"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

امام حسین(ع):

لا یَکمُلُ العَقلُ اِلاّ بِاتِّباعِ الحَقِّ

عقل، جز با پیروى از حق، کامل نمیشود..


" باز محرم , باز حس و حال حسینی شدن و در کنارش خدایی شدن. عجب حس های نابی , چقد نابتر و دلچسبتر میشود تداوم حسینی بودن. "

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۱۲

نظرات  (۱۱)

۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۲ شادوَرد __
خوشا...
پاسخ:
واقعا خوشاا ...
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۱ ɐɹɐɓol •_•
: )
التماس دعا...
پاسخ:
:)
محتاج دعا ..
من حتما دعا میکنم .
:)
پاسخ:
:)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۷ بای پولار
امیدوارم دست خالی نریم از این ایام...
پاسخ:
ایشالا ... امیدوارم ..
التماس دعا
پاسخ:
چشم ..
البته محتاج دعا .
۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۵ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
مارو هم دعا کنی :) 
پاسخ:
چشم :)
دعا کردن خیلی خوبه ..
التماس دعا پری عزیزم...
امیدوارم عزاداری هات قبول باشه و هیشکی دست خالی از این ایام بیرون نره...
پاسخ:
محتاج دعا حریر بانو ...
ایشالا .. امیدوارم .
چه زود اومد،..انگار همین پارسال بود و چه غمی...چه غمی...
پاسخ:
آره زووود .... عوضش کنار غم میچسبه ب دل آدم ..
۱۳ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۲ امیر بهزادپور
ملتمس دعا...
انشاالله محرم امسالت با سالهای دیگه فرق کنه و پر بار تر باشه برات
پاسخ:
چشم من ک دعا میکنم .. محتاج دعا !
ایشالا ... برای شما هم .
۱۳ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۵ محمد حسین
خوشا چشمی که رخسار تو بیند :))
پاسخ:
بح بح 
خوشا دردی ک درمانش تو باشی .....
Be hagh abrooy hossin shahid khoda sharneveshtemon ro bekhir koni:)bego ammiin:)
پاسخ:
آمین یا رب العالمین ......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">