"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تو و فاصله

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
به پای چوبی من تبر زده نگاه تو 
من نمیتونم برم اما تو هی میگی برو
به صدای من کمی گوش بده 
دل به این خسته خاموش بده
ببین از چی میخونم برای تو 
ای همه هستی من فدای تو
........................................................................................
چاوشی میخونه, با کله میره تو گوشیش, یهو این عکس رو نشونم میده . میگه : خوبه ؟؟

ولی من اینو ترجیح میدم :)

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۰۷

نظرات  (۱۳)

هر دو قشنگن...دومی قشنگ تر :))
پاسخ:
چشات قشنگ میبینن ... ممنون :))
پول هرگز ایده ساز نیست؛ایده است که پول می شود.
(دابیلد جی کامرون)
پاسخ:
oh god ... خسته نباشید تبلیغاتچی :)
۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۰:۰۷ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
چه زیبا بود
پاسخ:
مرسیات ..
لایک داری
پاسخ:
خیلیم ممنون ..
با ترجیحتون اصلأ حال نکردم :/
تغییر ترجیح بدید بی زحمت :))
پاسخ:
سلیقه ندارین ک :|
ایشالا بمونه واسه ترجیحات بعدی :))
۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۵:۳۸ بای پولار
دومیه عکس خوبیه اگه حجمش کمتر بشه!
پاسخ:
ممنون .. من عکس رو بدون ادیت میزارم حق با شماست :)
ووووووی! چه رمانتیک!
پاسخ:
وووووی! بععله ! ممنون :)
۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۷:۴۶ دلارام 🌻
دوتاش خوبه؛)
پاسخ:
ممنون :) خوب میبینی ..
۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۸:۳۸ ɐɹɐɓol •_•
هی وای من...ینی اون زیر چیکار میکنن :))))
پاسخ:
واقعا هی وای من ... بچه های بد :)))
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۰۷ امیر بهزادپور
فاصله...آهنگ قشنگیه..
عکس اولی بهتره..:)
پاسخ:
اوهوم قشنگه .. ممنون ..
بععععععله :) 
Manam ba nazar shoma moafegh hastam:) +mikhastam donwold konamesh goft momken ast ba daryaft in fail mobile shoma be viros mobtala shavad aya edameh midahid?mage fail viros dare??
پاسخ:
ممنون موافق :)
+ فک نکنم ... دقیق نمیدونم.
از این پستا نذار ... امروز همه تو بیان پست رفتن یار و عاشقی و این چیزا رو گذاشتن الان با این پستت احساس کردم یکی باید باشه به منم یه عکسی یه خیانتی چیزی نشون بده ...
خخخ ...
پاسخ:
ولی این پست ربطی ب عشق و عاشقی و خیانت و شکست نداره :)
اصن من تو کل زندگیم هنوز وارد اون مقوله ها نشدم :)
ولی سعی میکنم چشم ...
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۵ نرگس هستم
من ولی و بیشتر دوست دارم
عکس از طبیعت برام بی معنیه
پاسخ:
فک کنم منظورت اینه ک اولی رو دوس داری :) خب تو نگاه اول منم اولی رو دوست دارم. شاید اگه بجای دومی ی عکس دیگه ای از طبیعت بود منم پسندش نمیکردم . ولی بعضی عکسا با خاطراتشون معنا میشن ....
اینم باید در نظر گرفت ک در نهایت سلایق متفاوته :)
مرسی ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">