"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

اعلام وضعیت ..

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ

اینروزا مثلا تو فرجه ب سر میبریم از 16ام امتحانام شروع میشن این ترم شاید حجم بعضی درسام زیاد باشه ولی در عوض درسایی هستن ک من دوسشون دارم راحت باهشون کنار میام ترم شش ام فقط یک ترم دیگر باقی است تا با کارشناسی خداحافظی کنم(23 واحد ام مونده) تصمیم دارم برم سرکار ارشد بخونم و تحولاتی تو خودم و زندگیم ایجاد کنم فکرایی دارم ک باید براشون تلاش کنم تصمیمات بلند مدتی دارم ک ب موقعش عملیشون میکنم ذهن و دلمو از کینه و بدی خالی کردم درسته نمیتونم هیچ چیزو فراموش کنم ولی میتونم با خیلی چیزا کنار بیام یکم خودخواهی خوبه بخاطر خودمم ک شده سعی میکنم غصه نخورم ب خوبیا و انرژیای مثبتی ک اطرافم کم نیستن و مطمئنا خیلی خیلی زیادن بیشتر توجه کنم :)

انفورماتیک پزشکی   -----> 3/16

حفاظت و ایمنی و استانداردهای عمومی بیمارستانی  -----> 3/17

اصول توانبخشی و وسایل و دستگاه ها  -----> 3/18

اخلاق اسلامی  -----> 3/19

تجهیزات عمومی بیمارستانی و کلینیک های پزشکی  -----> 3/25

ریزپردازنده  -----> 3/26

+ پروژه رو بعد امتحانا تحویل میدم ... آز مدار منطقی و آز الکترونیک2 هم ک دیروز بود ...

:| ---> بیشتر غصه هامون الکیه در حالی ک خوشحالیای فراوانی داریم ک نسبت بهشون بی توجه ایم :|

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۳/۰۶

نظرات  (۱)

موفق باشین :)
پاسخ:
مرررسی :)
شمام موفق باشین .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">