"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

نه اهل قضاوت ام و نه مقایسه، من خودمم، با تمام بدیهام، با همه خوبی هام. با همه شوخی ها و با همه جدی بودن ها. با تمام گفته ها و با دنیایی پر از نگفته ها. مومن ام اندازه خودم نه بیشتر نه کمتر. دل دارم، عقل دارم، انتخاب دارم. همه اشون کنار هم جمع میشن و با دوتا دست و دوتا پا و یک جفت چشم میشن من، منی که میتونم خطا کنم ناخواسته، منی که میتونم مهربان باشم از ته دل، منی که میتونم دل بشکنم مطمئنا بخاطر خودخواهی نه و شایدم به جبر آره، منی که باید به باید هاش برسه. امشب شب همه مونه، من، تو، دختری که سرخیابون گل میفروشه، پیرزنی که صبح با عصا از کنارت رد شد، آقا پسری که تو این ماه آدامس به دهن سر خیابون قدم رو سربازی تمرین میکرد، شب همه مونه، نه من بدترین ام، نه او بهترین و نه تو مقرب ترین. آغوش خدا برا همه بازه، مثل همیشه. 

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۲۴

نظرات  (۱۲)

۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۰۲ 🍁 غزاله زند
اون بالایی راضی باشه همه چی حله :) 
هممون یه سری کاستی‌ها داریم،خودش به لطف و کرم‌ش ببخشه و همونطور هم که گفتی انشالله به حقِ همین ماهِ عزیز تمام بیماران رو شفا بده.{آمین🙏}
#خوب_بمونی_همیشه💟
پاسخ:
دقیقا :)
خدا مهربونه، خدا مثل بنده هاش نیست، خیلی بزرگتره خیلی...
انشالله..
مرسی مرسی ایشالا ❤
میدونی خوبی خدا چیه؟ اینکه براش فرقی نداره کی باشی، چه شکلی باشی، شغلت چی باشه، اخرین صفر حساب بانکیت چه رقمی رو تکمیل میکنه و هزارتا مسئله و بچه مسئله ی دیگه که ما ادمها فاکتور میبینیم و در مقام قضاوت میشینیم و باهاش قضاوت میکنیم اما اون که واقعا قاضیه به اینا توجهی نمیکنه.
کاش امشب ببخشه و باز هوامون رو داشته باشه
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
آره فرشته همینه، مرسی که تو کامنت ها همه اون چیزایی که دوست دارم بنویسم ولی نمینویسم رو کامل توضیح میدین مرسی عزیزدلم.
خدا بنده هاشو دوست داره..
دعا هم کردن عزیز دل :)
یا علی مدد  ...
کاش قدر رو قدر بدونیم!
به یادت بودم عزیز دلم.
ان شاءالله صداتم میزون میشه.
به حق صاحب این ماه : )
پاسخ:
اهوم...
میدونستم گلی مرسی، حرم بودی؟؟
ایشالا ...
فدای صاحب این ماه :)
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۴ مریــــ ـــــم
التماس دعا دخترم
پاسخ:
چشم عزیزم چشم ...
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۳ ماهیِ نفس کِش! :)
آغوش خدا پر از معجزه س💙

خدایا دست هممونو بگیر...
البته ماهیا ک دس ندارن:|
پاسخ:
آغوش پر معجزه دقیقا 💖

ایشالا، ماهیا رو سفت بغل میکنه :)
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا آغوشی دارد به وسعت همه بندگانش.
التماس دعا:)
پاسخ:
آره عزیزم همینطوره...
مگه حورایی که منتظر اتفاقات خوبه از یاد رفتنیه :)
خیلی خوب و صمیمی نوشتی...
انشالله...
پاسخ:
قربان تو فروزان عزیز...
ایشالا ..
اوهوم حرم بودم ^_^
ان شاءالله قسمت و روزی خودتو و دوستان : )
پاسخ:
ای جانم ... مررررسی ^__^
انشالله خیلی دلم میخواد، خیلی وقته مشهد میومدم.
بانظراتتون کاملا موافقم.....دیدگاه تون قابل تحسینه
البته تجویدتون یکم ضعیفه...ولی ته لهجه آذری تون زیباست....
پاسخ:
خوشحالم که اینطوره...
نه مدرک قرآنی دارم با نمره 20 صدام ناکوک و نامیزونه. خیلی ممنون.
قشنگ قرآن میخونید :)
میدونید من با اینکه اصلا از تجوید و اینا سر در نمییارم ولی قرآن رو با همون لهجه ی عربی خودش میخونم یعنی کلا منطقه ی ما اینجوری هستند اگه بخوایم عربی صحبت کنیم کسی اصلا متوجه نمیشه عرب نیستیم :))
پاسخ:
ممنون :)
قدیما کلاس حفظ میرفتم، ولی ادامه ندادم. بعدها کلاس روانخوانی رفتم :)
جالبه. شاید چون کردی هم اندازه عربی غلظت داره برا همون.
من یه مدت میخواستم قرآن حفظ کنم که نشد :/
البته ناگفته نماند که تو منطقه ی ما تو دوران ابتدایی نزدیک به ۹۵ درصدشون داوطلبانه میرفتند مسجد واسه یادگیری قرآن که قطعا بی تاثیر نیست ولی همون چیزی که خودتون گفتید عامل اصلیش هست زبان کردی چون کلمات رو غلیظ تلفظ میکنند واسه همونه مخصوصا کردی ما که شباهت زیادی به عربی داره :))
پاسخ:
حفظ سخته، مربی خوب میخاد، انگیزه و پشتکار هم میخاد :)
آفرین چقد خوووب....
آفرین به خودم :)
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۴ آقای‌مداد رنگی
سلامم:))نمازهاوروزه هاتون مقبول درکاه حق باشه:))
یک مشاوره برای بهترشدن صدای شماعزیزبلاگری:)
من یک روش خوب برای بهترشدن صداتون دارم بطورمکررآب میل فرمایید
درطول شب تاسحرتامثلاااًبعدازافطارقبل ازخواب وقبل ازسحری وقبل ازاذان صبح
به وقت شهرتون وازخوردن زولبیاوبامیه وکلااًشیرینی جات دوری کنین
چون شیرینی جات وهله هوله هادشمن صداهستند،خراب میکنندصدای
آدم راوآدم نمیتونه خوب حرف بزنه ودچارخفگی صدامیشود:)
------------------------------------------------------------------------------
به قول خودت همه مابانقص هاونقطه قوت هامون بنده خدایی که بینمون
هیچ تبعیضی قرارنمیدهد
پس بهتراست که همیشه شکرگزارش باشیم:)
پاسخ:
سلام...
ممنون، همچنین :)
خیلی ممنون. والا یه ماه پیش سرما خوردم صدام گرفت، الان خش صدا مونده و زود هم نفس کم میارم دکتر هم رفتم ولی زیاد فرق نکرده. طوری که اوایل برا همه خیلی ناشناس بود صدام ولی الان هیچی نمیگن. باشه روش مشاور مدادرنگی رو هم امتحان میکنم :)
______________________
آره شکرگذار باشیم خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">