"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دختری در 17فوریه 1994گُمشده

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ

ترجمه:

1. لیست تفریحاتی که سرشار از تُهی بوده رو فرستادم گروه.

2. برادر: خدا کمکت نکنه. تو این مملکت یه جا موند که تو تو این تابستون نرفته باشی؟؟

3. من: بیچاره من(شکلک گریه). باشه هرچی تو میگی. فقط یه بار از سطح استان خارج شدم ها.


از دوستان عزیز خواهشمند است مرا در راه سختی که در پیش رو دارم یاری کنند, من به دنبال خانواده واقعیم هستم.

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۲۷

نظرات  (۱۷)

یه سر بهزیستی برید 
پاسخ:
فکر خوبیه, مرسی :)
گروه خونوادگی ک عکس پروفایلش ، عکس بچه های فامیل نیست رو باید درشو گِل بگیرن :)))
پاسخ:
موافقم :))
مدیرش هم من باشم که دیگه ...

:/
پاسخ:
:||
:)
چقدر ترکی سخته ! ترکی رو خیلی شنیدم و میشنوم اما تاحالا ندیده بودم ! :|
حالا همینی که اینقدر سخت خوندم رو اگه میشنیدم خیلی راحت می فهمیدم (تا حدودی) :| !
پاسخ:
نه زیاد سخت نیست اتفاقا! حالا ببینید. :)
آره خب نوشتنش برا خودمونم سخته.
اصلا داداشا گلن کلا D:
پاسخ:
خیلی :))
من فقط یادمه میگفتین تو سفرم نمیتونم فایل ضبط کنم. آخر هم توی دامان طبیعت ضبط کردین البته. فکر کنم برا ویژه برنامه رادیو بود. :)

پاسخ:
میخوایین با داداشم آشناتون کنم باهم دستم بندازین؟؟ :))
بلی بلی ویژه برنامه رادیو بود. 
زیاد هم مسافرت نرفتمااا
داداشا! :)
پاسخ:
زندگی :)
^_^
ترک کجا هستید شما؟
پاسخ:
آذربایجان شرقی :)
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۴۲ ماهی کوچولو
منم باهات میام :))
چون خیلی شک دارم به سر راهی بودنم :)) 
پاسخ:
خوبه خوبه :))
هماهنگ شیم از یه جا شروع کنیم.
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۴۹ ماهی کوچولو
حله
من تبریز رو بلد نیستم زیاد
تو بگو از کدوم پرورشگاه شروع کنیم :)) 
پاسخ:
:)
والا منم راهم تا به حال به پرورشگاه نیافتاده :))
داداش اگه دق نده آدم رو داداش نیست. :))
پاسخ:
بلی بلی :))
داداش آروم باشه که اسمش آبجی میشه :))
:))))
پاسخ:
میخند جوان :))
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۳۷ مریــــ ـــــم
حالا واقعا یه جا مونده که تو نرفته باشی؟؟؟
:))
پاسخ:
:))
بزا فک کنم!!!
آره خونه شما اونم بمونه برا عروسیت :)
بعضی از داداشا کلا موجوداتی هستند که از کره ای دیگه اومدند برای حرص دادن خواهراشون :|:)))



+
کامنت آقاگل :)))
پاسخ:
کره ای ناشناخته :))

+
جواب آقاگل :))
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۰ دُچــــ ــــار
من فقط سن دیین ش رو فهمیدم :))
پاسخ:
کاجی به از هیچی.. خوووبه امیدوارم کردین :))
نه منظورم تایید حرف ایشون نبود بلکه منظورم اینبود کامنت آقاگل بامزه بود :))

پاسخ:
متوجه شدم واران جان :)
دلم شاد شد با کامنت آقاگل :))
الله کمیین "اولماسین" نشنیده بودم تا الان!
ما میگیم "اولسون"!

با حروف فارسی ترکی تایپ کردن خیلی سخته!انگلیسی باز بهتره!

کجاها رفتی مگه کلک؟ :دی
پاسخ:
این ابداعی داداش ماست خانم دست کم نگیر :))

آره دقیقا...

والا من بیان و خونه امونم بیشتر. اینا توطئه داداشم و آقاگله :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">