"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

و اما

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

بله میریم که داشته باشیم:

رعایت محبت و احترام متقابل رو، والا چیه الکی برا همه تره خورد میکنیم. برا یه عده علف هرز هم نباید خرد کرد.


حاشیه نوشت: من با تلفظ مینویسم هی یادم میره "خُرد" درسته یا "خورد".


موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۷/۰۵/۰۶

نظرات  (۱۵)

۰۶ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۱۷ مریــــ ـــــم
اروم باش هلما
:|
پاسخ:
فقط بخاطر تو :))
گمونم خرد:)


شل کن بابا 
همون اقا رامینو بزن
با من بیا دوردور 
با نرگس هم برو بستنی بخون اروم شی:-D 
پاسخ:
:)))

بگو با پای خودش بیاد کتک بخوره بره :))
صخی دشمن تراشی نکن خواهر :)

آقا من مهربونم دست بزن هم ندارم آقا رامین میدونن.

آی دلم برا بیرون رفتن با نرگس تنگ شده :|
رامین بچم
پاسخ:
از دست تو صخی :))
عزیز جان اصلا چرا دستِ خودتو خسته می‌کنی. یا اصلا هیچی خرد نکن یا با سبزی خورد کنِ آکاالکتریک خرد کن. با آکااِلکتریک راحت‌تر تره خرد کنید. به قولِ فروز تیلیفون بیست و دو دو تا شیش
پاسخ:
کلا تصمیم گرفتم خرد نکنم نیلی جان :)
بازم مرسی بفکری :))
فکر کنم خُرد درست باشه 😁
چی شده؟!
پاسخ:
اوکی :)
هیچی مهم نیست خواستم نصیحت کنم :))
بیا بریم دیگه. بیا
پاسخ:
این هفته اینقدر سرم شلوغ بوووود، نزدیک ولیعصر و فلکه دانشگاه میشدم همش جلو چشمم بودی ^__^
میام میام یکم دیگه میام. :)
خرد :)

از قدیم گفتن برای یکی بمیر که لااقل برات تب کنه، منم هی اینو به خودم میگم‌ها ولی نمیدونم چرا خیلی وقتها یادم میره، احتمالا الزایمر گرفتم:|

خوبی پری؟
پاسخ:
ایول بابا تب و مرگ، تو کار کشت و کشتار نیستم فرشته :))

قربانت خووووبم، خودت خوبی؟!

اسم نی نیتون چی شد؟! من سرم شلوغه خودت خبر بده خب :))
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حرص نخور:-)
بعضی اتفاقات و برخوردها رو معمولا زیرسیبیلی رد می‌کنیمD:
پاسخ:
چشم :)
آره بیخیال.!
انا قاتل زنجیره‌ای:| به من میخوره؟:)
الحمدلله،میگذرونم:)

سبحان عزیزم :)
پاسخ:
همچین نخور هم نیست :))

ای جان دلم سلامت باشه.
شوما خودشو ناراحت نکن! از این یه عده ها هم جا هست :)))
پاسخ:
بیخیال شیم بصرفه تره :)
اصلا نباید چاقو رو برداشت:)
پاسخ:
ولی میخواستم تیکه تیکه اش کنم. :))
محبت زیاد و افراطی آدم رو خفه می کنه :)
خُرد درسته، چون پرسیدید گفتم :)
پاسخ:
اوهوم.
دست شما مرسی خانوم، من و قاتل؟ من؟:)) [ به سمت اینه برای چک کردن مجدد می‌رود] :D
پاسخ:
"دست شما مرسی" تیکه کلام یه آدم نچسبه نگو تو باشه؟!
فرشته ها لطیفن نمیکشن جز عزرایلشون :))
معلومه که تو از اون مهربوناشی.
باشه:|
یکی از دوستام بهم میگه تو فرشته‌ای منتهی از نوع عذابش، خازن جهنم:))

پاسخ:
آی قربون تو دختر :)
نخیر فرشته مهربونی ها :))
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۰۳:۰۷ جهان بایگان
علف هرز :) خخخ
جالب بود
پاسخ:
دیگه دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">