"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

همینقدر ساده، همینقدر آروم ...

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ

به عصر یک روز سرد زمستانی وسط هفته، ترجیحا دوشنبه بعد از سپری کردن صبح و ظهر خسته نیازمندم که برف هم شروع به باریدن کرده. زیپ کاپشن طوسیم رو تا زیر چونه بالا کشیدم، شال نارنجی رنگم رو سفت روی پیشونیم پیچیدم و دستکش هم ندارم، با دستایی که بخاطر سوز و سرما قرمز شده در ورودی کافه داخل پارک ولیعصر رو باز میکنم و روی صندلی های چرمش میشینم و قهوه سفارش میدم.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۸/۰۵/۲۶

نظرات  (۲۱)

منم میخوام :/

پاسخ:
هوووم :)
خوش میگذره!
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۴ مریــــ ـــــم

دوس داشتم.ولی من فعلا به گوجه پلو نیاز دارم.زیاد

پاسخ:
از وقتی پستت رو خوندم فکر میکنم گوجه پلو همون استامبولیه آیا؟! :)
هرچی که معلومه خیلی باحاله :)
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۴ دچارِ فیش‌نگار

نارنجی با طوسی؟!

پاسخ:
جناب دچار اینقدر در قیدوبند ست کردن نباش :))
نارنجی و طوسی قشنگ میشه.!

نه نه این حال و هوارو نمیخوام :/ (میخواما ولی منظورم این نبود)

قهوه رو میخوام D:

پاسخ:
تلخ یا شیرین؟! :)

شیرینش که بدرد نمیخوره :/

پاسخ:
پس تلخ میخوری :)
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۲ دچارِ فیش‌نگار

بله درسته

بعضیها هر چی بپوشن بهشون میاد

پاسخ:
بله دقیقا :))

فقط کامنت های محمد خان 😀😀😀😀😀

 

+

یه لحظه خیال کردم اونجا زمستون شده :دی 😉😀😀😀

 

 

پاسخ:
پستاش هم قشنگه :)

+
همچین بعید هم نیست :))
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۵ مریــــ ـــــم

نه فرق میکنه

یکی از غداهای منفور در نزد من استانبولیه

پاسخ:
بله بله :)
تعصبت کنجکاوم کرده، یه روز باید گوجه پلو مامانت رو بخورم.

خواستم بگم اونجا زود سرد میشه هوا ولی نه اینقدر زود اخه . چجور ممکنه؟ دیدم نوشتی عصر زمستانی :)))

پاسخ:
تو زمان گم شدم انگار :)
زمستان قسنگتره.

آخخخ گفتی *_*

زمستون قشنگتره.

البته پاییز قشنگترتره.

بهارم از اینرو که میلاد پرمهر و سعادت اینجانب رو در برداره بسیار زیباست [سوت]

فقط همین تابستون بیخوده -_-

پاسخ:
بهار رو نفهمیدم :))

بیا یه حرکتی بزنیم این تابستونم ما تحریم کنیم. :)

۱۰۰ درصد

پاسخ:
نوش جان

منم میام پری :|

پاسخ:
منتظرم :)

یادته گفتم دارم مخ مامانو میزنم برای سفر ؟ 

نشد :( 

پاسخ:
با یه لحنی خوندم "یادته گفتم دارم مخ مامانو"، تا اینجا چشمم قلبی شد که یهو دیدم نوشتی نشد. :(

یکمکی هم حق میدم بهشون اما نه زیاد. وضعیت داغان و از این حرفا 

حالا هر وقت من موافق نبودم اینا میومدنا :| بعد الان میگم بریم ناز میکنن بهونه میارن :| 

پاسخ:
هوووم باشه :|)

دقیقا این وضعیت رو میفهمم.!

تولدم خرداده :))

 

ببین بیخوده هااا، ولی بچه بدی‌م نیست؛ تعطیله اقلا :))

پاسخ:
میلاد پرمهر رو میلاد پورمهر خوندم. عینکمم رو چشمم بود.
الان به این پی نمیبری که وضعم خیلی خرابه :))

خب من با تعطیل بودنش همیشه مشکل داشتم. :)

هرچند ما اینجا برف نداریم و چند سال پیش بالاخره یکم برف اومد (همون روزی که حسن جوهرچی فوت کرد) همون روز هم اینقدر فیلم و عکس ازش گذاشتن اینستا که دیگه نیومد.

ولی با خوندن پستت دلم پر کشید برای زمستون و سرمای قشنگش

پاسخ:
مستند یادت مونده چه روزی برف اومده :)
دوتا دلیل داره اولی بخاطر شغلت، دومی بخاطر موقعیت جغرافیایی شهرتون.
این جانم :* 

حتی منی که برف ندیدم تا حالا هم با این نوشته سردم شد!:)

پاسخ:
یادت باشه امسال زمستون بیایی آذربایجان :)

وای ولم کنید! افتاب رو ازمون نگیرید تو رو خدا! خود اومدن پاییز کم غم داره که شماها یاد زمستون کردین؟ 

پاسخ:
خب تابستون داره طولانی میشه صخی :)
پاییز به این خوشگلی :))

اومدم بنویسم کجاااااش داره طولانی میشه؟ یهو دیدم نه انگار از اینجا تا زمان اعلام نتایج خیییییلی راهه:| 

پاییز خورشید نداره. ماه نداره. وای:(( غصم شد دوباره

پاسخ:
دیدی دیدی :))
هرچند مطمئن نیستم به اینکه فقط تابستونه که دیر میگذره و اگه تموم شه خلاص میشم یا نه.!
هوووم... مه سر صبح داره.

وااای برففففففففففف

پاسخ:
بررف جان :)

چقدر من دوست دارم قلم شمارو =) و حال و هوای وبتون رو =)))))

دلم خواست تو این قرنطینه ک بیکارم بشینم همه ی آرشیوهاتون رو بخونم =))))))

پاسخ:
ممنون :) برا منم حس خوبیه که وبلاگم به دلتون نشسته *__*
واااووو من چه خوشبختم پس :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">