاق) پرونده بارداری باز کرده خیر سرش مراقبت هم انجام داده. :|

سهیلا رو هم نوشته صحیلا

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۷/۱۰/۱۷

نظرات  (۱۳)

۱۷ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:||
پاسخ:
بخدا آدمو حرص میدن :|
یاد وقتی افتادم که همکار خواهرم روی شیشه‌ی دارو 5 انگلیسی رو برعکس نوشته بود :/ اینا هم نتونسته بودن بخونن داده بودن به خودش با اعتماد به نفس گفته بود ۵ دیگه :/ 

پاسخ:
خیلی ممنون :|
این پرونده الکترونیک هر شخصه و هرجا بره خلاصه پرونده اش با زدن کدملی بالا میاد.
۱۷ دی ۹۷ ، ۱۱:۲۸ مرتضا دِ
از کجا فهمیدی مطلقه است؟
پاسخ:
خب از جمعیت تحت پوششمونه و به اطلاعاتشون دسترسی دارم. :)
۱۷ دی ۹۷ ، ۱۱:۳۷ مرتضا دِ
میخواستن آمار الکی بدن یعنی؟
پاسخ:
نه.. خلاصه پرونده ها رو بررسی میکردم. دیدم واسه زن مطلقه پرونده بارداری ثبت کردن بعد هی مراقبتش (از روز ثبت تا زایمان) خود به خود و بصورت پیش فرض جلو میموده و نتونستن کاریش کنن با اکانت ماما براش سقط زدن. :|

بخش بی ادبیش چی بود؟
پاسخ:
ضرب المثلش :)
۱۷ دی ۹۷ ، ۱۶:۳۹ ابوالفضل ...
حالا منفعتی هم داشته این کار براشون؟!
پاسخ:
نه.
یه رزومه منفی تو کارنامه کاری است. :|
۱۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۲۶ ابوالفضل ...
پس تعمدی نبوده و از سهل‌ انگاریه...
آخه من به شدت بدبین شدم.
پاسخ:
سهل انگاری کرده ولی خب هزار بار تاکید شده که دقت کنن. من هر بار برا این چیزا نامه میزنم علوم پزشکی استان خجالت میکشم.
دفعه قبل برا یه مادر بادار فوت زده بود یکی.
نه نه نگران نباش :)
 من عاشق اینجور آدمام
آدمو به وجد میارن:)
پاسخ:
منو که حرص داد. :)
آدما رو همونطور که هستن بپذیرید
اینطوری کمتر حرص میخورید
پاسخ:
استاد حرفتون متین ولی خب اینجور اشتباه ها کیفیت کارمون رو میبره زیر سوال.
من خودمو کُشتم یه قسمت کار رو از 30 درصد رسوندم به 80 درصد در مقابل پیدا شدن همچین اشتباهاتی ارزش کارهای مفیدمونم میاره پایین. :|
اگر کار گروهیه که حق با شماست
ولی از پستتون نمیشد فهمید که چه نوع کاریه
پاسخ:
گروهی هم نمیشه گفت. 
ما یه نهاد دولتی ایم ثبت و مراقبت ها به عهده یه جمع کثیره، هرکدوم جمعیت مشخص دارن و من به عنوان سوپروایزر رصد میکنم کارهاشونو. 
خیلی هم عالی
امیدوارم همیشه تو کارتون موفق باشید خانم سوپروایزر
پاسخ:
ممنون ممنون :)
هرچند اولویت اولم تجهیزات خودمه :)
۲۸ دی ۹۷ ، ۱۸:۵۷ جناب منزوی
من بخندم اشکال نداره؟ :)
پاسخ:
نه :)
بخندید بلند بلند بخندید.
۰۷ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۴۰ شمعدانی قرمز
اصلا برای چی؟ 
پاسخ:
تو سیستم بهداشتی پرونده سلامت داشته. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">