"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"بسم‌الله الرحمن الرحیم"

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ب.ظ

هر نفسی که فرو میرود ممد حیات است و چون برمیاید مفرح ذات.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۱۶

نظرات  (۲۰)

۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۹:۳۵ ماهی کوچولو
خوبی؟ 
پاسخ:
خداروشکر :)
خودت خوبی؟؟
همون کامنت ماهی کوچولو:)
پاسخ:
همون جواب ماهی کوچولو :)
ممنون.
۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۱ ماهی کوچولو
خوبم :) فقط پام اذیت میکنه منم تصمیم گرفتم محلش ندم بیشعور رو :)) 
پاسخ:
:)
نزنی شل و پلش کنیا :))
یکم ناگشوده بکش خب.
ممد اینجا هم هست؟ :)))) ممد پسر خیلی خوبیه :))))
پاسخ:
ممد اینجا ممد آنجا ممد همه جا. :))
مستر OVe جان خودم این ممدامین ما پدرپدرجدمو میاره جلو چشم، همه بچه‌ها بخاطر ماماناشون گریه میکنن این یه "عاشکم عمه" میگه و مثل ابر بهار اشک میریزه کجا پسر خوبیه؟؟ :|
همونم خوبی های خودش ر داره :))
پاسخ:
آره والا روح زندگیه اصلا فداش بشم من ^_^
ایشالاه :))))
پاسخ:
ممنان :))))
۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۰:۲۱ ماهی کوچولو
شل و پل هست خدایی :)) دیگه کم مونده قطع شه کامل :)) 
پاسخ:
خدانکنه :))
یکم لوس شده :))
۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۹ پـــــر ی
کجا مفرح ذاته؟؟؟!!
پاسخ:
والا مفرح ذاته، فک کن پری یکم دیر بالا بیاد کلی اذیت میکنه.
آره واقعا 
سعدی دوست ^_^
پاسخ:
:)
خیلی هم خوب :)
۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۰ ماهی کوچولو
بیشتر از یکم
پاسخ:
پا ماهیه دیگه.
خوب میشه :)
۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۵ آقاگل ‌‌
هر نفس آواز عشق می‌رسد از چپ و راست حتی.
پاسخ:
آرررره :)
حتی از شرق و غرب، شمال و جنوب :)
۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۱:۲۳ پـــــر ی
حالا که فکرشو می کنم می بینم راست میگی
باشه قبوله :)
پاسخ:
هم اسم جان عزیزم ^_^
۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۳:۳۲ ماهی کوچولو
خیلی ریز اشاره کردی مثل خودت مریضه😂
پاسخ:
برداشت موشکافانه ایه😂
۱۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۱۱ ماهی کوچولو
نوچ نوچ تاییدم میکنه😂🙄 خباثت لازم شدیا😂
پاسخ:
بهت گفتم که من فقط "رو کردنم" مشکل داره. :)))😂
۱۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۲۲ ماهی کوچولو
یس :)) حالا دارم برات
امشب یکم خوب نیستم :)) باشه بعدا 
پاسخ:
:))
چنگ چونگ دونگ :)
باشه خانوم باشه 😛
خووب باش لطفا 
۱۷ آذر ۹۶ ، ۰۰:۳۴ ماهی کوچولو
:)) چنگ چونگ دونگ غووووووددددددااااااااا :))))
سعی میکنم عزیزم :*:*:*
پاسخ:
فقط غووودددداااا :)))
آورین 😘
الان یادم میاد

آهان
این بیت رو بررسی میکردیم که سجع داره
و "است" دوم به حذف قرینه لفظی

معنیش رو گفتیم:
هر نفسی که فرو برده میشود باعث ادامه زندگی است و وقتی بیرون میاد (بازدم) شادی بخش وجود است
تهش هم کلمه هارو یکی یکی معنی کردیم ک:

ممد: ادامه دهنده, کمک کننده
حیات: زندگی
مفرح: شادی بخش, نشاط آور
ذات: فطرت- وجود- سرشت

خب یادم بود. زیاد از خودم ناامید نشدم :)))

پاسخ:
آفرین دخترم خودخودشه :)))))

چه باحال گفتی سال اول دبیرستان بود فک کنم :)
بهترین و آرامبخش ترین عنوانی  بوده که تابحال خوندم :)
خیلی ممنونم.
پاسخ:
آره خوبه :)
خوشحالم برات آرامش به ارمغان آورده.
۱۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۲۲ محبوبه شب
عخی ^_^ 
پاسخ:
^_^
همین عخی
۱۸ آذر ۹۶ ، ۰۸:۲۲ مریــــ ـــــم
اره
:|
پاسخ:
همینطوره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">